- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ooit al eens iets gedaan.Vergeet coke. Is niks aan. Als je iets wilt proberen ga dan voor LSD. Of XTC, is wat makkelijker aan te komen.
Ah. Dacht dat alles nog nieuw was. Dan kan coke wel.

Goei topic bump. Gister nog DMT gerookt. Motor wel voor gebeld maar wacht nog tot m'n 24e.DMT roken, buiten europa reizen en motor rijbewijs halen. Voor de rest niet heel veel wensen.
Laat zijn sporen nog na.Was 14 jaar gelden. Nightmare in Rotterdam. Leuk feestje.
Daar gaat het niet om. Vertrouwensband met mijn werkgever. Ik ga verder niet herhaling vallen. Alsof het gaat om of ze er wel of niet achterkomen.Waarom zou je geen coke kunnen proberen terwijl je bij defensie werkt? Alsof ze daar achter gaan komen![]()
Ik mag jou wel. Je lijkt een code te hebben, principes. Waar je je aan vasthoudt. Loyaal.Daar gaat het niet om. Vertrouwensband met mijn werkgever.
je bent bij bewustzijn een contract aangegaan met de een partij die eisen aan je stelt , afspraak is afspraakDaar gaat het niet om. Vertrouwensband met mijn werkgever. Ik ga verder niet herhaling vallen. Alsof het gaat om of ze er wel of niet achterkomen.
Zoals moderator worden?Ik heb dus al een paar keer nagedacht over de vraag van dit topic, maar kan echt niks zinnigs bedenken
denk dat ik gewoon niet echt waarde hecht aan dit soort dingen en dat als ik iets wil ik het vaak gewoon doe?
Hahaha vertrouwensband bij defensie, Bert hun geven geen f**k om jou.Daar gaat het niet om. Vertrouwensband met mijn werkgever. Ik ga verder niet herhaling vallen. Alsof het gaat om of ze er wel of niet achterkomen.
*ZijHahaha vertrouwensband bij defensie, Bert hun geven geen f**k om jou.
ik wou als werkgever dat al mijn mensen zo zouden zijn , kom je op maandag hall bezopen op je werk schors ik je die dag . is weleens voorgekomen dat ik een maandag met halve bezetting heb gewerkt
Maak jezelf dat vooral wijs*Zij
Echt wel. Misschien niet als je Jan soldaat bent zonder doorstroommogelijkheden. Kun je ophouden met speculeren, je bent bloedirritant en lult maar wat.