MuscleMeat

we zijn slechts reizigers

Status
Niet open voor verdere reacties.
We zijn slechts reizigers, riding the storm called evolution

ik ben zonder geloof ook best sterk genoeg, alleen heb ik dan geen normen en waarden besef om mezelf in het gareel te houden!
;):D

Dus heb je gewoon een asociale persoonlijkheid die het liefst lak heeft aan alle regels. Beetje god prikt daar dwars heen, maar goed misschien is hypocrisie wel aangeleerd bij gelovigen.

ik ben zonder geloof ook best sterk genoeg, alleen heb ik dan geen normen en waarden besef om mezelf in het gareel te houden!

Tuurlijk heb je wel besef van normen en waarden, anders had je die binnen je religie ook niet gehad. Het is een MENSELIJKE eigenschap (maar niet exclusief menselijk, wel de mate waarin het zich ontwikkeld heeft) Je zou een sociopaat zijn als het anders was. (en dan ben je serieus, héél érg ziek)
Je beseft je alleen niet dat god niet de enige 'bron' is van normen en waarden: je ontkent op die manier de grootsheid van de schepping waarin je leeft op de meest erge manier door de speciale creatie, de mens, van zijn capaciteiten te ontdoen en er een dier van te maken. [/creationisme modus]
Een hond die alleen via een lijn met z'n onzichtbare baasje weet wat goed en slecht is.

subtiele aanvraag voor een kunstgebit?
:D

denk niet dat die kerel op zen wolk daar blij zal mee zijn hoor

maar goed ja, jezus is toch gestorven voor je zonden, dus het maakt geen bal uit wat je doet

dus eigenlijk is je argument van normen en waarden als reden waarom je gelooft ontkracht met je eigen geloof, het maakt niet uit hoe je leeft, jezus is gestorven voor onze zonden en god is een god van vergiffenis, dus waar is het probleem, ga vluig mensen slaan omdat ze je skywizard beledigen lol

God bestaat wel jongens..

die heb je wel.. want je houdt jezelf evengoed in het gareel zonder die externe verhaaltjes, want je "geloof" komt van binnenin en niet van buitenuit!!

Tuurlijk heb je wel besef van normen en waarden, anders had je die binnen je religie ook niet gehad. Het is een MENSELIJKE eigenschap (maar niet exclusief menselijk, wel de mate waarin het zich ontwikkeld heeft) Je zou een sociopaat zijn als het anders was. (en dan ben je serieus, héél érg ziek)
Je beseft je alleen niet dat god niet de enige 'bron' is van normen en waarden: je ontkent op die manier de grootsheid van de schepping waarin je leeft op de meest erge manier door de speciale creatie, de mens, van zijn capaciteiten te ontdoen en er een dier van te maken. [/creationisme modus]
Een hond die alleen via een lijn met z'n onzichtbare baasje weet wat goed en slecht is.

das pas gesproken! :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Dus heb je gewoon een asociale persoonlijkheid die het liefst lak heeft aan alle regels. Beetje god prikt daar dwars heen, maar goed misschien is hypocrisie wel aangeleerd bij gelovigen.

shit, dat eerste zei mijn psychiater in 2000 ook al..........
:D

Idd..

2eoljly.jpg

Mwuahahaha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven