Fitness Seller

Weddenschap:Incline dumbbell press gebruikt geen voorkant schouder!?

Failtopic. :roflol:

15-30 graden incline dan vind ik

volgens mij gebruik je tog meer je benen bij de incline dumbbell press

Voor een incline db press gebruik ik dumbbells :trollface:.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Gast dit soort dingen ga je toch geen weddenschap over afsluiten :roflol: laat die noobfags lekker

En de hoogte van het bankje hangt van meer factoren af, veel mensen zetten hem heel erg schuin, maar gaan vervolgens zodanig hun rug hol trekken dat ze dr haast een verkapte flat bench van maken. Ik zelf zet hem vaak rond de 30 graden, maar dan focus ik wel echt op dat ik met bovenkant borst druk. Als je lighouding niet goed is pak je evengoed front delt voor een groot deel.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Gast dit soort dingen ga je toch geen weddenschap over afsluiten :roflol: laat die noobfags lekker

En de hoogte van het bankje hangt van meer factoren af, veel mensen zetten hem heel erg schuin, maar gaan vervolgens zodanig hun rug hol trekken dat ze dr haast een verkapte flat bench van maken. Ik zelf zet hem vaak rond de 30 graden, maar dan focus ik wel echt op dat ik met bovenkant borst druk. Als je lighouding niet goed is pak je evengoed front delt voor een groot deel.

Hhehehehe nou was een snelle 100euro verdiend dacht ik, kijk hij zou geen weddenschappen moeten afsluiten aangezien ie nog veel te leren heeft..

Ik prefereer ook 30 graden maar 40-45 kaan ook natuurlijk of 20-30...maar meneer verkondigde de 45 graden alsof het set in stone was, en ik zat op 25, en dat was helemaal verkeerd :S:S

Weet je wat die nou zegt als je om die €100,-vraagt,ik bedoelde niet incline press maar decline press dus jij hebt het fout en moet nu €100,-aan hem betalen whaha....

Ook al bedoelde hij het niet, hij zei het wel. Dan moet hij zich maar goed informeren m.b.t. incline / decline. Weddenschap is weddenschap, die gast moet dokken dus.. anders moet je geen weddenschap afsluiten.

ik gebuik men schouders nooit bij incline db presses

dit ben ik:
11uyi2t.jpg

Laatst bewerkt:
Ook al bedoelde hij het niet, hij zei het wel. Dan moet hij zich maar goed informeren m.b.t. incline / decline. Weddenschap is weddenschap, die gast moet dokken dus.. anders moet je geen weddenschap afsluiten.

Hahaha ik ben benieuwd hoe makkelijk die vent de 100 ecke gaat opgeven, doorgaans zijn ze daar nogal terughoudend, ontkennend en erg verdedigend in.

Goedenavond heren,

Vreemde vraag/stelling maargoed, om mijn gelijk te bewijzen mbt een weddenschap met iemand in de gym plaats ik hier de stelling (zonder aan te geven of ik het er mee eens ben of niet)..

Alle presses belasten de voorkant schouder.

+1 +1 = 2 toch

had ik een weddenschap over..

Laatst bewerkt:
Wat ik me afvraag is hoe je in godsnaam €100 erop kunt zetten dat je je schouders NIET gebruikt. Als je die oefening doet voel je toch wel dat je ze gebruikt ???

wat een failtopic, en de TB is een dikke vette trol als je het mij vraagt. 100 euro... was je het down syndrome patientje dat bij jullie in de gym traint aan het afzetten ofzo?

Terug
Naar boven