AndroidHealthClinic

Wat zou je doen als je haar tegen komt?

Peiling Peiling Wat zou je doen na haar bekentenis?

• Nee, eens een man altijd een man en je gaat weg.

Stemmen: 13 24,5%
  • Nee, en je geeft haar slaag voor het liegen.

Stemmen: 14 26,4%
  • Nee, maar omdat ze echt wel heet is vind je het niet erg.

Stemmen: 5 9,4%
  • Ja, je gaat mee en knalt haar in de kont.

Stemmen: 21 39,6%

• Totaal stemmers
    53
ehm ik zou heeeel kwaad worden en een flinke ram in de gezicht geven

Onbegrijpelijk dat er hier mensen zijn die het kunnen doen op een opgemaakte man met 2 implantaten :kots:

dood swaffelen.

Die boot op dat filmpje lijkt trouwens op de boot naar Ilha Grande, daar ben ik ook op geweest.

moet toch een vies ding zijn dan tussen die beenen.

Door veren in je reet te steken word je nog geen kip. Plastic t**ten maakt je nog geen vrouw. opt**fen, gadverdamme, alles met een y-chromosoom komt er niet in bij mij.

Snel nog in de kont nemen, daarna afrossen omdat 'zij' gelogen heeft.

Het is een zaterdagavond, je gaat met je vrienden opstap. Natuurlijk word er gedronken maar je ben niet pertotal. Je komt dit meisje tegen,

*foto's*

maar jouw vrienden willen vertrekken. Aangezien ze best heet is zeg je dat ze mogen vertrekken en dat je deze gaat proberen te verleiden.

Na wat heet dansen en kussen begin je aan haar te zitten, je mag aan haar borsten voelen maar in haar broek mag niet. Aangezien je nog in een club bent en denkt dat ze niet zo gemakkelijk is maak je je niet druk. Dan pakt ze jouw mee naar de wc en geeft ze jouw een HJ en/of BJ. Nu begint het echt heet te worden en wil je haar mee naar huis nemen maar ineens zegt ze dat ze een man was. Wat zou jou volgende reactie zijn?
Neem aan dat ze als ze dat in een café toelaat toch wel zeker makkelijk is.
En wat is een hj? Handjob?

direct weglopen en echt van mezelf walgen.

Een pak rammel kan die krijgen

Terug
Naar boven