Fitness Seller

weed en gyno?

Mijn mening na jaren hebben geblowed Is dat je beter niet kan blowen gezondheid enz. Mijn body raakte een btje in de war na het blowen klinkt vaag maar alles ga ik voelen van spiertjes. Maar mijn fout is dan weer als ik ga drinken dan weer tot de max... Daarom probeer ik drinken te beperken tot 1 a 2 x per maand.

.

Verder denk ik wel dat wietgebruik je een ander mens maakt. Ik zie mensen om me heen die ouder zijn dan mij en wiet roken, die veel minder volwassen zijn dan ik.

Is psychologisch verschillend voor iedereen. Ben er een kritische denker door geworden en eerder geestelijk verouderd en vakkundiger geworden.

Juist door het roken van pure wiet realiseer ik me hoe fijn bodybuilding is voor lichaam en geest. Bovendien proeft al het ongezonde voedsel vies en zo voelde ik me dan ook. At altijd m'n pasta en eiwitten.

T zei:
Heb het ook een tijdje gedaan, wel lekker om de spieren en mind ff te relaxeren en slapen ging ook altijd prima. Maar de nadelen wegen toch niet op tegen de voordelen... het is een heel andere levensstijl vind ik. Maar.. dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken.

Ben het toch met je eens. Je krijgt toch naderhand een softe look en oogt wat vettiger, ook je attitude kent weinig strijdlust. Ook gaat je bruine kleurtje sneller weg. En je longen vinden het ook niet fijn.

Als je dan toch als bbér wilt genieten van iets dan af en toe eens wiet of wat GHB. Helemaal zonder vind ik nogal te ver gaan voor mezelf.

Maar nu ga je zonder alcohol, wiet compleet nuchter door het leven T? En Cheatmeals?

weed is dikke rommel , beter een goede fles vodka aan het einde van de week dan dikke pief , alhoewel ik beter slaap als ik HEB gerookt:D

Terug
Naar boven