AndroidHealthClinic

Wat zouden jullie voorkeur zijn qua merk fitnessapparatuur?

Finn17

Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
78kg
Gewoon uit nieuwsgierigheid.

(Mijn situatie: momenteel Technogym) Stel, er zijn vijf sportscholen in de buurt, één met alleen Technogym, één met alleen Matrix, één met alleen Hammer Strength, één met alleen Life Fitness en één met alleen Nautilus.

Naar welke sportschool zouden jullie het liefst gaan? Ben ik wel benieuwd naar en wat zouden jullie het beste aanraden

Technogym en matrix zijn sowieso troep. Hammer strength/life fitness is redelijk maar ook niet allemaal even goed. Dan zou mijn keuze sowieso uitgaan naar nautilus.

• Topic Starter Topic Starter
Technogym en matrix zijn sowieso troep. Hammer strength/life fitness is redelijk maar ook niet allemaal even goed. Dan zou mijn keuze sowieso uitgaan naar nautilus.
Wel he, gelukkig heb ik die in de buurt en kan ik daar woensdag een keer gratis alles uittesten. De kans dat ik switch is groot, technogym is gewoon meh en de variatie bij mij op dit moment is echt te weinig. Bedankt voor je reactie!

Gym80 / nautilus
Hammerstrenght / life fitness
Technogym
Matrix

Van goed naar minder, eerste 4 zijn eigenlijk wel oke, maar machine afhankelijk. Matrix heeft rubbere grepen en dus geen grip met je straps en beweegpatroon bij de meeste matrix machines zijn echt zeer gevaarlijk.

Gym 80, Nautilus en HS. Heb een hekel aan foam grip

Vond de oude line van Hammer-strenght (plate loaded) wel fijn altijd.
En kwa apparaten met weightstacks life fitness, panatta en Nautilus.

Terug
Naar boven