MuscleMeat

waterhoofd creatine

dat is al tijdje geleden...ik denk becker ofzo iets....twas alleszins goed spul volgens die van de apotheker...ik reageerde echter niet echt veel op die creatine, terwijl ik op al de andere wel reageerde. Nuja het is ook al even geleden natuurlijk...

hoeveel neem je per dag van die creatine in??

kan ook komen door een teveel aan creatine in je lichaam dat je een vochtkop heeft. je hoeft maar 2 tot 3 gram per dag in te nemen.

• Topic Starter Topic Starter
5 gram heb ik gelezen/gehoord.
en teveel aan creatine plas je uit, wordt omgezet in creatinine wat wordt uitgescheden met de urine.

Hoe neem je je creatine in ? ?

Mijn ervaring is namenlijk dat de meeste mensen niet opzwellen door de creatine (ook niet CM) maar door de gigantische hoeveelheden dextrose od die er meestal bij gebruikt worden.

euh ik dacht dat creatine werd omgezet in creatinine en dat alleen creatinine schadelijk was voor de lever. Het teveel aan creatine werd gwn terug naar buiten gestuurd. Ik weet niet of hetzelfde geld voor creatinine.

Maar indd 5 gram/dag, en dan nog 5gram voor de training.

ik heb dergelijk hetzelfde voorgehad met Performance creatine capsules Monohydraat, men hoofd werd dikker een de kaaklijn en onderkin. Het geeft wel een degelijke boost vond ik maar ook al ben ik maanden gestopt me die creatine lijkt het dat men kop nog evendik is..

haha.. een halve kilo vocht vasthouden?! was binnen 4 weken een kleine 15!!! kilo zwaarder door monohydraat...:(

• Topic Starter Topic Starter
Hoe neem je je creatine in ? ?

Mijn ervaring is namenlijk dat de meeste mensen niet opzwellen door de creatine (ook niet CM) maar door de gigantische hoeveelheden dextrose od die er meestal bij gebruikt worden.

met vruchtensap.
en dextrose erbij alleen op trainingsdagen, ongeveer 25 gram dextrose

ik heb dergelijk hetzelfde voorgehad met Performance creatine capsules Monohydraat, men hoofd werd dikker een de kaaklijn en onderkin. Het geeft wel een degelijke boost vond ik maar ook al ben ik maanden gestopt me die creatine lijkt het dat men kop nog evendik is..

balen man
heb ik (gelukkig) nooit voorgehad

Tja creatine, ik ben er zeker wel van overtuigd dat het product baat heeft maar wil die troep toch echt niet meer in huis. Nou ja misschien dat die andere merken CEE en dergelijke geen vocht vasthouden maar zijn daar echte bewijzen van

Terug
Naar boven