mijn levensverhaal komt waarschijnlijk pas over 30~40 jaar, hopenlijk wel wat boeiender dan de Bijbel!Nieuw boekje aan het schrijven? Werd wel eens tijd dat er een vervolg kwam op die bijbel.![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mijn levensverhaal komt waarschijnlijk pas over 30~40 jaar, hopenlijk wel wat boeiender dan de Bijbel!Nieuw boekje aan het schrijven? Werd wel eens tijd dat er een vervolg kwam op die bijbel.![]()

En met nog meer fantasie dan de bijbel.
je hoeft van mij geen fantasie te verwachten............ik copy+paste het meeste vanaf DBB, eens kijken hoe dat gaat verkopen!En met nog meer fantasie dan de bijbel.Klusmier for urm... god!

mijn levensverhaal komt waarschijnlijk pas over 30~40 jaar, hopenlijk wel wat boeiender dan de Bijbel!
![]()

in your mind, maar dat is allemaal wel relatief
we zijn slechts reizigers in de evolutietrein
God kan ook in jouw mind komen; dan laat Hij meteen die evolutietrein ontsporen, zodat jij kan overstappen op de trein naar de hemel. Aan jou de keuze...
God kan ook in jouw mind komen; dan laat Hij meteen die evolutietrein ontsporen, zodat jij kan overstappen op de trein naar de hemel. Aan jou de keuze...

Precies, de keuze, tegen beter weten in, voor valse beloften. Die god bestaat niet, totdat jij hem als fantasievriendje, of hoe je die relatie ook wille hebben, in het leven roept, in gedachten.
Volstrekt zinloos in mijn geval... Who are you fooling?
ik snap jullie gelovigen niet, als de hemel zo schitterend is, pleeg zelfmoord...
als god zo vergevend is, dan vergeeft hij je toch deze zonde? is jezus niet gestorven zodat jij zonden kan begaan?![]()
Bewaar iets van je aannemelijkheid...
tip: gebruik bovenstaand argument ook nooit meer als je wil leven zonder valse getuigenissen te geven.
Nee, niet tegen beter weten in. God bestaat echt, alleen dat ondervind je pas wanneer je Hem zoekt. Je kan wel in je wetenschap blijven geloven; alleen dat geloof heb ik al verloren voordat ik überhaupt wist wie Jezus was.

In de Hemel is het schitterend, maar hier op aarde heb ik het ook goed; en ik zou voorlopig nog niet weg willen. Jezus is inderdaad gestorven voor onze zonde; en wij leven nu in genade. Maar wel probeer ik naar de wil van God te leven.
Jammer dat je zo denkt. Maar Jezus houd toch wel van je!

Nee, niet tegen beter weten in. God bestaat echt, alleen dat ondervind je pas wanneer je Hem zoekt. Je kan wel in je wetenschap blijven geloven; alleen dat geloof heb ik al verloren voordat ik überhaupt wist wie Jezus was.
als je zoekt naar Zeus of naar Thor vindt je hem ook... Waarom heb je die nog niet gevonden? Hey die pees hebben nog een ferm lijf ook.. ZO ne griekse God of ne stoere wiking das pas mega coooolll
In de Hemel is het schitterend, maar hier op aarde heb ik het ook goed; en ik zou voorlopig nog niet weg willen. Jezus is inderdaad gestorven voor onze zonde; en wij leven nu in genade. Maar wel probeer ik naar de wil van God te leven.
En dat haal je waar?? in de bijbel? dat spektakel boek waar je alles kan vinden: door de Heer goedgekeurde moord, inteelt, sadisme, leugens..
Maar jullie gelovigen halen daar per generatie en regio maar wat uit wat jullie aanstaat.. of volgen blindelings een kokelman die op een overtuigende manier sprookjes kan vertellen...
Jammer dat je zo denkt. Maar Jezus houd toch wel van je!
Zo ook jupiter en Apollo en Mars.. maar dan nog liever men madam die is tenminste tastbaar en echt...
I belong to Jezus...
wordt dan verdomme ne Hippie, dichter bij wat die man heeft gepredikt kunde nooit geraken.. De rest is BS wat die kerkvaders ervan hebben gekneed... leugens en bedrog.. "pick and choose" gespeeld met de geschriften en overleveringen om er dan dik van te profiteren en die >onnozel< schapen in te lijven..
Om te illustreren wat ik bedoel met dat jij (jullie) een ander beeld hebben van het Christelijke geloof. Bovenaan een foto van een Hollandse kerk waar het gewoon niet leuk is. Al zou ik daar opgroeien zonder God te kennen, zou ik ook niet in Hem gaan geloven.
Hieronder een filmpje van mensen uit mijn gemeente die in Suriname waren, waar ik vroeger ook vandaan kom. Bij ons is het geloof een lifestyle. We leren van kinds af aan te leven met God. In Nederland (met alle respect), doen mensen alsof God een boze man is die straft en jou naar de hel stuurt wanneer stout bent. Daarom haken mensen af; en dat vind ik jammer. Zeker omdat dit komt door een verkeerde beeldvorming door Christenen. Je moet je geloof af laten hangen van God; en niet van Christenen.
Glory Glory Lord
schitterend voorbeeld geef je daar... iedereen maakt zomaar zijn eigen God door wat te gaan kiezen uit de rommeldoos.. Dus hoe haal je het in uw hoofd dat jij juist zit en alle andere mis??
Was je zo een agressieve extremist dan was het hek al van de dam en begon je met iedereen de de kop in te slaan omdat hij/zij niet past in uw denkhokje...
Daarom vind ik dat alles wat religie is moet worden bestreden (punt).
Ik oordel over niemand. Ik toets allen het geloof aan de Bijbel en daar baseer ik míjn versie van het geloof op. Verder leef ik met God; ik spreek van een persoonlijke relatie. Alleen dat begrijp je pas, als je weet wat het is om met God te leven.
Vervang God door goede zeden en moraal en je kan evengoe een fijne pee zijn.. maar dan zonder vooroordelen en vastgeroeste hocus pocus...

Ik oordel over niemand. Ik toets allen het geloof aan de Bijbel en daar baseer ik míjn versie van het geloof op. Verder leef ik met God; ik spreek van een persoonlijke relatie. Alleen dat begrijp je pas, als je weet wat het is om met God te leven.