Fitness Seller

Wedden dat ik het kan!

een rem-licht aan en uit knop op het dashbord. Zo kun je de bumperklever laten denken dat je remt, terwijl je gewoon door rijd.
(al octrooi op)

Op zich tof idee, zeker als het werkt! Wat ik altijd doe is lichtjes het rempedaal intrappen zodat ik vrijwel niet rem maar het remlicht wel oplicht. Ongeveer hetzelfde, maar dat werkt prima!

Ik kan poepen en plassen tegelijk terwijl ik Angry Birds speel op mijn telefoon speel.

ik kan door middel van gebruik te maken van een aansteker, salpeterzuur, 2 a 3 ballonnen en een theelepel een kluis met tijdslot open krijgen.

een rem-licht aan en uit knop op het dashbord. Zo kun je de bumperklever laten denken dat je remt, terwijl je gewoon door rijd.
(al octrooi op)
:(

Wel goed idee ja, ik deed het altijd andersom met bumperklevers in de bebouwde kom.
Remmen met de handrem zodat ie niet ziet dat ik rem, schrikken ze zich helemaal het lazerus. Ik rij toch in oude troep, dus kan er hooguit wijzer van worden als die er tegen aan zit.
:roflol:

En even zachtjes je rem aantikken werkt niet omdat?

Op zich tof idee, zeker als het werkt! Wat ik altijd doe is lichtjes het rempedaal intrappen zodat ik vrijwel niet rem maar het remlicht wel oplicht. Ongeveer hetzelfde, maar dat werkt prima!

Ten eerste zijn er al genoeg mensen in Nederland die dat hebben (Al jaren).
Ten tweede.

Schikreactie opwekken.
Onnodig remmen.
Eventueel expres ongeluk veroorzaken.
=
Strafbaar.
Succes

Wedden dat ik met een touw aan me penis een 40ton vrachtwagen 20meter vooruit kan trekken.

Voor hoeveel?

Ten eerste zijn er al genoeg mensen in Nederland die dat hebben (Al jaren).
Ten tweede.

Schikreactie opwekken.
Onnodig remmen.
Eventueel expres ongeluk veroorzaken.
=
Strafbaar.
Succes

Sterker nog, een knop om je remlicht aan te zetten zonder dat je remt is al strafbaar. Als je dan toch die tour op gaat, doe dan gelijk een luik met kraaiepoten. :D

Daarnaast moet je gewoon een eind naar rechts oprotten of je gas intrappen als je gekleefd wordt.

in for more epic comments

Ik kan mijn penis in mijn anus stoppen.

en anders helpt bartje, je wel een handje

Het zou pas leuk zijn als je er van maakt ''Wedden dat ik het niet kan!'' en dan allerlei opgaven geven waarvan iedereen weet dat het gewoon niet kan.

:hahaha: Giere!! ipv poepen, kunnen jullie niet "nken" typen? Nogal verwarrend voor de Belgen hier zo...

poepen betekend in belgië nken. Giere is lachen. Zouden een vlaams-hollands woordenboek moeten maken. en kwark is platte kaas.
Ik hoop dat ik straks die van os mag poepen :-)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven