Fitness Seller

Wedden dat ik het kan!

Ik kan plassen

- Ik kan een ei in mijn anus laten verdwijnen om vervolgens een dood kuikentje op te hoesten.
- Ik kan de naam 'jeroen van de boom' zeer overtuigend uitbeelden. Heb alleen die kwal van een jeroen nodig en een stuk touw met een lus erin.

Jullie horen nog van mijn agent.
:roflol:

ze hebben het wel helaas afgeleerd om met hun eigen naam te adverteren :(

of toch niet daan kuipers:P lang leve vcard :D
:popcorn2:

Voor het nieuwe SBS6 programma Wedden dat ik het kan zijn wij opzoek naar mensen die iets bijzonders kunnen. Bijvoorbeeld een waterkruik opblazen met je mond en laten ontploffen!?

Ik begrijp dat het plaatsen van een post op dit forum niet direct betrekking heeft op het hoofdonderwerp, maar is een leuke kans voor getalenteerde bodybuilders om zich aan te melden voor een leuk nieuw spelprogramma en daarnaast mooi prijzen te winnen!

Hier onder vindt u een begeleidende tekst met betrekking tot het nieuwe programma:

In Wedden dat ik het kan laten mensen zich van hun meest verrassende kant zien. Jeroen van der Boom zoekt bijzonder talent en daagt ze uit. Kandidaten met een buitengewone, grappige, bizarre, gewaagde of spectaculaire fysieke of mentale weddenschap mogen zich komen bewijzen in Wedden dat ik het kan. Kun jij bijvoorbeeld alle landen van de wereld aan hun vorm herkennen of, gewapend met een samoeraizwaard, tennisballen die door een kanon worden afgevuurd doormidden slicen, geef je dan op! Kandidaten die het waar weten te maken, gaan naar huis met een mooi geldbedrag. Maar misschien is er iemand die het nog beter of sneller kan en wordt het record weer verbroken.

Heb jij een enorme longinhoud en ben je in staat een kruik op te blazen, of kent u iemand die in staat is dit (of iets anders) te doen? Dan zouden wij graag contact opnemen, of er kan een e-mail gestuurd worden naar: wienietwedt@sbs.nl of weddendatikhetkan@sbs.nl!

wedden dat ik een piem0l kan opblazen met mijn mond en laten ontploffen (met c4)

- Ik kan omhoog ejaculeren en het zaad vervolgens opvangen in mijn navel
- Ik kan heel agressief naar mezelf zwaaien in een spiegel zonder iets te breken
- Ik kan een ei in mijn anus laten verdwijnen om vervolgens een dood kuikentje op te hoesten.
- Ik kan de naam 'jeroen van de boom' zeer overtuigend uitbeelden. Heb alleen die kwal van een jeroen nodig en een stuk touw met een lus erin.

Jullie horen nog van mijn agent.

zwaar baas:cool:

Ik kan 2 liter chocomel achter elkaar op drinken.

Ik kan tot oneindig tellen, heb het al 2 keer gedaan.

Sommige pissen hun naam in de sneeuw, ik pis mijn naam in beton.

Ik kan braille spreken.

Ik kan een wheelie trekken op zo'n fiets met maar 1 wiel.

Ik kan viool spelen op een piano.

Ik kan een sneeuwman maken uit regen.

Ik kan een kip melken.

:trollface: Chuck Norris

Niet iets voor een strongman?

Wedden dat ik met een touw aan me penis een 40ton vrachtwagen 20meter vooruit kan trekken.

Voor het nieuwe SBS6 programma Wedden dat ik het kan zijn wij opzoek naar mensen die iets bijzonders kunnen. Bijvoorbeeld een waterkruik opblazen met je mond en laten ontploffen!?

Ik begrijp dat het plaatsen van een post op dit forum niet direct betrekking heeft op het hoofdonderwerp, maar is een leuke kans voor getalenteerde bodybuilders om zich aan te melden voor een leuk nieuw spelprogramma en daarnaast mooi prijzen te winnen!

Hier onder vindt u een begeleidende tekst met betrekking tot het nieuwe programma:

In Wedden dat ik het kan laten mensen zich van hun meest verrassende kant zien. Jeroen van der Boom zoekt bijzonder talent en daagt ze uit. Kandidaten met een buitengewone, grappige, bizarre, gewaagde of spectaculaire fysieke of mentale weddenschap mogen zich komen bewijzen in Wedden dat ik het kan. Kun jij bijvoorbeeld alle landen van de wereld aan hun vorm herkennen of, gewapend met een samoeraizwaard, tennisballen die door een kanon worden afgevuurd doormidden slicenbla bla bla popffj hauhuhd j sss
Slicen? Opeens kan er geen normaal Nederlands meer gesproken worden?

---------- Post toegevoegd Fri 16 Sep 2011 om 20:05 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=EE9UXtJ-nss
:D

Ik kan tot oneindig tellen, heb het al 2 keer gedaan.

Sommige pissen hun naam in de sneeuw, ik pis mijn naam in beton.

Ik kan braille spreken.

Ik kan viool spelen op een piano.

Ik kan een sneeuwman maken uit regen.

Ik kan een kip melken.

:trollface: Chuck Norris

Op een piano staan en viool spelen? No problem :)

Ik kan een koprol.

I got Whistle skillz

Als al deze ideeën mee mogen doen krijgen we tenminste kwaliteit TV-programma's! :roflol:

Is die Nicolette van Dam hier niet de presentatrice van?

Terug
Naar boven