MuscleMeat

Wat zou jij graag nog een keer doen? (niet krachtsport gerelateerd)

Raad je aan dat niet te doen, Bert. Je bent er geen type voor.

Was 14 jaar gelden. Nightmare in Rotterdam. Leuk feestje.

• Like
Waarderingen: 040B
Waarom zou je geen coke kunnen proberen terwijl je bij defensie werkt? Alsof ze daar achter gaan komen :roflol:
Daar gaat het niet om. Vertrouwensband met mijn werkgever. Ik ga verder niet herhaling vallen. Alsof het gaat om of ze er wel of niet achterkomen.

Ooit vertelde een klant in een Chinees restaurant dat het in het leven niet om geld ging, maar om eer. Een man moet een bepaalde code hebben. Dacht toen makkelijk praten, maar volgens mij zit er wat in. Had die geen viegtuig o.i.d.? @Nicodemo Scarfo

Ik heb dus al een paar keer nagedacht over de vraag van dit topic, maar kan echt niks zinnigs bedenken :o

denk dat ik gewoon niet echt waarde hecht aan dit soort dingen en dat als ik iets wil ik het vaak gewoon doe?

• Topic Starter Topic Starter
Daar gaat het niet om. Vertrouwensband met mijn werkgever. Ik ga verder niet herhaling vallen. Alsof het gaat om of ze er wel of niet achterkomen.
je bent bij bewustzijn een contract aangegaan met de een partij die eisen aan je stelt , afspraak is afspraak

Ik heb dus al een paar keer nagedacht over de vraag van dit topic, maar kan echt niks zinnigs bedenken :o

denk dat ik gewoon niet echt waarde hecht aan dit soort dingen en dat als ik iets wil ik het vaak gewoon doe?
Zoals moderator worden?

Ik ben blij dat mensen het wel snappen.

Laat @Bert gewoon met rust?

Als ik on was geweest had je een paar stompen gehad.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben blij dat mensen het wel snappen.
ik wou als werkgever dat al mijn mensen zo zouden zijn , kom je op maandag hall bezopen op je werk schors ik je die dag . is weleens voorgekomen dat ik een maandag met halve bezetting heb gewerkt

Terug
Naar boven