Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met welk doel?
Borst? Kracht? Vlak bank verbeteren? Schouders?

volgens mij gebruik je tog meer je benen bij de incline dumbbell press
laat die noobfags lekkerGast dit soort dingen ga je toch geen weddenschap over afsluitenlaat die noobfags lekker
En de hoogte van het bankje hangt van meer factoren af, veel mensen zetten hem heel erg schuin, maar gaan vervolgens zodanig hun rug hol trekken dat ze dr haast een verkapte flat bench van maken. Ik zelf zet hem vaak rond de 30 graden, maar dan focus ik wel echt op dat ik met bovenkant borst druk. Als je lighouding niet goed is pak je evengoed front delt voor een groot deel.
Ook al bedoelde hij het niet, hij zei het wel. Dan moet hij zich maar goed informeren m.b.t. incline / decline. Weddenschap is weddenschap, die gast moet dokken dus.. anders moet je geen weddenschap afsluiten.
Goedenavond heren,
Vreemde vraag/stelling maargoed, om mijn gelijk te bewijzen mbt een weddenschap met iemand in de gym plaats ik hier de stelling (zonder aan te geven of ik het er mee eens ben of niet)..
+1Rustig hij heeft nog niet aangegeven of hij voor of tegen was.
of deze +1Verkapt ik wil niet dom overkomen met mijn vraag, Dus open een topic in de trant van weddenschap topic.
wat is dit nou weer voor debiel topic?
Andere weddenschap:
Gebruik jij je hersens bij het openen van een topic?
Waar haal je die 100 euro vandaan danWat ik me afvraag is hoe je in godsnaam €100 erop kunt zetten dat je je schouders NIET gebruikt. Als je die oefening doet voel je toch wel dat je ze gebruikt![]()