Fitness Seller

water/voeding

ja tuurlijk, water is gezond en goed voor je spieren. Het reinigt je lichaam. waarom zou het niet goed zijn met veel maaltijden??

Je lichaam bestaat voor ongeveer 70% uit water, je spieren ook. Plus dat het daarnaast nodig is voor alle stofwisselings-processen in je lichaam... dus drinken juist goed als je 7 keer eet (tenzij je wellicht erg veel water-bevattend voedsel eet... als je 25 komkommers op een dag eet kan ik me voorstellen dat je er niet meer bij hoeft te drinken.)

• Topic Starter Topic Starter
wazzup zei:
Je lichaam bestaat voor ongeveer 70% uit water, je spieren ook. Plus dat het daarnaast nodig is voor alle stofwisselings-processen in je lichaam... dus drinken juist goed als je 7 keer eet (tenzij je wellicht erg veel water-bevattend voedsel eet... als je 25 komkommers op een dag eet kan ik me voorstellen dat je er niet meer bij hoeft te drinken.)

Haha thanks... :p !

Je kan beter niet teveel tijdens je maaltijden drinken. Beter is dus om het tussen de maaltijden te drinken.

Brutez zei:
Je kan beter niet teveel tijdens je maaltijden drinken. Beter is dus om het tussen de maaltijden te drinken.

Beter om tijdens je maaltijd slokjes te drinken elke keer als je eten binnenspeelt. Drinken na je maaltijd en al het water komt gewoon boven de voeding...

Drinken tijdens je maaltijd en je bent ook sneller vol (handig in de cut).

Minimum 4l/water dag, maar een te veel schaadt niet imo (ik drink gemakkelijk 8l/dag).

mvg.

Tijdens het bulken zou ik het erna drinken, want als je vol zit kan je makkelijker nog wel wat drinken maar als je vol zit van het water krijg ik geen hap men keel meer in...

(ik geloof dat het water niet erboven blijft drijven maar er gewoon tussendoor gaat?)

Wat is nu het beste? Er lijkt geen duidelijk antwoord op te zijn. Klopt het dus dat je wél. water tijdens het eten kunt innemen?

Gewoon drinken... alsof je lichaam geen raad weet wat het met water moet doen.. het wordt toch METEEN opgenomen door je maagwand.

het klinkt op zich wel logisch dat water beter opgenomen wordt als je het met voeding inneemt en vice versa.

Ik zoek echter een bewijs of onderzoek.

Terug
Naar boven