AndroidHealthClinic

Wat zou jij je voelen?

Peiling Peiling Je mag en maand lang niet trainen. Wat doet dat met jou?

• Totaal stemmers
    153
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Ik zou wel balen zeg!..... maar mij dan denk ik nog meer gaan richten op de voeding en lopen, fietsen of mocht dat ook nie?
Je mag niet je spieren trainen, althans.. wel lopen voor ontspanning, maar geen enkele oefening die je spiergroei zou kunnen stimuleren.
M.a.w: intense fietstochtjes dus niet toegestaan :)

Mag je ook niet fappen?

Is toch weer een stukje biceps trainen en met je hand omgedraaid kun je zelfs je triceps stimuleren! :thumbs:

Heb noodgedwongen 3 maanden niet getrained wegens ziekte, en dat was k*t, maar wat moet moet. Bovendien had ik toen geen puf om te trainen. Als het opgelegd zou zijn en ik ben gezond en kan wel trainen... Dan trek ik het zeker niet.

Dan vind ik wel een andere sport om me een maandje mee te vermaken.

Moet ik je helpen? ;)

Iig leuke reacties van de zogenaamde uber fanatiekelingen hier, maar zo erg is een maandje trainen niet, het is zelfs goed voor je, je spieren herstellen goed waardoor ze na een maand niet trainen weer volledig geprikkeld worden.

En dat je lichaam uitzakt en weer terug bij af raakt, zit allemaal tussen je oren.

Ik zou de 24/7 op DBB gaan e-thuggen.

Zou me er niet goed bij voelen, maar ben van niets afhankelijk dus zou altjd zonder kunnen.

Het is frustrerend als je een maand (of langer) niet mag sporten, heb er zelf meer dan een half jaar uitgelegen. Kan weer een beetje maar nog niet voluit.. retesaai.

Ik zou niet echt bang zijn voor het "verdampen" van spieren, maar ik zou wel behoorlijk flippen als ik niet zou kunnen trainen.

Waarschijnlijk zou ik mijn dag wel doorkomen met rukken, nken, en gamen.

Ik wordt gewoon gek :o
heb 3 weken moeten missen toen ik na een paar jaar gestopt te zijn weer ben gaan trainen,

en ik had het na 4 dagen al gehad :mad:

Ligt eraan... Als je helemaal geen sport meer kunt doen zou ik gek worden...
Als ik wel mag gaan boksen/mma'en oid dan boeit het me totaal niet.

omg, na 1 week rust is al teveel laat staan een maand. Dan wordt ik psychisch.???

ik voel me al zwaar k*t wanneer ik 3 dagen niet train.

Zolang ik elke dag ruim voldoende eiwit binnen krijgt en voldoende carbs geen probleem. Dan zou ik ook wel 3 maanden het volhouden.

Maar een week lang geen eiwit daar zou ik insane van worden.

pff, komt geregeld voor. Don't give a shit, spiergeheugen ftw. Zoveel val je trouwens niet af als je je eiwitten een beetje in de gaten houdt.

Er zijn btw een hoop genetic failures die maar als halve gekken, dag in dag uit, aan het ijzer slingeren en nog steeds met een k*tfysiek rondlopen. Dat vind ik veel onzinniger.

+1

Vorig jaar 6 weken niet mogen trainen na liesbreuk operatie. Je loopt letterlijk ``leeg`` en voor je gevoel worden je armen met de dag dunner en dunner. Alles word slap terwijl je juist die lekkere pomp gewend bent, je loopt spiegels zo snel mogelijk voorbij etc. Nee eens en nooit meer!

Terug
Naar boven