AndroidHealthClinic

Webcam troubles

LotusCode

Dutch Bodybuilder
Waardering
44
Lengte
1m76
Massa
78kg
Misschien kan iemand helpen?

Ik heb net een webcam gekocht. Wanneer ik hem in plug dan krijg ik die berichten rechts onder zoals 'nieuwe hardware gedetecteerd' etc... Maar als laatste bericht komt er op dat de nieuwe hardware niet geïnstalleerd kan worden en dat er mogelijk een fout is met het stuurprogramma. Dit is hetzelfde als bij men oude webcam dus het ligt aan de pc.

De microfoon van de cam werkt wel zonder problemen.

Iemand een idee waaraan dit kan liggen?

Thanks

Misschien een domme vraag maar:
Drivers ?
Welke versie van windows heb je als ik vragen mag ?

Daarnaast, heb je een cdtje bij je webcam gekregen? Anders even je webcam googlen en kijken wat je kan vinden.

Ook eens in andere USB poort steken

• Topic Starter Topic Starter
Misschien een domme vraag maar:
Drivers ?
Welke versie van windows heb je als ik vragen mag ?

Er zit een cd bij waar de drivers zouden opstaan, weet je misschien waar ik ze anders zelf kan downloaden?

Ik heb windows XP

Daarnaast, heb je een cdtje bij je webcam gekregen? Anders even je webcam googlen en kijken wat je kan vinden.

Er zit een cd bij ja. Maar wanneer de installatie voltooid is en ik het beeld moet regelen (contrast etc.) dan kan hij de webcam ook niet vinden.

Ook eens in andere USB poort steken

Al in 4 poorten gestoken, steeds zelfde resultaat.

ff op andere pc uitproberen en anders terugbrengen als je op google geen vergelijkbare problemen kunt vinden! Succes!:)

Drivers installeren dus, op windows xp MOET je eerst drivers installeren (van de cd wat er meestal bij zit) anders doet deze het niet :)

De andere pc zal wel vista of windows 7 hebben, die pakken meestal de drivers automatisch als het een niet al te oude webcam is.

• Topic Starter Topic Starter
Drivers zijn al geïnstalleerd met de cd die erbij zat. Zelfde probleem nog steeds.

Terug
Naar boven