Ook ik hoop dat Overeem wint, maar denk wel dat Lesnar behoorlijk wordt onderschatHet is volgens mij voor Overeem echt zaak de eerste storm te overleven, want ik denk dat Lesnar als een dolle op hem afkomt. En ... hij moet zich vooral niet leeg rammen in één ronde, want we weten nog hoe dat afliep met Carwin destijds. Lesnar gaat immers niet even makkelijk KO.
ik ga hiermee akkoord, denk dat Lesnar heel hard wordt onderschat en dat de wrestling van AO beslissend zal worden, niet noodzakelijk de takedown defence, maar of Lesnar hem op de grond kan houden. Dat is IMO waar Lesnar het verlies bij Velasquez is opgelopen. Ik denk dat dit samen met de uber knee heel wat aandacht zal gekregen hebben in dit trainingskamp.
Ik ben ook benieuwd welke strikers Brock heeft uitgenodigd voor zijn trainingskamp

Het is volgens mij voor Overeem echt zaak de eerste storm te overleven, want ik denk dat Lesnar als een dolle op hem afkomt. En ... hij moet zich vooral niet leeg rammen in één ronde, want we weten nog hoe dat afliep met Carwin destijds. Lesnar gaat immers niet even makkelijk KO.

@ al de roid comments van die UFC fans over Alistair.