Wat zijn voor jou de top 5 supplementen die je echt niet zou willen missen in je bodybuilding journey? 💪
Welke heeft bij jou het meeste verschil gemaakt in kracht, herstel of spiermassa
Gebruik je vooral de basics zoals whey en creatine, of ga je ook voor dingen als omega-3, magnesium, vitamines of pre-workouts?
En neem je alles het hele jaar door of pas je het aan per fase (bulk/cut/off-season)?
Benieuwd naar jullie ervaringen:
Dit is mijn top (5)
1. Creatine (verhoogt spierkracht, ondersteunt hersenfuncties, kan bijdrage aan meer spiermassa).
2. Whey (Makkelijk eiwit bron met alle aminozuren erin die je nodig hebt).
3. Magnesium (betere spierfunctie, slaap, energie-productie).
4. Omega 3 ( minder ontstekingen in het lichaam). (Goed voor hart en bloedvaten).
5. Glutamine (goed voor je darmen en immuunsysteem).
Gebruik zelf nog veel meer Sups, maar dit is wel mijn top 5 naast Health Sups.
Welke heeft bij jou het meeste verschil gemaakt in kracht, herstel of spiermassa
Gebruik je vooral de basics zoals whey en creatine, of ga je ook voor dingen als omega-3, magnesium, vitamines of pre-workouts?
En neem je alles het hele jaar door of pas je het aan per fase (bulk/cut/off-season)?
Benieuwd naar jullie ervaringen:
Dit is mijn top (5)
1. Creatine (verhoogt spierkracht, ondersteunt hersenfuncties, kan bijdrage aan meer spiermassa).
2. Whey (Makkelijk eiwit bron met alle aminozuren erin die je nodig hebt).
3. Magnesium (betere spierfunctie, slaap, energie-productie).
4. Omega 3 ( minder ontstekingen in het lichaam). (Goed voor hart en bloedvaten).
5. Glutamine (goed voor je darmen en immuunsysteem).
Gebruik zelf nog veel meer Sups, maar dit is wel mijn top 5 naast Health Sups.