Fitness Seller

Wat zal ik doen?

Emotioneel wrak.???..............kerel,je BENT een wrak,dat emotionele kan er ook nog bij.

• Topic Starter Topic Starter
Emotioneel wrak.???..............kerel,je BENT een wrak,dat emotionele kan er ook nog bij.

Pas maar op voor ik je een kopje kl.....oh....uh :D

OT:
Denk dat ik toch maar voor de tren ace ga. Anders een beetje zonde om heel veel geld uit te geven aan een kuur waar je enkel droog van wordt.

Pas maar op voor ik je een kopje kl.....oh....uh :D

OT:
Denk dat ik toch maar voor de tren ace ga. Anders een beetje zonde om heel veel geld uit te geven aan een kuur waar je enkel droog van wordt.
npp en tren ace is ook een killercombo heb ik al gelezen op us boards.
Heb het zelf nog niet gedaan. Dan kan je bulken en toch heel erg droog blijven.

npp en tren ace is ook een killercombo heb ik al gelezen op us boards.
Heb het zelf nog niet gedaan. Dan kan je bulken en toch heel erg droog blijven.

Van NPP werd ik niet droog hoor. Is een deca variant maar dan kort werkend, dus lijkt me dat niemand daar droog van wordt.

zou toch 1mg mt nemen,spaart je prikkeprak. Vloeibaar is ook oral als inject werkbaar....lekkah makkeluk

zit met een soort gelijk dilemma bro... Ga straks na de bridge ook cutten. Was van plan dit op test-p/mast-p en MT te doen. Maar omdat mn gyno al behoorlijk is (ben gevoelig voor beide vormen van gyno en ze versterken elkaar alleen maar) en ik geen zin heb in dat para gevoel van de tren. Wel heb ik zin in de kracht en vet verbranding van tren.... DILEMMAAAA!

Ik zit aan het volgende te denken, miss ook wat voor jou. Test-p laag doseren en de mast-p hoog doseren. Zodra je droog genoeg bent met een lage (250-500) dosis test-e starten om toch die laatste plekjes nog wat op te vullen. Als je op 4-6% zit zal dit een mooi effect geven denk ik. Wat denk jij??

Heb al andere plannen. Heb veel gelezen dat als je tren neemt met maar weinig testo dat de sides meevallen.

Ik ga dus dit doen:
100mg test e per week
200mg tren ace om de dag
100mg anavar per dag

Heb al andere plannen. Heb veel gelezen dat als je tren neemt met maar weinig testo dat de sides meevallen.

Ik ga dus dit doen:
100mg test e per week
200mg tren ace om de dag
100mg anavar per dag

hmmm zal ik ook eens naar moeten kijken, tren met weinig test. Alleen dan gaat mn libido er aan! Denk dat ik hem zo wil doen:
test-p 50mg EOD
mast-p 150mg EOD

misschien MT 2 weekjes op 2mg

Tja geen idee of mijn libido eraan gaat. Mag van mij wel wat minder eerlijk gezegd.
Ik zit nu op 150mg test e te bridgen sinds twee weken en maakt niet uit wat ik doe ik blijf te geil

niet iedereen heeft er last van, maar al dat zweten chagerijnig zijn(zoals ts aangeeft) en slecht slapen enzo kan een vervelende sleur zijn, met primo heeft ts hier geen last van als t goed is.. is ook wel eens lekker :D hoewel tren wel leuke resultaten geeft

Tren zou tren niet zyn zonder dit alles .....bekyk het zo :ieder middel zyn charme...

Terug
Naar boven