MuscleMeat

waterhoofd creatine

tricker

Cool Novice
Waardering
0
Ik ben nu 2 dagen na de oplaadfase. M'n ouders zeggen nu opeens dat ik een dikkere kop heb, vooral rond m'n kaaklijn, zijkant van m'n mond en onder m'n kin. Komt dit dan door de creatine? Dat daar onderhuids vocht gaat zitten? En hoe krijg ik dit weer weg?

Van crea kan je (flink) vocht vasthouden, als je ervan af wilt zul je er mee moeten stoppen imo :D

Maar waarom neem je crea in de eerste plaats? Genoeg te gainen met kennis opdoen van 'goed voedsel' en deze kennis te gebruiken, waaraan je uiteindelijk veeeeel meer hebt.

• Topic Starter Topic Starter
gaat het in de rustfase dan weer weg?

Ik ben nu 2 dagen na de oplaadfase. M'n ouders zeggen nu opeens dat ik een dikkere kop heb, vooral rond m'n kaaklijn, zijkant van m'n mond en onder m'n kin. Komt dit dan door de creatine? Dat daar onderhuids vocht gaat zitten? En hoe krijg ik dit weer weg?

Bij Monohydraat kun je flink vocht vasthouden. Gaat overigens wel weer weg als je stopt met inname.
Bij Creatine Ethyl Ester en Kre-Alkalyn houd je geen vocht vast.

bij mij niet. ik ben iig niet meer afgevallen laat ik het zo zeggen

dus het boeit eigelijk helemaal niks ;) ?
m'n ouders zijn nu ook helemaal aan het trippen van ja er komt niks meer in huis! en je weet niet wat je doet met je lichaam enzo. Naja heb et ze al vaker gezegt wat het voor werking heeft en hoe en wat, maja.
Iemand nog ideeën dan om ze te overtuigen? En als iemand nog wat te zeggen heeft op m'n eerste vraag, doen natuurlijk

achja dat gesijk heb ikook met mn ouders hoor.
gewoon zeggen van het is een lichaamseigenstof en het zijn
geen steroiden blabla het kost bijna nix het is gezond je groeit ervan :D

ja meer dan vet, ben wel paar kilotjes aangekomen, maar kwam ook omdat ik vaker ben gaan trainen. het lichaam neemt iets van 10% meer vocht op heb ik ergens gelezen.

je moet wel veel drinken he

ja meer dan vet, ben wel paar kilotjes aangekomen, maar kwam ook omdat ik vaker ben gaan trainen. het lichaam neemt iets van 10% meer vocht op heb ik ergens gelezen.

je moet wel veel drinken he

ja dat weet ik, maar wat is er dan eigelijk als je niet genoeg drinkt tijdens creatine fase?

wat de gevolgen zijn bedoel je? uitdroging heb ik gehoort.

heb je ze verteld dat het door de crea komt dan? je moet gewoon zeggen door het vele waterdrinken wat geadviseerd word bij de crea krijg je een plofkop, weten zij veel :P

ja ik zei dat het door de creatine komt en ik heb ze alles eerlijk uitgelegd.
het is gewoon een top product als het werkt temminste.
dat moet je ze gewoon uitleggen. stukkie tekst van internet erbij en klaar is het. het is gewoon legaal spul moet je zeggen en je word er groot en sterk van :P:P

ik wist dat je door crea wat vocht vasthield, maar dat je door crea ook in je gezicht vocht kunt vasthouden wist ik niet
blijkbaar weer iets bijgeleerd

ik zou ook gewoon tegen je ouders zeggen dat het komt door grootte hoeveelheden water te drinken
anders moet je ns overschakelen op cee

ik wist dat je door crea wat vocht vasthield, maar dat je door crea ook in je gezicht vocht kunt vasthouden wist ik niet
blijkbaar weer iets bijgeleerd

ik zou ook gewoon tegen je ouders zeggen dat het komt door grootte hoeveelheden water te drinken
anders moet je ns overschakelen op cee

ben zowieso van plan over te schakelen naar CEE, maar ik wilde eerst m'n monohydraat opmaken, anders is het ook zo zonde.

aan ongeruste ouders valt er niets te doen, je kunt ze alles haarfijn uitleggen maar ze zullen ongerust blijven...beter eerlijk zijn zoals je zegt.

wat er gebeurd als je te weinig water binnenkrijgt? Dan heb je krampen en droog je uit...eerst krampen...ma dan moet je gewoon meer drinken. Het is gewoon een gewoonte dat je moet aannemen.

stuur ze gewoon eens naar de apotheek je kan immers crea gewoon bij apotheek halen. en dat ze eens uitleg vragen aan de apotheek.

mijn ervaring is dat apotheek wel een stuk duurder is..vraag eerst de prijs.

mijn ervaring is dat apotheek wel een stuk duurder is..vraag eerst de prijs.

dat is waar, maar de apotheker kan wel gelijk zn ouders geruststellen...
by the way wist ik niet dat dit in de apo te verkrijgen is? welk merk dan?

Terug
Naar boven