XXL Nutrition

Wat zou jij je voelen?

Peiling Peiling Je mag en maand lang niet trainen. Wat doet dat met jou?

• Totaal stemmers
    153
  • Peiling gesloten .
Obsessies en verslavingen zijn bijna nooit goed. Zijn wel belangrijkere dingen in mijn leven, dan elke week spiertjes trainen. In deze periode neem ik meestal 6 weken rust, gaat prima.

dan ben je ook niet echt met BB bezig.
Ik en vele andere op dit forum zouden dat niet vol kunnen houden, en waarom heb je dan al die tijd en inspanningen in sporten gestopt als je toch 6weken niks gaat doen. En dan verwachte de zelfde gewichten als 6weken geleden erop te gooien

mag nu een maand niet meer trainen omwille van een golfelleboog. is al de tweede keer dit jaar dat ik out ben vanwege een blessure. de zeurende pijn en het niet kunnen trainen werken idd zwaar frustrerend. veel zin om hier nog in te loggen heb ik dus ook niet meer, het geeft toch maar een wrang gevoel. had gehoopt de zomer anders te kunnen ingaan :(

Groot kans dat ik onder invloed van ontwenningsverschijnselen opeens tegels zit te liften achter het zwembad in italie waar ik over een maandje heen ga.:angstig:

ik word gek, maar 1maand rust is helemaal niet fout hoor

heb momenteel een blessure aan de biceps aanhechting aan mijn linker arm, in combinatie met een al langdurige zeurderige pijn aan mijn tricep aanhechting (ook links bij de elleboog)
Ik moet nu dus rusthouden / heel licht trainen, voor minimaal 1 week en ik word al f*cking lijp:mad: Ik zie mijn spieren verdampen:o

Dan ga ik conditie werk doen.

• Topic Starter Topic Starter
En OF je lichaam inzakt... Ik heb mn benen 3 weekjes niet getraind en ze zijn 3 centimeter in omtrek gezakt... K*tsport

Ja dat denk ik dus ook, je hebt het dan wel weer snel terug, maar toch zakt het in. En dat is best frustrerend om over na te denken, daarom open ik dit topic ook.
Want als je een tijd niet traint, dan kak je gewoon in... das toch eigenlijk best wel k*t! :(

Zwaar k*t voelen.

Ik zou wel balen zeg!..... maar mij dan denk ik nog meer gaan richten op de voeding en lopen, fietsen of mocht dat ook nie?

Daarom ben ik blij dati k een home gym heb, niet trainen door tijdsgebrek is dan iig geen optie.

dan ben je ook niet echt met BB bezig.
Ik en vele andere op dit forum zouden dat niet vol kunnen houden, en waarom heb je dan al die tijd en inspanningen in sporten gestopt als je toch 6weken niks gaat doen. En dan verwachte de zelfde gewichten als 6weken geleden erop te gooien

Vakantieperiode. Natuurlijk kwa voeding ga ik niet helemaal over de scheef. Ook is de training na die tijd een beetje zwaarder, beetje meer spierpijn erna. Maar juist na deze periodes kon ik door plateaus heenbreken, waar ik in het rest van het jaar vast zat. Natuurlijk werkt training wel verslavend, maar je zal het alleen missen als je verder niks in je leven hebt. ;)

ps: er zijn wel pro BB's die een half jaar niet trainen in een jaar tijd. Oke, ze zitten dan wel aan de juice..maar toch. Minder is soms meer.

Laatst bewerkt:
Ik word paranoia en hang mezelf op de 2e week.

Pff, komt geregeld voor. Don't give a shit, spiergeheugen ftw. Zoveel val je trouwens niet af als je je eiwitten een beetje in de gaten houdt.

Er zijn btw een hoop genetic failures die maar als halve gekken, dag in dag uit, aan het ijzer slingeren en nog steeds met een k*tfysiek rondlopen. Dat vind ik veel onzinniger.

Heb ik dit jaar en vorig jaar al een paar keer meegemaakt... Voelde me lui, slap, dik, ongezond...

Ik zou me zwaar ecto gaan voelen.

Ik heb eens geprobeerd een week rust te houden tussen 2 verschillende schema's. Na drie dagen besloot ik maar alvast weer te beginnen.
Het is gewoon teveel een vaste routine, en dat mis je meteen als je er niet meer aan doet.

Op dit moment heb ik al 3 weken niet getraint. Heb het nu heel druk met school (echt waar ;) ). Ik heb wel zin om te trainen, maar ik haal liever 4 weken trainen in dan 1 jaar school.

Bovendien voel ik me helemaal niet ellendig. En voor zover ik het kan zien geen spierverlies (gewoon goed blijven eten).

Hmm, dan maar iedere dag 'cardio-en' op me vriendin.

Na mijn ongeval van eind Feb, heb ik lange tijd weinig tot niks gedaan.

en geloof me met mijn trainings jaren, kwam gewoon in een dip.
Heb wel geleerd dat er meer is als alleen trainen.

Heb net ongeveer 3 maanden niks kunnen doen door een blindedarmontsteking en vorig jaar ook een paar maanden door een gebroken duim...

Voelt niet echt relax;)

Terug
Naar boven