MuscleMeat

Wedstrijdplannen Amateur

Bezoekers in dit topic

Domenique

Cool Novice
Lid geworden
8 mrt 2011
Berichten
49
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
99kg
Vetpercentage
19%
Hey iedereen, de laatste tijd begint het bij mij meer en meer te kriebelen om eens een BB wedstrijd mee te doen, amateur weliswaar :) ik zou graag 1tje meedoen binnen 3 jaar ..ik ben 1 meter 92 hoeveel kilo en vetpercentage zou ik best op mikken? Ik ben nu 20 jaar dus bij welke categorie hoor ik dan eigenlijk?

Mvg Doménique
 
zie maar dat je binne 3 jaar nog traind en u nerges kwetst
succes
 
Laatst bewerkt:
tot 21 nog junior . je moet niet mikken op kg of bf maar op perfecte shape

zou eerst onder de 10 gaan en podium moet je 2 tot 5 hebben ofzo (%)
 
Laatst bewerkt:
Mhh nuttige info jongens, maar ik zit met 1 ding, vroeg heel dik geweest en striemen op mijn onderbuik...beinvloed dat niet het hele gebeuren of?
 
Je striemen zie je hoogstwaarschijnlijk niet door de tan. Maar idd wat tommyboy zegt. Stats zegt helemaal niks.
 
Zijn er tans die levenslang blijven? Als ik zo mijn striemen kan verbergen :)? Nu ga ik cutten (ben al even bezig en heb ook 2 w op onderhoud gezeten) naar 6-8% gewoon om eens te voelen hoe dat voelt daarna clean bulk 8 maand en zoveel mogelijk massa aanzetten.
 
Zijn er tans die levenslang blijven? Als ik zo mijn striemen kan verbergen :)? Nu ga ik cutten (ben al even bezig en heb ook 2 w op onderhoud gezeten) naar 6-8% gewoon om eens te voelen hoe dat voelt daarna clean bulk 8 maand en zoveel mogelijk massa aanzetten.
Zonnebank helpt, ook iets spuiten maar naam vergeten :mad: dan krijg je nog diepere bruine kleur en is zonnebank niet nodig.
 
En daar gaat BB nu eenmaal om, Perfect in evenwicht met elkaar staan.
+1

Ja, ik ben echt jarloers op die jonge xD
srs, dit vraagt jaren training.
Wss als hij wou had hij makkelijk op de 100kilo kunne zitten en dikke armen like a beast.

Maar hij koos voor het evenwicht te zoeken.
En daarom is hij dus Belgisch kampioen Junioren ;)
 
En daar gaat BB nu eenmaal om, Perfect in evenwicht met elkaar staan.
+1

daar gaat BB inderdaad om, je lichaam in perfecte verhoudingen brengen en met de correcte aantal massa, niet alleen maar wat massa winnen, maar het ook mooi verdelen en symmetrisch zijn en proportioneel, die jongen op de video is gewoon een topper.
 
dan mag je nog lang doorbulken;)
 
Jeps :) ik wil bulken/cutten totdat ik op een solide 125 kilo zit op 10% dit is wel haalbaar denk ik met mijn lengte niet? :)
 
Zelf 140kg is mogelijk
 
Hoeveel weeg je nu dan?
 
Back
Naar boven