AndroidHealthClinic

Wat zijn jouw top 5 favoriete supplementen en waarom?

• Topic Starter Topic Starter
Daar hoef je toch niet oud voor te zijn? :laugh:
Nee maar als je een oudje bent gaat het wel lastiger.

Back in topic. Ik ben er zelf wel 100% van overtuigd als jij de juiste Sups slikt ter aanvulling van je gezondheid, dat je dit ook terug gaat zien in je bloeduitslagen. Dat is echt mijn mening

Nee maar als je een oudje bent gaat het wel lastiger.

Back in topic. Ik ben er zelf wel 100% van overtuigd als jij de juiste Sups slikt ter aanvulling van je gezondheid, dat je dit ook terug gaat zien in je bloeduitslagen. Dat is echt mijn mening
Ach joh daar hebben die ouwe snoeperts weer pillen voor joh.
Jij denkt toch niet dat ze alleen maar bingo spelen daar in het bejaardentehuis :laugh:
Nee hoor maat je kan nog wel door.

• Topic Starter Topic Starter
Oud zijn is leuk wil je zeggen? Ik heb zelf stage gelopen in een bejaardenhuis , en de luiers worden maar 1/2x p dag verschoond omdat het budget op is.

Wat dus zou betekenen dat je in je schijt moet rond huppelen, waar je in tussen discussie krijgt met Anita dat ze de zoveelste keer op jouw stoel zit. (Want ja, iedereen “claimt een stoel). Dan is de week daarop Anita overleden en krijg je er weer iemand anders voor terug). Staat sowieso maar 1 zorgmedewerker op 40 oudjes op sommige afdelingen, ik heb zelfs gezien dat er gepest word en ook op die leeftijd nou leuk zeg.

Oud zijn is leuk wil je zeggen? Ik heb zelf stage gelopen in een bejaardenhuis , en de luiers worden maar 1/2x p dag verschoond omdat het budget op is.

Wat dus zou betekenen dat je in je schijt moet rond huppelen, waar je in tussen discussie krijgt met Anita dat ze de zoveelste keer op jouw stoel zit. (Want ja, iedereen “claimt een stoel). Dan is de week daarop Anita overleden en krijg je er weer iemand anders voor terug). Staat sowieso maar 1 zorgmedewerker op 40 oudjes op sommige afdelingen, ik heb zelfs gezien dat er gepest word en ook op die leeftijd nou leuk zeg.
Ja, nou ja, zo is het nu eenmaal, ben ik bang.
We eindigen allemaal weer met weinig haar,
kunnen amper praten, amper lopen en met een volle luier.
Net zoals aan het begin van ons leven,
alleen zijn onze ouders er dan niet meer om voor ons te zorgen. :(

@Seth_fit komt wel voor je zorgen.

Maar er mag wel eens dringend meer geld naar de zorg. Hoe het momenteel op die afdelingen gaat kan gewoon niet.

Ze maken weer dezelfde ruzies als vroeger op het schoolplein. Een bejaardentehuis is een onveilige plek.
Iedereen wil oud worden maar niemand wil het zijn. Daar wordt echt te weinig over nagedacht.
Heel dat tekort voor de AOW hoeft geen tekort te zijn.
Laten ze euthanasie maar iets gemakkelijker maken. Dan haalt de ns misschien ook z'n eigen doelstellingen weer.

Jouw hoofd ziet er wel uit als het toppunt van gezondheid dus dit neem ik zonder twijfel van je aan!!!!!
Niet zo druk maken om andere straks word je weer depressief.

Bekijk het leven eens wat positiever, word je misschien ook nog keer gelukkig.

Terug
Naar boven