XXL Nutrition

Wedden dat ik het kan

Bezoekers in dit topic

Pff weer die Roy. Die probeert alleen zelf maar in de belangstelling te staan, zal zich wel weer presenteren als DE coach of zo pffff.

En idd Jeffrey heeft zijn biceps afgescheurd tijdens de audities. Heel sneu. Komt wel in de show met een interview heb ik begrepen.

Ff de dvd recorder aan zaterdagavond!
 
Dan weten we zeker dat sterkste man niet serieus genomen gaat worden.

En dan sta je zelf tijdens je wedstrijd hard te roepen, TESTIKEL 1, TESTIKEL 2.

Hahaha :p
 
Momenteel bekijken: 3 gebruiker(s) (2 leden en 1 gasten) dit topic
skinnie, limbo strongman


oeps! roy intha house:D
 
Laten we hopen dan Suger lee van Forst niet te veel in beeld komt, alle sterkste mannen moeten zich schamen dat zo'n pannekoek zichzelf steeds op de voorgrond zet als de Mental coach/ peetvader van de Sterksteman wereld.

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 13:55 ----------

Momenteel bekijken: 7 gebruiker(s) (6 leden en 1 gasten) dit topic
petrof, amokmaker, corpaul, Hummer, limbo strongman, rondea

Hoi Suger lee!! tsjaaaaaakaaaaaaa!
 
:roflol:
 
Klote voor Jeffrey ook dan.
 
ik ga niet eens beginnen aan de photoshop varianten op die foto... the possibilities are endless
 
Ik zag al een mooie ergens voorbijkomen ja.
 
was het een vrouw?
 
nee, een vleermuishoofd erop.
 
En ik denken dat bbers haters waren.... :trollface:
 
ik ga niet eens beginnen aan de photoshop varianten op die foto... the possibilities are endless

Toch daag ik je uit... Ik lach me altijd kapot om jouw photoshoppings !
 
Hij had er allang een gemaakt maar niet gepost hahha
 
Oh apart, ze hadden me benaderd en ik heb wat ideeen geopperd en er is wat contact geweest. Ik was niet meteen heel enthousiast omdat ik het idee heb dat dit soort shows niet meteen bevorderlijk zijn voor je gezondheid. Blijkbaar dachten ze dan nemen we er een paar die daar niet zo aan denken. Ik ben benieuwd wie dan.

+

ik weet wel dat Jeffrey Philips zijn biceps had afgescheud toen hij inderdaad iets voor een tv programma an het doen was.

En als Roy en zijn aanhang gaan meedoen:(:(:( pfffff. Dan weten we zeker dat sterkste man niet serieus genomen gaat worden.

En voila, mijn bedenkingen zijn niet zomaar voor niets blijkt wel weer. Het risico loop je altijd maar het is wel fijn als er een beetje nagedacht is over de zaken en de risico's.
 
Jeffrey heeft toch eerder z'n biceps afgescheurd? Mooi ****ed voor 'm iig.
 
Jeffrey heeft toch eerder z'n biceps afgescheurd? Mooi ****ed voor 'm iig.

Idd vorig jaar op sterkste man van zevenkamp vertelde hij dat ie net weer een paar maandjes fatsoenlijk kon trainen.
 
Back
Naar boven