MuscleMeat

Wat zou jij je voelen?

Peiling Peiling Je mag en maand lang niet trainen. Wat doet dat met jou?

• Totaal stemmers
    153
  • Peiling gesloten .

Blain

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
Hoe zou jij je voelen als je 1 maand niet kon trainen, geen gewichten mocht aanraken voor 1 maand?

Die vraag werd mij gisteren gesteld, en ik zou het eigenlijk niet weten.
Wat gebeurd er dan met je lichaam? zakt het in... wat doet het met je, lichamelijk en geestelijk?

edit: typo in topic title :P

Laatst bewerkt:
Weet het niet . Ik zou iig iets anders moeten doen dat veel energie vraagt .

ach ik denk er tijdens vakantie wel eens aan

bijvoorbeeld 's ochtend als ik aan het zwembad lig van "k*t man waarom lig ik hier nou niet meer extreme spierpijn te relaxen"

dan doe je het toch zonder gewichten?

Je lichaam zakt heus niet in hoor, maar zou me wel flink klote voelen, en energie te veel hebben :p

ik zou me der wel druk in maken,1-2 weken dat gaat nog, maar langer pff nee

Als ik een maand niet zou trainen zou dat vanwege een goede reden zijn. Dan kan ik er wel mee leven.

ik heb het zelf meegemaakt.
je endofrinespiegel daalt, waardoor je je ellendig voelt en misselijk.

Dat komt echter als je per direct stopt en niet afbouwt.

Ik voelde mij de maanden daarna energieloos terwijl ik normaal altijd bol van de energie zat.

Zal me lui en vies voelen

Obsessies en verslavingen zijn bijna nooit goed. Zijn wel belangrijkere dingen in mijn leven, dan elke week spiertjes trainen. In deze periode neem ik meestal 6 weken rust, gaat prima.

Was eerst 1,5 maand gestopt, niet omdat ik dat echt wou maar omdat ik gewoon niet meer kon trainen. Ben toen 5 kilo afgevallen en voelde me in de tussen tijd zwaar k*t en hoopte dat ik snel weer kon gaan trainen + goed eten.

• Topic Starter Topic Starter
ik word gek! dan kan ik me beter een maand opsluiten.... kan ik mijn agressie niet kwijt:mad:

Ik zou mij heel k*t voelen. Trainen en aan mijn lichaam werken is nu eenmaal een deel van mij geworden en ik zou mij echt helemaal anders en gans k*t voelen mocht ik nu ineens niet meer kunnen trainen (en na verloop van tijd terug een average k*tlichaam krijgen).

Zo zou ik me voelen denk'k

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dan vind ik wel een andere sport om me een maandje mee te vermaken.

Tijdens mijn zwangerschap/verlof heb ik een tijdje niet kunnen en mogen sporten. Vreeeeselijk!!! Ik zat daar maar thuis...beetje schoonmaken en dat was het. Je voelt je echt opgesloten.

Terug
Naar boven