MuscleMeat

Weekends stappen

Bezoekers in dit topic

Man-Mountain zei:
welk gedeelte moet ik verduidelijken

Wel dat sterke drank zoals wodka 'schone' alcohol is; heb nog nooit eerder van zoiets gehoord en vraag me nu af waarom dergelijke drank 'beter' (het blijft nu eenmaal alcohol zeker :D ) is.
 
om de paar weken een biertje :)

Voor de rest veel water :cool:
 
ik drink ltijd cola als k op stap ga of red bull
 
Cointreau & gini light drink ik altijd
 
Bier drink ik zelden , maar berenburg,jonge jenever, bacotje gaan er best in. Eens in de 2 a 3 maand drink ik aardig door, de rest van de weken breng ik nuchter door met een glaasje water of vruchtensap.
 
Crash zei:
Wel dat sterke drank zoals wodka 'schone' alcohol is; heb nog nooit eerder van zoiets gehoord en vraag me nu af waarom dergelijke drank 'beter' (het blijft nu eenmaal alcohol zeker :D ) is.

Tis beter voor je, o.a. omdat er geen zooi in zit zoals bij bier. Het pure zeg maar. Bier bevat bijv oestrogenen, en dat wil je denk ik helemaal niet drinken als bber.
 
Dronk al nooit echt vaak en/of veel, maar de laatste tijd steeds minder. Drink nu vooral water/spa rood als ik uitga.
Soms nog wel een wijntje of wodka, maar het blijft bij een paar en ook zeker niet elke week, meer eens per 1 a 2 maanden.

Man-Mountain zei:
Tis beter voor je, o.a. omdat er geen zooi in zit zoals bij bier. Het pure zeg maar. Bier bevat bijv oestrogenen, en dat wil je denk ik helemaal niet drinken als bber.

'Wetenschappers hebben een onderzoek naar de aanwezigheid van vrouwelijke hormonen in bier gedaan. Mannen zouden een bezorgde blik moeten werpen op hun bierconsumptie. Volgens de theorie bevat het fytoestrogenen en als mannen grote hoeveelheden bier consumeren zouden ze wel eens in vrouwen kunnen veranderen:

1 - toename in gewicht
2 - buitensporig veel praten zonder iets zinnigs te zeggen
3 - overdreven emotioneel worden
4 - geen auto meer kunnen rijden
5 - niet meer rationeel kunnen denken
6 - ruzie maken om niks
7 - gaan zitten tijdens het urineren
8 - weigeren om excuses aan te bieden wanneer ze duidelijk fout waren
9 - de waarde van geld niet meer inzien'

:D
 
Karma verdiend! :D
 
Man-Mountain zei:
Tis beter voor je, o.a. omdat er geen zooi in zit zoals bij bier. Het pure zeg maar. Bier bevat bijv oestrogenen, en dat wil je denk ik helemaal niet drinken als bber.

Ah thanks, ga mij er ook es wat in verdiepen; niet dat ik mij elke week sporadisch zat drink en de schade wil beperken maar het interesseert me toch wel.
 
blonde leffe gaat er altijd wel in, honinggeurige nectar des goden <3 ;)
 
Crash zei:
Ah thanks, ga mij er ook es wat in verdiepen; niet dat ik mij elke week sporadisch zat drink en de schade wil beperken maar het interesseert me toch wel.

ik heb ook nooit katers als ik wodka of tequilla gedronken heb, met bier is dat wel anders
 
Man-Mountain zei:
ik heb ook nooit katers als ik wodka of tequilla gedronken heb, met bier is dat wel anders

Bij mij is het juist omgekeerd.
 
Zelda zei:
Bij mij is het juist omgekeerd.

altijd eigenwijs jij he, vuile markymarklover

maarre ik heb t over puur alleen wodka of tequilla een avond drinken, dus ok niet door elkaar drinken
 
aangezien ik meestal moet rijden en nie veel mag drinken gaat er als eerste 2glaasjes Goldstrike in en een Eristoff Blue/Pina Colada...drna alleen maar Cola light of Ice Tea light. Water drink ik niet aangezien ik het er niet voor over heb om 2 euri te betalen voor wat 9 van de 10 keer uit de kraan komt in een discotheek:D
 
hmmm...rakia iemand?:rolleyes:
 
bacardi razz/bacardi lemon of smirnoff ice ook lekker voor de afwisseling en ja als je krap zit dan maar aan de bier..
 
water of mss een cola lightje en 7 up maar liever water!

en vooral geen alcohol
 
Back
Naar boven