Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
sorry hoor jongens maar ik zit nu zoal een klein jaartje alles te volgen en te lezen en wanneer iemand een normale vraag stelt over Db of iets dergelijks word hij afgebekt om de search te gebruiken en dit soort "vreemde vragen" lees Domme , word nog getollereerd ook als het aan mij had gelegen ging er een slotje op, kijk eens naar het aantal posts wat deze heer al heeft gedaan hij moet toch wel beter weten onderhand.
Ik fl**ker altijd gewoon 2 scheppen whey in m'n shake, leuk om te zien dat dit wel ongeveer de gebruikelijke hoeveelheid is, ik zal verdoemd zijn als ik bij iedere shake die shit op de weegschaal zou gaan gooien..
sorry hoor jongens maar ik zit nu zoal een klein jaartje alles te volgen en te lezen en wanneer iemand een normale vraag stelt over Db of iets dergelijks word hij afgebekt om de search te gebruiken en dit soort "vreemde vragen" lees Domme , word nog getollereerd ook als het aan mij had gelegen ging er een slotje op, kijk eens naar het aantal posts wat deze heer al heeft gedaan hij moet toch wel beter weten onderhand.
Dit is dus een antwoord die totaal nergens op slaat. Ik train pas vanaf juli/augustus serieus met schema e.d. en niet iedereen slaat meteen 10 kg whey in maar sommige mensen proberen eerst met normale voeding de meeste groei er uit te halen en voegen dan pas supps toe aan hun schema.
Maargoed, jij bent zeker zo'n persoon die na 1 week trainen al flink aan het kuren is gegaan?