- Waardering
- 6.415
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 17%
Ben jij nog steeds boos omdat ik dacht dat jij een nep account was?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat dan nog?Waarom het woord 'nog'? Daarmee denk ik aan iets doen wat je al eerder hebt gedaan.
Niets, maar daardoor slaan mijn reacties nergens op. Ik heb verder zoiets van 'als je iets wilt doen, doe het dan gewoon'. Nadeel is dat sommige dingen lastige te combineren zijn met werk en sport. Prioriteiten stellen.
Zoals een lijntje cocaïne snuiven?Niets, maar daardoor slaan mijn reacties nergens op. Ik heb verder zoiets van 'als je iets wilt doen, doe het dan gewoon'. Nadeel is dat sommige dingen lastige te combineren zijn met werk en sport. Prioriteiten stellen.
Als ik niet op mijn 18e bij Defensie was gegaan had ik wellicht wat meer geprobeerd ja. Ik ben ook niet tegen drugs gebruiken. Heb een aantal jaren overdreven gezond geleefd zonder cheats, snoep etc., maar heb nu ook meer zoiets van: je moet toch ook een beetje genieten van het leven en dingen proberen. Dan leef je maar een paar jaar korten. 120 worden met een k*tleven heb je ook niets aan. Coke lijkt me oprecht vet om een keer te proberen als ik elders zou werken.
Coke lijkt me oprecht niets voor jou Bert.Als ik niet op mijn 18e bij Defensie was gegaan had ik wellicht wat meer geprobeerd ja. Ik ben ook niet tegen drugs gebruiken. Heb een aantal jaren overdreven gezond geleefd zonder cheats, snoep etc., maar heb nu ook meer zoiets van: je moet toch ook een beetje genieten van het leven en dingen proberen. Dan leef je maar een paar jaar korten. 120 worden met een k*tleven heb je ook niets aan. Coke lijkt me oprecht vet om een keer te proberen als ik elders zou werken.
Niet mee eens en ik kan dingen ook prima bij 1x houden. Zou zo zonder AAS kunnen. Ik ben veel meer rationeel dan dat ik mij laat leiden door emoties. Laatste jaren weleens het gevoel emotieloos te zijn.Coke lijkt me oprecht niets voor jou Bert.
Als ik jouw geschiedenis hier op het forum volg lijk jij je behoorlijk te kunnen verliezen in een “hobby”. Marathons, bb, vega, aas...
Je lijkt behoorlijk veranderd door je eerste kuur. Dat is niet persé slecht, je hebt een paar leuke levenservaringen opgedaan, maar wel opvallend.
Uit eigen ervaring en observaties uit mijn omgeving kan ik je vertellen dat coke niet het beste in mensen naar boven haalt. Het is geen geest verruimende, verhelderende ervaring. Je komt niet tot nieuwe inzichten of een versterkte band met je medemens. Coke is eerder een chemische bevestiging van je meest narcistische gevoelens. Het stompt je emotioneel af.
Ik houd het bij chocoladetruffels.En daarom lsd of paddo's voor Bert. Truffels kan ook die zijn nog legaal.
Dat heb je mooi verwoord. Gelukkig kan ik na een avondje zeggen nu is het genoeg voor het komende half jaar, maar velen kunnen dat niet.Coke lijkt me oprecht niets voor jou Bert.
Als ik jouw geschiedenis hier op het forum volg lijk jij je behoorlijk te kunnen verliezen in een “hobby”. Marathons, bb, vega, aas...
Je lijkt behoorlijk veranderd door je eerste kuur. Dat is niet persé slecht, je hebt een paar leuke levenservaringen opgedaan, maar wel opvallend.
Uit eigen ervaring en observaties uit mijn omgeving kan ik je vertellen dat coke niet het beste in mensen naar boven haalt. Het is geen geest verruimende, verhelderende ervaring. Je komt niet tot nieuwe inzichten of een versterkte band met je medemens. Coke is eerder een chemische bevestiging van je meest narcistische gevoelens. Het stompt je emotioneel af.
goeie vragen weer !!!!!

Die had ik niet aan zien komen.Iets afmaken, een diploma halen, een boerderij voor zielige diertjes hebben, mijn idee op de markt brengen, naar Peru gaan, een kind adopteren.

Als ik niet op mijn 18e bij Defensie was gegaan had ik wellicht wat meer geprobeerd ja. Ik ben ook niet tegen drugs gebruiken. Heb een aantal jaren overdreven gezond geleefd zonder cheats, snoep etc., maar heb nu ook meer zoiets van: je moet toch ook een beetje genieten van het leven en dingen proberen. Dan leef je maar een paar jaar korten. 120 worden met een k*tleven heb je ook niets aan. Coke lijkt me oprecht vet om een keer te proberen als ik elders zou werken.
Vergeet coke. Is niks aan. Als je iets wilt proberen ga dan voor LSD. Of XTC, is wat makkelijker aan te komen.Als ik niet op mijn 18e bij Defensie was gegaan had ik wellicht wat meer geprobeerd ja. Ik ben ook niet tegen drugs gebruiken. Heb een aantal jaren overdreven gezond geleefd zonder cheats, snoep etc., maar heb nu ook meer zoiets van: je moet toch ook een beetje genieten van het leven en dingen proberen. Dan leef je maar een paar jaar korten. 120 worden met een k*tleven heb je ook niets aan. Coke lijkt me oprecht vet om een keer te proberen als ik elders zou werken.