AndroidHealthClinic

Weer een eye opener over moslims!!

dat mos is niet zo slim

'Eye opener'. Ik ben ook niet echt blij met al die lui die daar de boel lopen te verstieren, maar er wordt altijd zo vreselijk overdreven.

Neemt niet weg dat je de boel gewoon goed in de gaten moet houden en er af en toe 500 op moet pakken om ze daarna stilletjes uit de weg te ruimen.

Als dit nou ook daadwerkelijk zou gebeuren :rolleyes:

Of wat underground knokploegen instellen

Kritiek? Ik zie het meer als zware belediging die hij daar uit.

Bij wie je dat ook doet, zo'n reactie is dan te verwachten.

De discussie ging nogal redelijk op wat fucks na dan.
En wat de 1 ook tegen de ander zegt.
Die klap was niet verstandig, daar was echt geen aanleiding voor, dat was echt pure haat.
En daar moeten we idd voor uitkijken.

---------- Toegevoegd om 12:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

Kritiek? Ik zie het meer als zware belediging die hij daar uit.

Bij wie je dat ook doet, zo'n reactie is dan te verwachten.

Wat was trouwens de belediging dan?
Ze waren alle 2 lekker op dreef, idiote ideologie, fascist, etc, ging redelijk gelijk op.
Als er beledigingen waren, kwamen ze ook van 2 kanten.

.

Laatst bewerkt:
Wat staat er op de rolstoel van een moslim?

Islam :o

Wat was trouwens de belediging dan?
Ze waren alle 2 lekker op dreef, idiote ideologie, fascist, etc, ging redelijk gelijk op.
Als er beledigingen waren, kwamen ze ook van 2 kanten.

Idd, daarnaast vind ik het hilarisch hoe vatbaar de meeste DBBers zijn voor obvious propaganda :roflol:

Zijn ook vaak de mensen met weinig moslims in hun omgeving en dus puur ongenuanceerd uitgaan van de media. Ik heb zelf redelijk veel moslims in mijn omgeving en dat beeld wat hier geschetst wordt zie ik totaal niet terug, terwijl ik gewoon een kaaskop ben :o

Dus als ik met een groepje vrienden buiten ben en zie een vliegtuig vliegen, omdat ik hele goede ogen heb en de rest van me vrienden heeft wat mindere ogen en ziet het vliegtuig niet, dan bestaat dat vliegtuig niet? :p
'' If you can't show it, then you don't actually know it.''

Als jij een enorm ruimteschip ziet wat niet te missen valt en je vrienden zien het niet, dan weet ik zeker dat het er A. niet is en B. ik zou je gestoord verklaren.

Als jij een enorm ruimteschip ziet wat niet te missen valt en je vrienden zien het niet, dan weet ik zeker dat het er A. niet is en B. ik zou je gestoord verklaren.

Het was slechts een simpel voorbeeld.
Wat als iedereen kleurenblind is(als in zwart/wit) en alleen jij ziet kleur, dan word je dus voor gek verklaard en kleuren bestaan niet. Wat als de aarde eigenlijk een bol is, maar door de grote afstand zien we dat niet? oh wait. :P

Probleem blijft ook dat wij de realiteit waarnemen met de beperkende factor van onze zintuigen.

Wat als iedereen kleurenblind is(als in zwart/wit) en alleen jij ziet kleur, dan word je dus voor gek verklaard en kleuren bestaan niet. Wat als de aarde eigenlijk een bol is, maar door de grote afstand zien we dat niet? oh wait. :P

Probleem blijft ook dat wij de realiteit waarnemen met de beperkende factor van onze zintuigen.

Is dat niet van Nietsche, dat zuivere feiten niet bestaan door het verschil in interpretatie?

wordt nou een wakker mensen !!!!!!

WAKKER WORDEN

lawl

je lijkt die turk wel van altijdgeslaagd.nl

Dan is dit makkelijk te testen. Jij kan van 1000 voorwerpen zeggen welke kleur het is. Daarna krijg je een andere volgorde om aan te tonen dat je daadwerkelijk kleur ziet en kan je het zo bewijzen...

"you talk to God, you're religious. God talks to you, you're psychotic"

Is dat niet van Nietsche, dat zuivere feiten niet bestaan door het verschil in interpretatie?
O.a.
Dit is quote van Einstein
''The belief in an external world independent of the perceiving subject is the basis of all natural science. Since, however, sense perception only gives information of this external world or of "physical reality" indirectly, we can only grasp the latter by speculative means. It follows from this that our notions of physical reality can never be final. We must always be ready to change these notions-that is to say, the axiomatic basis of physics-in order to do justice to perceived facts in the most perfect way logically. Actually a glance at the development of physics shows that it has undergone far-reaching changes in the course of time. ''

Dan is dit makkelijk te testen. Jij kan van 1000 voorwerpen zeggen welke kleur het is. Daarna krijg je een andere volgorde om aan te tonen dat je daadwerkelijk kleur ziet en kan je het zo bewijzen...

Maar nog steeds ziet de rest in zijn/haar subjectieve realiteit geen kleur.
Als 99% geen kleur ziet en 1% wel, dan heeft de objectieve realiteit geen kleur?

Hou op.

O.a.
Dit is quote van Einstein
''The belief in an external world independent of the perceiving subject is the basis of all natural science. Since, however, sense perception only gives information of this external world or of "physical reality" indirectly, we can only grasp the latter by speculative means. It follows from this that our notions of physical reality can never be final. We must always be ready to change these notions-that is to say, the axiomatic basis of physics-in order to do justice to perceived facts in the most perfect way logically. Actually a glance at the development of physics shows that it has undergone far-reaching changes in the course of time. ''

Als 99% geen kleur ziet en 1% wel, dan heeft de objectieve realiteit geen kleur?

Het gaat erom dat iedereen hem zou geloven als hij het daadwerkelijk kan bewijzen. En dat zou in dit voorbeeld makkelijk kunnen. Iedereen zal geloven dat er kleur is, hij bewijst dat hij het kan zien. Zeggen dat je in contact met God staat is natuurlijk moeilijker te bewijzen als er echt een God zou zijn. Helemaal ongeloofwaardig wordt het dan als je een verschrikkelijk leven hebt en je kinderen ook nog eens sterven van de honger.

hoe kom je erbij dat mensen het concept van kleur niet kunnen accepteren zonder het te intuitief te begrijpen?

de overgrote meerderheid van de bevolking snapt ook geen ene teringtyfus van quantum mechanica en zal dat ook nooit doen maar dat betekent ook niet dat we zeggen oke yolo dan zal het wel niet bestaan

beetje rare redenering dit

hoe kom je erbij dat mensen het concept van kleur niet kunnen accepteren zonder het te intuitief te begrijpen?

de overgrote meerderheid van de bevolking snapt ook geen ene teringtyfus van quantum mechanica en zal dat ook nooit doen maar dat betekent ook niet dat we zeggen oke yolo dan zal het wel niet bestaan

beetje rare redenering dit

Infrarood bestaat ook niet, ik kan het niet zien!

ons land word overgenomen. ik zal me aanpassen en vanaf maandag ook naar de moskee gaan

not

Terug
Naar boven