AndroidHealthClinic

Wedstrijd alistair overeem Vs. Brock lesnar

Ook ik hoop dat Overeem wint, maar denk wel dat Lesnar behoorlijk wordt onderschat ??? Het is volgens mij voor Overeem echt zaak de eerste storm te overleven, want ik denk dat Lesnar als een dolle op hem afkomt. En ... hij moet zich vooral niet leeg rammen in één ronde, want we weten nog hoe dat afliep met Carwin destijds. Lesnar gaat immers niet even makkelijk KO.

ik ga hiermee akkoord, denk dat Lesnar heel hard wordt onderschat en dat de wrestling van AO beslissend zal worden, niet noodzakelijk de takedown defence, maar of Lesnar hem op de grond kan houden. Dat is IMO waar Lesnar het verlies bij Velasquez is opgelopen. Ik denk dat dit samen met de uber knee heel wat aandacht zal gekregen hebben in dit trainingskamp.

Ik ben ook benieuwd welke strikers Brock heeft uitgenodigd voor zijn trainingskamp

Het is weer de andere kant van het verhaal idd.

Dat het op zich klopt dat je eerlijk moet zijn ben ik het helemaal eens. Het
is moeilijk voor ons als buitenstaanders te bepalen wie er gelijk heeft. Feit is wel dat hij meer geld gaat verdienen en dan gebeurt altijd weer the same old story. Namelijk de misverstanden liggen dan al vrij snel op de loer.

als ik dit zo lees, en als het ook allemaal waar is, dan mag brock hem wel ff flink door mekaar rammelen van mij aankomende vrijdag.
ik ben een fan van Alistair maar ik vind een bescheiden vechter altijd beter overkomen, kijk bijvoorbeeld naar machida of Jon jones die 2 zijn altijd zeer bescheiden en daar houd ik van.

Laatst bewerkt:
Alistair is trouwens wel heel vet favouriet bij de bookies net zoals ik al dacht.

Brock 2.40 & Alistair 1.50 op B-win

als ik dit zo lees, en als het ook allemaal waar is, dan mag brock hem wel ff flink door mekaar rammelen van mij aankomende vrijdag.
ik ben een fan van Alistair maar ik vind een bescheiden vechter altijd beter overkomen, kijk bijvoorbeeld naar machida of Jon jones die 2 zijn altijd zeer bescheiden en daar houd ik van.

Jon Jones bescheiden? Really? Hij wilde geen eens handtekening zetten op UFC replica-belts omdat de fans daar zogenaamd niet voor gewerkt zouden hebben.

Ik ben ook benieuwd welke strikers Brock heeft uitgenodigd voor zijn trainingskamp

Glaube Feitosa in ieder geval. En Pat Barry natuurlijk.

De hele geruchten rondom GG en Alistair zullen wij nooit genoeg van weten. Nou las ik ook ergens dat Bas Rutten ook een aardige meewaaier is en ook erg pro GG is dus ... ik denk dat we er nooit achter zullen komen wat er heeft gespeeld ???

Ik betaal graag 5 euro voor deze match :D 2 beesten waar ik bewondering voor heb! Ben benieuwd!

5euro? Waar is dat dan? Momenteel vond ik via UFC.com alleen een link naar Yahoo sports voor de stream,en die is prijzig voor een gevecht dat op een paar seconden kan voorbij zijn.

Laatst bewerkt:
vandaag besteld!!!! mooi shirt vind ik
Kenkervet goos waar heb je um besteld? ben zelf meer een fan van Contract Killer maar deze is ook bruut :D

---------- Post toegevoegd Tue 27 Dec 2011 om 02:41 ----------

5euro? Waar is dat dan? Momenteel vond ik via UFC.com alleen een link naar Yahoo sports voor de stream,en die is prijzig voor een gevecht dat op een paar seconden kan voorbij zijn.
kan de link nu ff nie vinden post hem morgenochtend voor je alsk weer thuis ben :)

Kenkervet goos waar heb je um besteld? ben zelf meer een fan van Contract Killer maar deze is ook bruut :D

kan de link nu ff nie vinden post hem morgenochtend voor je alsk weer thuis ben :)

hey man, let wel op, er gaat de laatste tijd wat rond van illegale streamingsites die weinig geld vragen voor dingen die je ook gratis kunt krijgen, nl gebrekkige kwaliteit; check je site hé

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

:roflol: @ al de roid comments van die UFC fans over Alistair.
Pfff nee Brock is natuurlijk groot geworden met pindakaas en een glaasje melk.

:roflol: @ al de roid comments van die UFC fans over Alistair.
Pfff nee Brock is natuurlijk groot geworden met pindakaas en een glaasje melk.

De meeste Amerikanen kennen Lesnar alleen maar groot, waardoor ze denken dat hij altijd zo was. Sommigen kennen Overeem nog van Pride, waar hij op 205 vocht. Maar Lesnar is inderdaad net zo naturel als Overeem :D

Ja bij Alistair is het wel heeeeeeeeel snel gegaan idd :)

Vandaag stond in de telesport een heel artikel over voornamelijk Peter Aerts, Badr Hari, Sem Schilt en Alistair.Badr gaat zoals bij velen bekend boksen in Amerika, Sem Schilt showworstelen in Japan en Peter Aerts hoopt nog steeds op een herstart van de K-1 in 2012. Jerome le Banner en Bob Sapp gaan trouwens ook showworstelen.

Alistair heeft echt wel goede beslissingen genomen tot nu toe. Zijn carriere gaat echt fantstisch. Brock heeft veel meer fans dat was ook duidelijk te merken tijdens de persconferentie en wat natuurlijk ook logisch is. Ik hoop echt dat onze landgenoot hem gaat slopen. We mogen trots zijn als er weer een Nederlander in zo`n toptoernooi de kampioen gaat breken.:cool:

---------- Post toegevoegd Tue 27 Dec 2011 om 23:08 ----------

AlistairOvereem1.jpg

Hier zie je ook al enorme groeistrepen op zijn armen en hier was hij nog niet heel breed. Volgens mij is hij ook al heel lang bezig met extra supps zullen we maar zeggen net zoals de meeste tegenwoordig.

Terug
Naar boven