- Waardering
- 10.506
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 73kg
had je maar op me moeten stemmen, dan had ik ‘t misschien wel verteldIk pleit nog steeds voor specifieke redenen voor bans. Uitleggen aub![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
had je maar op me moeten stemmen, dan had ik ‘t misschien wel verteldIk pleit nog steeds voor specifieke redenen voor bans. Uitleggen aub![]()

Als je blijft pleiten ben je straks zelf pleite.Ik pleit nog steeds voor specifieke redenen voor bans. Uitleggen aub![]()
Als je blijft pleiten ben je straks zelf pleite.
Hahaha, snap je?

Monster photoshop skills

Monster photoshop skills
Het hoofd van Lee van Cleef op Hitler is ook niet erg logisch.![]()
![]()
okéArmanius ik heb gehoord dat jij en thuggish ruggish dit in scène hebben gezet. Jij komt daardoor als een sterkere moderator uit de verf en tukkie had weer een barkie bovenop zijn uitkering te pakken.
Who the f**k is Lee van Cleef?Monster photoshop skills
Het hoofd van Lee van Cleef op een Oostenrijkse huisschilder is ook niet erg logisch.![]()
![]()
Idd, en wanneer krijg je een perm?Ik heb je weer op veilig gesteld @Big Chungus
@Arminius Hoe lang duurt de volgende ban voor Thuggie en hoeveel puntjes heb je daarvoor nodig?
Jij hebt dingen aangepast........
Voor zover ik weet zijn de voorwaarden nog steeds hetzelfde als de dag dat ik mij registreerde. Alleen was men toen veel strenger.

Aan de poll....Voor zover ik weet zijn de voorwaarden nog steeds hetzelfde als de dag dat ik mij registreerde. Alleen was men toen veel strenger.![]()
Jij zeurt nog erger dan een vrouw. Eerst via PM, en nu hier. Het is maar een dolletje, gekkie.

Dat bedoel ik niet, ik had er een optie bij gedaan hommelJij zeurt nog erger dan een vrouw. Eerst via PM, en nu hier. Het is maar een dolletje, gekkie.![]()

FixedDat bedoel ik niet, ik had er een optie bij gedaan hommel![]()