ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
DankjewelThuggish hoort er toch wel bij. Tegenwoordig doet hij zelfs zijn best op spelling en is hij daadwerkelijk begonnen met gymmen.
![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DankjewelThuggish hoort er toch wel bij. Tegenwoordig doet hij zelfs zijn best op spelling en is hij daadwerkelijk begonnen met gymmen.
![]()

mij beledigen
maar ik ben wel blij dat die terugkomt want zoals @HillR zegt, hij hoort er wel bij
dus welkom terug en deze is voor jou TR:

Dankjewel bruur.Post hier je welkoms bericht voor onze grote vriend, in korte periode twee bans te pakken gehad dus denk dat hij kan wel een hart onder de riem kan gebruiken.
![]()
(woensdag komt hij vrij)
Lullige samenloop van omstandigheden niets meer niets minder.
Dankjewel topper

iddHeb er een online vriendin bij gekregen. Voordat ik nog een ban krijg wou ik graag @Bubs Haar nummer ook wel hebben

je mot watHeb er een online vriendin bij gekregen. Voordat ik nog een ban krijg wou ik graag @Bubs Haar nummer ook wel hebben
En ik ben maar op andere forums/fb pagina's actief geweestje mot wat
.Womanizer ben jijHeb er een online vriendin bij gekregen. Voordat ik nog een ban krijg wou ik graag @Bubs Haar nummer ook wel hebben
En ik ben maar op andere forums/fb pagina's actief geweestje mot wat
Zijn betaalde forumsWomanizer ben jij
Welke forums ben je nog meer actief dan niffo?

Gerapporteerd #serious.
Huilebalk waar is je ruggengraat, geef die homofiel er van langs
Dacht meer Eric wannabeHuilebalk waar is je ruggengraat, geef die homofiel er van langs
Nja jij snapt wel waarom ik verder niets zeg.Huilebalk waar is je ruggengraat, geef die homofiel er van langs

Dan loop ik nu al circa 200 strafpunten en 50 perm bans achter.