- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Grapjas.ik heb genoeg bewijs dat het tegendeel aanduidt. Je probeert me gewoon op te naaien.

Nee. Misschien als je een 13-in-een-dozijnfunctie bekleed.Je direct leidinggevende boeit het misschien wel, maar voor Defensie ben jij gewoon maar een nummertje.
Waarom is dat zo belangrijk voor je. Is toch niet relevant tijdens je dagelijkse werkzaamheden. Hoeft niks te zeggen over de bedrijfscultuur. Ik denk overigens dat bij defensie een minister best iets geeft om de mannen en vrouwen waar hij of zij verantwoordelijk voor is.Omdat dat overal zo is, jij bent gewoon vervangbaar, dus waarom zou minister Bijleveld of andere hoge bobo’s iets om Bertje geven?
*Zij
Echt wel. Misschien niet als je Jan soldaat bent zonder doorstroommogelijkheden. Kun je ophouden met speculeren, je bent bloedirritant en lult maar wat.
Jij maakt er minister of hoge bobo van. Defensie is iets meer dan dat.Is ook niet belangrijk voor mij, is alleen een reactie op:
Wat voor functies zijn geen 13-in-een-dozijn?Nee. Misschien als je een 13-in-een-dozijnfunctie bekleed.
*Edit: waar baseer je dat op?
Speculeren dus.
Wellicht voel jij je wel degelijk gewaardeerd door meer dan alleen de mensen waarmee je dagelijks mee te maken hebt. Mooi toch. Zegt iets over jouw betrokkenheid.
Ik denk dat jij best wel snapt wat er bedoeld wordtWellicht voel jij je wel degelijk gewaardeerd door meer dan alleen de mensen waarmee je dagelijks mee te maken hebt. Mooi toch. Zegt iets over jouw betrokkenheid.
We kunnen alles wel langs de cynische meetlat leggen. Dat is niet altijd nodig. Dat doen zoveel anderen al.
Jawel. Maar er zijn meerdere waarheden. En daarmee ook werkelijkheden zoals je wil.Ik denk dat jij best wel snapt wat er bedoeld wordt
ik zie dat je de lsd ontvangen heb , welkom in de matrix broJawel. Maar er zijn meerdere waarheden. En daarmee ook werkelijkheden zoals je wil.
Je kan een nummer zijn maar niet als een nummer voelen. Daar zit hier het verschil in vermoed ik. En dat hangt mede af van de bedrijfscultuur, hoe je er zelf in staat en de mate van betrokkenheid van anderen. We zijn allen nummers. Jouw ouders hebben zelfs een nummertje gemaakt waaruit jij bent ontstaan. Lijkt bijna op het nihilisme.ik zie dat je de lsd ontvangen heb , welkom in de matrix bro
In het Louis H. buurtje. Tsja, die man zat in zijn fase des levens dat dat voor hem verlichting geeft.Ooit vertelde een klant in een Chinees restaurant dat het in het leven niet om geld ging, maar om eer. Een man moet een bepaalde code hebben. Dacht toen makkelijk praten, maar volgens mij zit er wat in. Had die geen viegtuig o.i.d.? @Nicodemo Scarfo
Als je iets op het internet zet kan je er toch commentaar op verwachten, niemand zegt dat er wat mis mee is.Dit alles begon nadat een werknemer van defensie schreef dat hij iets niet doet vanwege een vertrouwensband met werkgever. Ik zie niet in wat daar mis mee is. Sterker nog, het is in hem te prijzen. Had ook kunnen schrijven maakt mij niks uit want ik ben voor de minister wellicht een nr dus wat boeit het. Dat is nou precies een instelling waarmee je zwakzinnig blijft.