Moj0
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 8
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In resident evil krijg je een hoop zombiemensen omdat ze 'besmet' zijn door een virus. Eenmaal ze besmet zijn hebben ze de drang om anderen ook te besmetten (ah hoe lief, ze zoeken soortgenoten, ....net als onze genen om te overleven!). Ik vroeg me af waarom chris en claire dan al die zombies dood omdat ze 'besmet' zijn, terwijl ze zelf hun genen achterna hollen ?
Mss is het zo dat niet alle virussen leefbaar zijn en dat vinden we dan slecht(wat gebeurt er vb met de lujovirus in een mensenlichaam eenmaal de mens dood is ? Gaat de virus dan ook dood ? wat een achterlijk wezen is dat dan ?). Maar met de Gvirus en de Tvirus is leven nog perfect mogelijk.
Is dit een brainfart of is mijn kennis inzake virus zo erbarmelijk slecht dat ik hier onzin verkondig ?

Idd, alhoewel ik wel denkt dat we door de maatregelen van de wereldgezondheidsorganisatie wel een aantal keren aan een ramp ontsnapt zijn, er lax mee omspringen is veel te risicovol.Logisch gevolg van de globale overbevolking. Moeder Natuur is op zoek naar een goed middeltje om de menselijke populatie wat in te dammen. Vroeg of laat gaan we er met honderdduizenden of misschien zelfs miljoenen tegelijk aan, let maar op.
mensen zijn net ratten hoeveel gif je ook gebruikt er blijven altijd wel een paar leven