MuscleMeat

Nieuws Wederom sterven we allemaal uit door nieuw virus

zou zeggen tijd om groot te worden?

Laten we het hopen.

Waarom heb ik het gevoel dat we er over een half jaar weer achter komen dat het allemaal wel mee viel?

Een carnavalsstrijd met de Noord-Koreaanse media en meer niet.

In resident evil krijg je een hoop zombiemensen omdat ze 'besmet' zijn door een virus. Eenmaal ze besmet zijn hebben ze de drang om anderen ook te besmetten (ah hoe lief, ze zoeken soortgenoten, ....net als onze genen om te overleven!). Ik vroeg me af waarom chris en claire dan al die zombies dood omdat ze 'besmet' zijn, terwijl ze zelf hun genen achterna hollen ?

Mss is het zo dat niet alle virussen leefbaar zijn en dat vinden we dan slecht(wat gebeurt er vb met de lujovirus in een mensenlichaam eenmaal de mens dood is ? Gaat de virus dan ook dood ? wat een achterlijk wezen is dat dan ?). Maar met de Gvirus en de Tvirus is leven nog perfect mogelijk.

Is dit een brainfart of is mijn kennis inzake virus zo erbarmelijk slecht dat ik hier onzin verkondig ?

Bump

mensen zijn net ratten hoeveel gif je ook gebruikt er blijven altijd wel een paar leven

Daarom zeg ik: "Bommen los op Afrika'

Maak je gelijk een einde aan de hongersnood aldaar en al die klote virussen zijn in 1 klap weg.

Logisch gevolg van de globale overbevolking. Moeder Natuur is op zoek naar een goed middeltje om de menselijke populatie wat in te dammen. Vroeg of laat gaan we er met honderdduizenden of misschien zelfs miljoenen tegelijk aan, let maar op.

Logisch gevolg van de globale overbevolking. Moeder Natuur is op zoek naar een goed middeltje om de menselijke populatie wat in te dammen. Vroeg of laat gaan we er met honderdduizenden of misschien zelfs miljoenen tegelijk aan, let maar op.
Idd, alhoewel ik wel denkt dat we door de maatregelen van de wereldgezondheidsorganisatie wel een aantal keren aan een ramp ontsnapt zijn, er lax mee omspringen is veel te risicovol.

zo krijg ik nooit de kans om een beest te worden voordat ik sterf :(

Ik heb norton.

Binnekort komen er nog van die slechte films uit waar het over een virus gaat da de wereld gaat uittroeien ofzo ???

mensen zijn net ratten hoeveel gif je ook gebruikt er blijven altijd wel een paar leven

Ik zou daar niet al te zeker van zijn. Stel dat de planeet Aarde in schaal een week oud is, dan is de mensheid anderhalve minuut oud. In die week zijn er talloze soorten volledig uitgestorven. Talloze soorten leven echter ook al uren lang. Op het eerste gezicht merkwaardig genoeg zijn het de meest simpele vormen die langer overleven, complexere levensvormen houden het hooguit een paar uur vol, vaak veel korter. We leven slechts in een prettige intermezzo tussen grof geweld van 'moeder natuur'.

Wij zijn slechts anderhalve minuut aanwezig op een rotsblok dat al een week oud is, in die zijn duizenden soorten uitgestorven als gevolg van krachten waar wij momenteel en wellicht nooit iets aan kunnen doen. Het idee dat we onsterfelijk zijn is een lachertje, we zijn namelijk net begonnen en nu al in staat om onszelf volledig terug te brengen naar de eerste twintig seconden als we ons even laten gaan. We hebben nog geen reet gezien, niemand kan zich voorstellen hoe we er over vijf minuten aan toe zijn.

Na 6 minuten naar die slappe lul luisteren wou ik al dood zijn.

Weer niet raar dat het in afrika gebeurd, kunnen ze daar eens niet leren dat je geen apen moet nken.

Volgens mij weer zo'n verhaaltje om onze cortisol levels de lucht laten in te schieten zodat we zouden stoppen met groeien.

Meeste virussen worden in een laboratorium gekweekt af en toe per toeval ;) .

Maakt niet uit als alle ratten uitsterven klaas, als de linkse ratten maar eerst mogen gaan.

Ik word niet ziek, pak altijd mijn multi-vitamine ! :(

Zelfs aan de gewone griep kan je doodgaan.

****t up.

Ik kan morgen ook onder een vrachtwagen Belanden, en zo zijn er meer dingen.

de groenten.

Terug
Naar boven