XXL Nutrition

Weer cel en tbs voor moord op pedofiel

Realist

Massive Warrior
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
851
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
ARNHEM - De 25-jarige Bart H. uit Veendam is maandag door het gerechtshof in Arnhem veroordeeld tot acht jaar cel en tbs met dwangverpleging. Het hof acht aangetoond dat H. in februari 2009 in Maartensdijk de 52-jarige Paul Schaap vermoordde.

rechtbanktekening_660609d.jpg

H. zocht via de site van pedofielenvereniging Martijn contact met Schaap, die zichzelf pedofiel en satanist noemde. Na een eerste ontmoeting ging H. naar de woning van Schaap, waar het slachtoffer werd gewurgd. De straf is zoals de advocaat-generaal had geëist, en zoals de rechtbank eerder ook conform de eis van de officier van justitie had opgelegd.

Het slachtoffer werd eerst gewurgd en later met een mes de keel doorgesneden. H. vertelde na de moord aan een vriend en een broer wat hij gedaan had, en hoe. Bovendien bekende H. in maart 2009. Hij vertelde dat hij zelf was misbruikt en kinderen wilde beschermen. Details uit zijn relaas kon alleen een dader weten. Dat H. later bij de rechtbank en ook in hoger beroep ontkende, was niet meer overtuigend.

De man houdt volgens deskundigen een stuwmeer van woede en haat in bedwang, en de kans op nieuwe strafbare feiten is zonder behandeling groot. Daarom is gedwongen verpleging geadviseerd. De verpleging begint - ook volgens advies van deskundigen - na het uitzitten van een derde van de celstraf.

Telegraaf

Zou het niet beter zijn zo'n mensen goed te begeleiden VOOR ze zo'n acties ondernemen

En terecht! Passende straf voor dergelijk delict.

Iedereen die een pedofiel vermoord is mijn held!

Gaan gezellige groepstherapien worden als hij in de TBS kliniek komt, waar het stikt van de pedo's.

OORLOG BART, OORLOG!!!!

I'm a be, I'm a be simple.

Problem yo ?

ARNHEM - De 25-jarige Bart H. uit Veendam is maandag door het gerechtshof in Arnhem veroordeeld tot acht jaar cel en tbs met dwangverpleging. Het hof acht aangetoond dat H. in februari 2009 in Maartensdijk de 52-jarige Paul Schaap vermoordde.

rechtbanktekening_660609d.jpg

H. zocht via de site van pedofielenvereniging Martijn contact met Schaap, die zichzelf pedofiel en satanist noemde. Na een eerste ontmoeting ging H. naar de woning van Schaap, waar het slachtoffer werd gewurgd. De straf is zoals de advocaat-generaal had geëist, en zoals de rechtbank eerder ook conform de eis van de officier van justitie had opgelegd.

Het slachtoffer werd eerst gewurgd en later met een mes de keel doorgesneden. H. vertelde na de moord aan een vriend en een broer wat hij gedaan had, en hoe. Bovendien bekende H. in maart 2009. Hij vertelde dat hij zelf was misbruikt en kinderen wilde beschermen. Details uit zijn relaas kon alleen een dader weten. Dat H. later bij de rechtbank en ook in hoger beroep ontkende, was niet meer overtuigend.

De man houdt volgens deskundigen een stuwmeer van woede en haat in bedwang, en de kans op nieuwe strafbare feiten is zonder behandeling groot. Daarom is gedwongen verpleging geadviseerd. De verpleging begint - ook volgens advies van deskundigen - na het uitzitten van een derde van de celstraf.

Telegraaf

waarom wordt die site eigenlijk niet kapot getrolled?:dunno:

Eigenrichting is altijd fout. Een samenleving die moord goedkeurt is moreel ernstig in verval.

Zegt wie?

Ohja dat had ik niet door. Thnx xxl!

Op de nihilistische toer :p

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:29 ----------

Een samenleving die pedofielen vrij rond laat lopen is ook ernstig in verval.

Een ieder kan een pedofiel aanklagen en een rechtszaak beginnen. Bij overtuigend bewijs laat onze samenleving geen pedo lopen. Maar via uitlokking iemand vermoorden die slechts in woord zegt pedofiel te zijn noem ik geen bewijs. Iemand kan heel goed aan het trollen zijn op Martijn en zich als pedo voordoen om mensen kwaad te krijgen en reacties uit te lokken. Eenzame mensen doen soms gekke dingen om aandacht te krijgen en negatieve aandacht is dan ook aandacht. Ik heb geen bewijs gezien dat meneer pedo is. En het is niet aan ons om te bepalen of er bewijs is. In fatsoenlijke landen gaat een rechter daarover.

Dit is trouwens een herhaling van zetten, een paar maanden terug was er dezelfde discussie over eigenrichting en pedofielen hier @DBB. Ook toen was ik behoorlijk verbaasd over het aantal pleitbezorgers daarvan. Zo kortzichtig om richting wild-west taferelen te willen gaan waar iedereen naar eigen goeddunken de medemens kan straffen naar eigen inzicht.

Laatst bewerkt:

niet noodzakelijk, het komt uit die achterlijke christelijke leer van absoluut goed en absoluut kwaad. Zulke zaken bestaan niet en het is gewoon 'nuttig' om ongewenst gedrag uit de maatschappij de verwijderen:)
moraliteit is een menselijke uitvinding, dus als de publieke opinie zou veranderen, krijgt moraliteit gewoon een andere betekenis en is het wel "moreel" om een pedo uit de weg te ruimen.

En terecht! Passende straf voor dergelijk delict.

+ 1

Mocht zelfs nog iets zwaarder zijn imo

Een ieder kan een pedofiel aanklagen en een rechtszaak beginnen. Bij overtuigend bewijs laat onze samenleving geen pedo lopen. Maar via uitlokking iemand vermoorden die slechts in woord zegt pedofiel te zijn noem ik geen bewijs. Iemand kan heel goed aan het trollen zijn op Martijn en zich als pedo voordoen om mensen kwaad te krijgen en reacties uit te lokken. Eenzame mensen doen soms gekke dingen om aandacht te krijgen en negatieve aandacht is dan ook aandacht. Ik heb geen bewijs gezien dat meneer pedo is. En het is niet aan ons om te bepalen of er bewijs is. In fatsoenlijke landen gaat een rechter daarover.

Precies. Ik ben dan ook al 8 jaar pedofiel en kom hier openlijk voor uit.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven