Fitness Seller

Weer een eye opener over moslims!!

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Waardering
116
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
http://www.dumpert.nl/mediabase/6628662/70361285/kritiek_hebben_op_de_gang_van_zaken_in_je_wijk.html

Ik blijf me verbazen over mensen die nog steeds beweren dat 'het een klein groepje is' die zo extreem sharia / islamitisch gelovig zijn. Wordt nou eens wakker mensen!! Het feit dat er in Rotterdam en Den Haag al meer dan 50% (ruim) allochtonen inwoners wonen waarvan een groot deel moslim moet toch wel bellen laten rinkelen??? Dit is g-verdomme Nederland, ik kan tegenwoordig op vakantie in Rotterdam of Den Haag. Er zullen echt wel goede mensen tussen zitten, maar dat deel is mega klein en is binnen no time van gedachte veranderd.

Rotterdam en Den Haag, ligt dat in het buitenland?

dat is wel een gozer die leider van een of andere anti-partij was, beetje scheve vergelijking, al moeten we er wel voor oppassen

http://www.dumpert.nl/mediabase/6628662/70361285/kritiek_hebben_op_de_gang_van_zaken_in_je_wijk.html

Ik blijf me verbazen over mensen die nog steeds beweren dat 'het een klein groepje is' die zo extreem sharia / islamitisch gelovig zijn. Wordt nou eens wakker mensen!! Het feit dat er in Rotterdam en Den Haag al meer dan 50% (ruim) allochtonen inwoners wonen waarvan een groot deel moslim moet toch wel bellen laten rinkelen??? Dit is g-verdomme Nederland, ik kan tegenwoordig op vakantie in Rotterdam of Den Haag. Er zullen echt wel goede mensen tussen zitten, maar dat deel is mega klein en is binnen no time van gedachte veranderd.

en je trekt deze conclusie na het zien van een filmpje van 3 min

Wollah jullie zijn allemaal rasisten. Word wakker nederland!

Tommy Robinson is zelf een halve zool met een strafblad.

Afgezien van deze slechte vertolking van het islam-probleem is Nederland zich echt wel bewust van de problemen/mogelijke problemen.

Echter is het zeer lastig dit op een gerechtelijke, morele en effectieve manier op te lossen.

Het is niet even de knop omzetten > iedereen pvv laten stemmen > geert aan de macht > anti-islam regering >oplossing. Dat werkt alleen maar contraproductief.

We moeten langzaamaan een religieus neutrale staat kweken waar expressie van religie/geloof niet/nauwelijks toe gestaan is. Hiervoor zullen we de grondwetten wel langzaam aan moeten scherpen om een gerechtelijke basis te hebben. Dan nog gewaarwording creëren bij de bevolking. Gezien atheïsme steeds groter wordt, vooral in welvarende democratische landen/technologisch ontwikkelde landen is er zeker vooruitgang.

Is gewoon een kwestie van tijd.

Ook wel een beetje uitlokking he in dat filmpje.

Verder weet ik niet of het geloof van allochtonen wel de oorzaak is van de problemen in onze multiculturele samenleving.

Ben zelf niet zo'n liefhebber van "kort door de bocht" uitspraken.

dat dit kan

Erwache!! We moeten trouwens wel vaak wakker worden. Doe iedere week boodschappen aan de rand van de sharia driehoek, als ik sommigen moet geloven is het daar inmiddels Raqqa aan het spoor.

Ik begin idd nogal moe te worden van dat constante wakker worden. Laat me nou eens slapen joh.

Ik liep hier laatst over straat en toen zag ik ook een moslim. De driehoek spreidt zich zelfs al uit naar hier.

Zal wel de enige zijn die dit soort posts enger vind dan al die malle moslims.

:roflol: :roflol:

Het gebruikelijke:
"woow kijk dit probleem mensen wees bang"

Maar wie was oplossing? Snap je zelf niet dat je verdomt achterlijk overkomt als je out-of-the-blue een "feit" presenteert zonder ook maar enige degelijke onderbouwing? Word zelf wakker!

Jij woont zeker ergens in een gehucht waar ze nog schrikken als ze een n*ger zien? Ik ga maar niet in op deze totale bullshit van jou want heb nuttigere dingen te doen.

Laatst bewerkt:
Erwache!! We moeten trouwens wel vaak wakker worden. Doe iedere week boodschappen aan de rand van de sharia driehoek, als ik sommigen moet geloven is het daar inmiddels Raqqa aan het spoor.

Ga is chillen met gasten vanuit die zogenaamde sharia wijk dan. Ik denk dat je de heersende mentaliteit en de gevolgen hiervan enorm onderschat.

Die Engelse kerel heeft dus eerder iets lopen lullen over hun en dan is ie niet meer welkom in zo'n buurt.

Nogal logisch, duh.

Maar het is niet zomaar een buurt, het is een buurt waar hij als Engels jongetje is opgegroeid. Deze buurt is nu veranderd in een halve sharia zone, waar de islam het straatbeeld bepaalt. Logisch dat wanneer die Engelse kerel hier iets van te zeggen heeft hij klappen krijgt, toch? Ja, omdat kritiek op de islam niet geoorloofd is. Acceptabel? Nee.

Terug
Naar boven