1. (werkt op alle apparaten, ook desktop, behalve iphone/ios)

Ontzet Notitie

Wedstrijd coach gezocht!!

Topic in 'Wedstrijden en Wedstrijdvoorbereiding' gestart door TomR, 23 mei 2018.

XXL Nutrition Voorbereiding

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Vieze jij

Vieze jij Ripped Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    4.413
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m92
    Massa:
    130kg
    Vetpercentage:
    14%

zeker een hele goede prestatie ,maar vergeet niet dat bodybuilding en het hele wedstrijdgebeuren niet zoveel voorstelt ,nog net niet marginaal,

bridge is qua sport ,het aantal deelnemers en niveau bijvoorbeeld wel 1000 keer groter,

zelfs bij het sportvissen is de concurrentie groter en het prijzengeld hoger :roflol:

Laatst bewerkt: 6 jun 2018
  2. Bert

Bert /_o_\ Elite Member Karmaslet 2x Challenge Winner

Leuk Bevonden:
    13.296
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m89
    Massa:
    102kg
    Mijn neef is professioneel bridger. Bij de jeugd is hij Wereldkampioen geweest mijn zijn bridgepartner. Nu speelt hij betaalde competitie (eredivisie zeg maar) en om de paar weken zit hij wel ergens in het buitenland. Dan weer China, dan weer VS, dan weer Zuid-Amerika, dan weer ergens in Europa. Alles wordt betaald en vet luxe. Laatst zat hij aan het Formule-1 Circuit van Monaco. Hij verdient meer dan ik, met 4-5 x per week bridgen en de rest van de dag een beetje films kijken, gamen, sightseeing, weet ik veel wat. Maar wel respect, want bridgen is echt vet lastig en je moet een supergoed geheugen hebben en kunnen analyseren.

Vieze jij vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie