XXL Nutrition

Wat zal ik doen?

LangeMan

Huge Freak
Waardering
24
Lengte
1m98
Massa
127kg
Vetpercentage
15%
Ik wil over een tijdje gaan cutten en tegelijk een beetje massa pakken.
Aangezien ik altijd chagrijnig wordt van tren en al vrij snel een slecht cholesterol beeld krijg zit ik te denken om primo only te doen (met beetje test).

Zal dit even goed werken:
test e 100mg per week
primo 800-1000mg per week

Als dit?
test e 100mg per week
tren ace 100mg eod
mast prop 100mg eod

2de is lekker maar als je al last hebt van die tren ...
U know bro:D

1ste, keer kuren zonder die vervelende sleur van tren is af en toe best lekker

niet iedereen heeft er last van, maar al dat zweten chagerijnig zijn(zoals ts aangeeft) en slecht slapen enzo kan een vervelende sleur zijn, met primo heeft ts hier geen last van als t goed is.. is ook wel eens lekker :D hoewel tren wel leuke resultaten geeft

250 minimum?

Een cut cycle is vooral bedoeld om spieren te behouden

• Topic Starter Topic Starter
Wat bedoel je precies met "vervelende sleur"?

@LangeMan: heeft 100mg test E/week wel zin? Is 250 niet zowat het minimum?

wil gewoon totaal geen bol gezicht hebben. Je kan ook gewoon niks zetten, maar dan doet sjakie het niet meer

Ja goed plan optie 1. Alleen verwacht er geen massa op te pakken bro.

maar wanneer ga je over op trt want je zit nu wel aardig lang op hoge doseringen toch? (ik kan me vergissen). Jij hebt geen last van veel spuiten dus optie 1 !

Lekker met je handen van de tren bij jou.

probeer ff paar weekjes 1-1,5mg mt per dag? kijk wat het met je gestel doet.Imo beste om te curtten,mits lage dosis. Een beetje test ernaast.

liquids i know are 2 mg/ml

Laatst bewerkt:
Ja de nieuwe zijn idd 5 mg. Zwaar ondergedoseert denk ik.
Lange, als je echt geen vocht wilt kan je primo only doen met 100 mg provi.
Voor sommige werkt provi voor mij werkt het wel.

Ok. Maar de orals dan niet. Dus vloeibaar nemen.

wil gewoon totaal geen bol gezicht hebben. Je kan ook gewoon niks zetten, maar dan doet sjakie het niet meer

Zie je toch niks van met dat sexy ringbaardje van je :D
Ik ben gek op Tren ace, maar als de sides te zwaar opwegen tegen de voordelen dan gewoon lekker aan de primo toch?

Ja de nieuwe zijn idd 5 mg. Zwaar ondergedoseert denk ik.
Lange, als je echt geen vocht wilt kan je primo only doen met 100 mg provi.
Voor sommige werkt provi voor mij werkt het wel.

denk eerder homogeniteit probleem. 5mg cappen,kan me niets erbij voorstellen. Dus idd ondergedoseert,maar denk ook dat dus sommige overdosed zijn. Das de pest met die kleine hoeveelheden,op toch relatief hoge dosis vulmiddel,zeker met caps.

denk eerder homogeniteit probleem. 5mg cappen,kan me niets erbij voorstellen. Dus idd ondergedoseert,maar denk ook dat dus sommige overdosed zijn. Das de pest met die kleine hoeveelheden,op toch relatief hoge dosis vulmiddel,zeker met caps.
Leuk voor schommelende bloedwaarden dan, in de zomer waag ik me ook aan MT ik ga ook voor de vloeibare dan lijkt me beter.

• Topic Starter Topic Starter
Ja goed plan optie 1. Alleen verwacht er geen massa op te pakken bro.

Hmm ik wil eigenlijk wel beetje massa op de schouders en triceps nog plakken.

maar wanneer ga je over op trt want je zit nu wel aardig lang op hoge doseringen toch? (ik kan me vergissen). Jij hebt geen last van veel spuiten dus optie 1 !

Lekker met je handen van de tren bij jou.

Ik zit nu de komende 8 weken (incl de afgelopen week) op 150mg test e

probeer ff paar weekjes 1-1,5mg mt per dag? kijk wat het met je gestel doet.Imo beste om te curtten,mits lage dosis. Een beetje test ernaast.

Ik heb heel lang geleden eens vloeibare MT gedaan op 2mg per dag en trok het na 2 weken gewoon niet meer. Ik was echt een emotioneel wrak! :S
Dan ben ik liever wat opgefokt :P

Zie je toch niks van met dat sexy ringbaardje van je :D
Ik ben gek op Tren ace, maar als de sides te zwaar opwegen tegen de voordelen dan gewoon lekker aan de primo toch?

Ringbaardje? Heb een dikke Leonidas baard! This is Sparta jonguh! :D
Tja ik twijfel er man, geen sides hebben klinkt goed, maar geen gains klinkt weer niet goed.

TrenA for the win mate.

Terug
Naar boven