AndroidHealthClinic

Weer een eye opener over moslims!!

Maar het is niet zomaar een buurt, het is een buurt waar hij als Engels jongetje is opgegroeid. Deze buurt is nu veranderd in een halve sharia zone, waar de islam het straatbeeld bepaalt. Logisch dat wanneer die Engelse kerel hier iets van te zeggen heeft hij klappen krijgt, toch? Ja, omdat kritiek op de islam niet geoorloofd is. Acceptabel? Nee.

Kritiek? Ik zie het meer als zware belediging die hij daar uit.

Bij wie je dat ook doet, zo'n reactie is dan te verwachten.

Churchill draait zich om in zijn graf.

haha OP churchill even ofzo

er is niks aan de hand joh

@Op: Man fl**ker toch op met je onzin. Jij bent een van die mensen die het echte probleem zijn. Aan allebei de 'kanten' overigens.

Word wakker mensen, dit kan toch niet langer zo!
Dat dit kan in Nederland.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oh wait het is in Engeland, dat dit kan in Engeland, laten we onze kruistocht broeders steunen!

Ben het wel met OP eens.

Geloof is een ontzettend gevaarlijk gif en dat moet toch redelijk rap afgebroken worden.

Al die moslims (radicaal of niet) zijn een tikkende tijdbom. Er kunnen nog zoveel mensen roepen dat we er wel op voorbereid zijn e.d. maar dan krijgen we zo'n Syrië verhaal, dat er iedere dag weet ik hoeveel bomaanslagen in de Schilderswijk zijn, terwijl wij nette, multiculturele, marokaanknuffelende Nederlanders bang over straat moeten omdat er eentje misschien zichzelf weer opblaast..

Ben het wel met OP eens.

Geloof is een ontzettend gevaarlijk gif en dat moet toch redelijk rap afgebroken worden.

Al die moslims (radicaal of niet) zijn een tikkende tijdbom. Er kunnen nog zoveel mensen roepen dat we er wel op voorbereid zijn e.d. maar dan krijgen we zo'n Syrië verhaal, dat er iedere dag weet ik hoeveel bomaanslagen in de Schilderswijk zijn, terwijl wij nette, multiculturele, marokaanknuffelende Nederlanders bang over straat moeten omdat er eentje misschien zichzelf weer opblaast..

Idd, gewoon nergens meer in geloven, geloven moet verboden worden.
Geloven in Allah, doodstraf
Geloven in God, doodstraf
Geloven in geen God, doodstraf
Geloven in een multicultureel samenleving, doodstraf
Geloven in vrede op aarde, doodstraf
Geloven dat het morgen wat warmer wordt, doodstraf

Moet godverdomme eens afgelopen zijn met al dat geloof. :mad:

When it comes to discovering objective reality, it doesn't matter what you or I "believe," it only matters what you or I can prove. If you can't show it, then you don't actually know it.

---------- Toegevoegd om 00:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:29 ----------

Geloven is gewoon codetaal voor zogenaamd weten maar niet willen voldoen aan rare dingen zoals aantonen waarom wat jij claimt te weten zo is.

Dus als ik met een groepje vrienden buiten ben en zie een vliegtuig vliegen, omdat ik hele goede ogen heb en de rest van me vrienden heeft wat mindere ogen en ziet het vliegtuig niet, dan bestaat dat vliegtuig niet? :p
'' If you can't show it, then you don't actually know it.''

Idd, gewoon nergens meer in geloven, geloven moet verboden worden.
Geloven in Allah, doodstraf
Geloven in God, doodstraf
Geloven in geen God, doodstraf
Geloven in een multicultureel samenleving, doodstraf
Geloven in vrede op aarde, doodstraf
Geloven dat het morgen wat warmer wordt, doodstraf

Moet godverdomme eens afgelopen zijn met al dat geloof. :mad:

Deze post laat al weer genoeg zien over jou capaciteit tot een fatsoenlijke discussie voeren, ofwel nihil :roflol:

Deze post laat al weer genoeg zien over jou capaciteit tot een fatsoenlijke discussie voeren, ofwel nihil :roflol:

Ik snap ook wel dat je ''religie'' bedoelt.

cb4d231d1fef5736a24763507d0f157af23a98a8fdce53cdc626e89b96722395.jpg

Oh not not this thread again.
Islamtopic nr 3786338746479535

Allemaal doodslaan met bananen.

Dus als ik met een groepje vrienden buiten ben en zie een vliegtuig vliegen, omdat ik hele goede ogen heb en de rest van me vrienden heeft wat mindere ogen en ziet het vliegtuig niet, dan bestaat dat vliegtuig niet? :p '' If you can't show it, then you don't actually know it.''
Geef ze een verrekijker.

Jij bent slim

Dus als ik met een groepje vrienden buiten ben en zie een vliegtuig vliegen, omdat ik hele goede ogen heb en de rest van me vrienden heeft wat mindere ogen en ziet het vliegtuig niet, dan bestaat dat vliegtuig niet? :p
'' If you can't show it, then you don't actually know it.''

Correct, dat vliegtuig kan dan net zo goed een hersenspinsel zijn, denk aan een hallucinatie ofzo.
Het is juist correct dat er geen aannames gedaan moeten worden totdat er definitief bewijs is.

.

Laatst bewerkt:
'Eye opener'. Ik ben ook niet echt blij met al die lui die daar de boel lopen te verstieren, maar er wordt altijd zo vreselijk overdreven.

Neemt niet weg dat je de boel gewoon goed in de gaten moet houden en er af en toe 500 op moet pakken om ze daarna stilletjes uit de weg te ruimen.

Die Engelse kerel heeft dus eerder iets lopen lullen over hun en dan is ie niet meer welkom in zo'n buurt.

Nogal logisch, duh.

Dit, als ik in een Rotterdamse wijk kom met hooligans en begin te blaten over de bommen die op Rdam zijn gevallen in ww2 en hoe kut Feyenoord en Rdam het wel niet is krijg ik ook klappen.

Man als je hier in het nachtleven iemand verkeerd aankijkt krijg je vaak al van zon Nederlandse tokkie of mocropetje/n*ger een klap, dan hoef je die personen nog niet eens een pedofiele facistische aanhanger te noemen met een shit geloof of cultuur. Gewoon verkeerd kijken en je krijgt al klappen

Long story short: OP is een gekkie, die engelse hooligan is een gekkie en die moslimfundamentalist is een gekkie, allemaal different sides of the same coin. Laat ze mekaar maar lekker de hersenen inslaan imo, stelletje pauper gekkies

Terug
Naar boven