AndroidHealthClinic

wat zijn jouw blessure-gevoelige oefeningen?

sinds kort pull ups

potverdomme krijg ik last van mijn schouder en het is mijn favouriete oefening

Ik heb geen blessuregevoelige oefeningen meer. Met de jaren begin ik mn lichaam en de bewegingen beter te kennen. Het komt nog maar heel zelden voor dat ik ergens pijn voel tijdens een oefening, buiten de spierpijn om dan. Soms voel ik in het begin van de training wel eens dat ik die dag beter niet zwaar ga. Dan train ik gewoon relaxed. Als ik dan door zou gaan zou ik wel kans lopen op blessures denk ik.

Vroeger had ik btw altijd last met dips/bench/flyes/BBcurl/deadlift... dit is gewoon over gegaan. Tegenwoordig ben ik op alles sterker, zonder pijn. Best relaxed.

deadlift!k*t oefening

Gironda dips -> heftige pijn in mijn schouderkoppen.

Benchdips... toch maar weer eens proberen maar blijft denk ik wel een k*t oefening voor mij.

Rack pulls op hoog gewicht vandaag ff in de laatste rep fout gegaan. nu gelukkig geen last meer van, maar dat zal mrogen wel komen. verder op t eind van mn setje MP krijg ik last van mn rug door slechte form denk ik

de schouder oefeningen, want daar heb ik nu last van:(
Ken ook eff niet zo snel een andere oefening bekende waar ik dan last mee heb.

side raises aan de cable machine.
Met je schouder naast die cable gaan staan en dan die kabel vastpakken met je andere hand achter je lichaam om zo een cable raise te doen. Beetje zwaar gaan en hopla, schouder weer naar de haaien...:mad:

Mwah heb af en toe wel eens pijntjes, maar niet echt bepaalde oefeningen waar ik last van heb. Soms als ik eens een nieuwe oefening heb gedaan, maar dat is meer omdat ik het niet gewend ben.

Upright row
Hammer curl
Reverse barbell curl
Heeft te maken met mijn onderarm.

Soms triceps oefeningen als ik niet goed opwarm

schouders, vooral voorste koppen, schuin bankdrukken enz...

scullcrusher :thumbdown:

Heb nog maar 1 blessure gehad en die kwam door te benchen. Maar sindsdien heb ik hem nooit meer teruggehad. Soms deadlift , maar iig dat kan ook gewoon de spierpijn zijn in mijn onderrug :').

Mijn linker knie, achter de knieschijf. Na een maand kan ik eindelijk weer squaten en pijnloos opstaan vanuit mijn hurken.

Ik hoop niet dat het een chronische zwakke plek blijft. :(

barbell upright row.

Shoulder press (juist niet bij neck press) en squat (k*tknieen!)

Lunges, mijn knieën gaan erdoor naar de klote

upright rows, schouderverneuker 1e keuze

Terug
Naar boven