- Waardering
- 51
- Lengte
- 2m
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben zonder geloof ook best sterk genoeg, alleen heb ik dan geen normen en waarden besef om mezelf in het gareel te houden!
![]()

ik ben zonder geloof ook best sterk genoeg, alleen heb ik dan geen normen en waarden besef om mezelf in het gareel te houden!
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk heb je wel besef van normen en waarden, anders had je die binnen je religie ook niet gehad. Het is een MENSELIJKE eigenschap (maar niet exclusief menselijk, wel de mate waarin het zich ontwikkeld heeft) Je zou een sociopaat zijn als het anders was. (en dan ben je serieus, héél érg ziek)
Je beseft je alleen niet dat god niet de enige 'bron' is van normen en waarden: je ontkent op die manier de grootsheid van de schepping waarin je leeft op de meest erge manier door de speciale creatie, de mens, van zijn capaciteiten te ontdoen en er een dier van te maken. [/creationisme modus]
Een hond die alleen via een lijn met z'n onzichtbare baasje weet wat goed en slecht is.
Dus heb je gewoon een asociale persoonlijkheid die het liefst lak heeft aan alle regels. Beetje god prikt daar dwars heen, maar goed misschien is hypocrisie wel aangeleerd bij gelovigen.

in your mind, maar dat is allemaal wel relatief
in your mind, maar dat is allemaal wel relatief
we zijn slechts reizigers in de evolutietrein

we kunnen mekaar nooit overtuigen hoe veel we ook proberen

hehe:d het blijft een oneindige discussie hewe kunnen mekaar nooit overtuigen hoe veel we ook proberen
![]()

ach je moet het maar zo zien, het is een leuk tijdverdrijf en goed voor je postquota!
![]()

doe ik ook, maar het blijft slechts bij 1 gesprek, daarna sta ik op de zwarte lijst.altijd wel intressante discussies! als er getuigen van jehova komen bellen blijf ik altijd met ze discussieren![]()

Beter een beetje vertraging dan volledig gestopt zijn.

ik ga nog steeds vooruit!Beter een beetje vertraging dan volledig gestopt zijn.![]()

Nieuw boekje aan het schrijven? Werd wel eens tijd dat er een vervolg kwam op die bijbel.