XXL Nutrition

Nieuws Wederom sterven we allemaal uit door nieuw virus

Anoniem300920

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
83
Nieuw virus roeit 80% van de mensheid uit

Vergeet SARS, lach om de Mexiaanse griep en trek een lange neus naar het AIDS en het ebola-virus. Het Lujo-virus kan maar liefst tachtig procent van de mensheid uitroeien.

Het tot voor kort onbekende virus dook vorig jaar voor het eerst op in Zuid-Afrika. Tijdens een kleine uitbraak doodde het virus maar liefst vier van de vijf besmette personen. Deze week is ontdekt dat het virus behoort tot de familie van virussen die van ratten op mensen kunnen overspringen.

Het Lujo-virus verandert in slechts negen dagen een gezond mens in een lijk. Het virus veroorzaakt huiduitslag, koorts, spierpijn, diarree en ernstige bloedingen. Uiteindelijk moet je kotsend toezien hoe je organen uitvallen, terwijl je wacht op de onvermijdelijke dood.

Het Lujo-virus, vernoemd naar Lusaka en Johannesburg, de steden waar de ziekte als eerste werd ontdekt, lijkt gevaarlijker dan alle tot nu toe bekende virussen. Ondanks dat uitbraken van deze ziekte nog maar sporadisch voorkomen en over een klein gebied, is de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) er niet gerust op. Dankzij de oprukkende verstedelijking en bevolkingsgroei in afgelegen gebieden worden nieuwe ziektes sneller verspreid dan in voorgaande jaren.

"Het was niet in de rimboe waar dit virus werd aangetroffen, maar in een buitenwijk van Lusaka", aldus Dr Sewlall, die als eerste arts een besmet persoon behandelde in een ziekenhuis in Johannesburg. ''Er zijn delen van het New Yorkse Central Park, die landelijker zijn dan dit gebied."

http://www.youtube.com/watch?v=6BEUwT6SylI&feature=player_embedded

Hebben de ene net gehad, komt het volgende virus om de hoek kijken.
Kan de overheid weer miljoenen investeren mocht er uiteindelijk weer een vaccinatie komen. Paniek zaaien of daadwerkelijk een gevaar?

Hoeveel keer zouden we allemaal al niet dood moeten zijn geweest?

2012 boys....2012

"Het virus veroorzaakt huiduitslag, koorts, spierpijn, diarree en ernstige bloedingen. Uiteindelijk moet je kotsend toezien hoe je organen uitvallen, terwijl je wacht op de onvermijdelijke dood."

klinkt vervelend dan zou ik wel blij zijn als ik dood was na 9 dagen dat soort shit.

Ah, weer een nieuw virus, het zou eens tijd worden.

Ik hoop dat ik ze allemaal tegelijk krijg, m m m m monsterkill!

dood gaan we toch!!:D

we're all gonna die!!!

Don't worry. Ik vind wel ff een medicijn uit.

Als de media maar weer een nieuw stokpaardje heeft. :yawn:

In resident evil krijg je een hoop zombiemensen omdat ze 'besmet' zijn door een virus. Eenmaal ze besmet zijn hebben ze de drang om anderen ook te besmetten (ah hoe lief, ze zoeken soortgenoten, ....net als onze genen om te overleven!). Ik vroeg me af waarom chris en claire dan al die zombies dood omdat ze 'besmet' zijn, terwijl ze zelf hun genen achterna hollen ?

Mss is het zo dat niet alle virussen leefbaar zijn en dat vinden we dan slecht(wat gebeurt er vb met de lujovirus in een mensenlichaam eenmaal de mens dood is ? Gaat de virus dan ook dood ? wat een achterlijk wezen is dat dan ?). Maar met de Gvirus en de Tvirus is leven nog perfect mogelijk.

Is dit een brainfart of is mijn kennis inzake virus zo erbarmelijk slecht dat ik hier onzin verkondig ?

Laatst bewerkt:
Leuk, waar blijven die nieuwtjes dat we lekker lang blijven leven nu?

nou, genoeg redenen om aan mijn docenten en aan mijn baas door te geven dat ik echt het huis niet uit kan en maar voor een lange tijd thuis moet blijven..

Enorm goede conclusie ook. In een stam waar mensen waarschijnlijk hun eigen uitwerpselen eten gaat 80% dood, gelijk 80% van de wereld is verdoemd.

ik heb een goede scanner;)

nod32 toevallig?

[Het virus veroorzaakt huiduitslag, koorts, spierpijn, diarree en ernstige bloedingen. Uiteindelijk moet je kotsend toezien hoe je organen uitvallen, terwijl je wacht op de onvermijdelijke dood.[/quote]

Beetje Ebola-achtig. Trouwens wat is de bron?

Erger dan Ebola.. damn

Als Ebola ooit muteerd en airborne word, dan is de mensheid ook fokt op.

Het is een complot van de pharmaceutische industrie91111!

Terug
Naar boven