Marc100
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 239
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'Eye opener'. Ik ben ook niet echt blij met al die lui die daar de boel lopen te verstieren, maar er wordt altijd zo vreselijk overdreven.
Neemt niet weg dat je de boel gewoon goed in de gaten moet houden en er af en toe 500 op moet pakken om ze daarna stilletjes uit de weg te ruimen.

Kritiek? Ik zie het meer als zware belediging die hij daar uit.
Bij wie je dat ook doet, zo'n reactie is dan te verwachten.
Kritiek? Ik zie het meer als zware belediging die hij daar uit.
Bij wie je dat ook doet, zo'n reactie is dan te verwachten.
Wat was trouwens de belediging dan?
Ze waren alle 2 lekker op dreef, idiote ideologie, fascist, etc, ging redelijk gelijk op.
Als er beledigingen waren, kwamen ze ook van 2 kanten.

Dus als ik met een groepje vrienden buiten ben en zie een vliegtuig vliegen, omdat ik hele goede ogen heb en de rest van me vrienden heeft wat mindere ogen en ziet het vliegtuig niet, dan bestaat dat vliegtuig niet?
'' If you can't show it, then you don't actually know it.''
Als jij een enorm ruimteschip ziet wat niet te missen valt en je vrienden zien het niet, dan weet ik zeker dat het er A. niet is en B. ik zou je gestoord verklaren.

Het was slechts een simpel voorbeeld.
Wat als iedereen kleurenblind is(als in zwart/wit) en alleen jij ziet kleur, dan word je dus voor gek verklaard en kleuren bestaan niet. Wat als de aarde eigenlijk een bol is, maar door de grote afstand zien we dat niet? oh wait.
Probleem blijft ook dat wij de realiteit waarnemen met de beperkende factor van onze zintuigen.
Het was slechts een simpel voorbeeld.
Wat als iedereen kleurenblind is(als in zwart/wit) en alleen jij ziet kleur, dan word je dus voor gek verklaard en kleuren bestaan niet. Wat als de aarde eigenlijk een bol is, maar door de grote afstand zien we dat niet? oh wait.
Probleem blijft ook dat wij de realiteit waarnemen met de beperkende factor van onze zintuigen.
Als jij een enorm ruimteschip ziet wat niet te missen valt en je vrienden zien het niet, dan weet ik zeker dat het er A. niet is en B. ik zou je gestoord verklaren.
O.a.Is dat niet van Nietsche, dat zuivere feiten niet bestaan door het verschil in interpretatie?
Dan is dit makkelijk te testen. Jij kan van 1000 voorwerpen zeggen welke kleur het is. Daarna krijg je een andere volgorde om aan te tonen dat je daadwerkelijk kleur ziet en kan je het zo bewijzen...
O.a.
Dit is quote van Einstein
''The belief in an external world independent of the perceiving subject is the basis of all natural science. Since, however, sense perception only gives information of this external world or of "physical reality" indirectly, we can only grasp the latter by speculative means. It follows from this that our notions of physical reality can never be final. We must always be ready to change these notions-that is to say, the axiomatic basis of physics-in order to do justice to perceived facts in the most perfect way logically. Actually a glance at the development of physics shows that it has undergone far-reaching changes in the course of time. ''
Maar nog steeds ziet de rest in zijn/haar subjectieve realiteit geen kleur.
Als 99% geen kleur ziet en 1% wel, dan heeft de objectieve realiteit geen kleur?
Maar nog steeds ziet de rest in zijn/haar subjectieve realiteit geen kleur.
Als 99% geen kleur ziet en 1% wel, dan heeft de objectieve realiteit geen kleur?
hoe kom je erbij dat mensen het concept van kleur niet kunnen accepteren zonder het te intuitief te begrijpen?
de overgrote meerderheid van de bevolking snapt ook geen ene teringtyfus van quantum mechanica en zal dat ook nooit doen maar dat betekent ook niet dat we zeggen oke yolo dan zal het wel niet bestaan
beetje rare redenering dit