MuscleMeat

Weer een vriendje erbij :)

Nummerplaten voor boerkadragers. Probleem opgelost:)

Ik ben niet begonnen met af te geven op jouw IQ Angelus, al heb je een behoorlijk eigen dunk van jezelf, remember een ander topic waar je het over minder-begaafden had die je moet zien als "huisdiertjes" ??

Jij begon met je denigrerend te gedragen:

"jullie kunnen echt niet discussieren, jullie argumenten slaan op even weinig als die van black cobra, nogal logisch dat hij blijft denken dat hij gelijk heeft:rolleyes:
het enige wat je hier moest zeggen was:"

Vervolgens kwamen "wat ben je toch eeen idioot", "dat denkniveau van jullie" etc., dus kom nu niet de vermoorde onschuld uithangen.
grappig dat je het grootste deel van je post wijdt aan dat gedoe van IQ weer:roflol:
En jullie argumenten sloegen ook op niets 'er worden geen aanslagen gepleegd door mannen met motorhelmen'. Die post was dus een objectieve constatering, helemaal niets denigrerends aan.
Dat je daarna mijn post probeert onderuit te halen door onzinargumenten als 'moto van een vriend' en 'gestolen moto' aan te halen, gepaard met een echte beledigende comment als "Damn, jouw intelligentie is ook ver afgezakt!!", dan is het nogal logisch dat ik je achterlijk noem:roflol:

Jouw laatse opmerking over de Boerka en de moterhelm voegt verder niets meer toe aan de discussie.
Ik ben niet "zo" dom, jij kan niet lezen. De discussie draaide er namelijk om waarom moslimvrouwen die een boerka willen dragen, dat niet mogen. Dat ze dat op een moto wel mogen, levert geen terzake doende argument op.

Ik heb ingepikt in de discussie van de motorhelm, waarom dit geen geldige analogie is, ik heb niets te maken met de overkoepelende discussie tussen jij en black cobra.
Het is en blijft een punt dat de enige 2 nodige argumenten hierbij waren: "je bent niet onherkenbaar door nummerplaat" en "je mag niet over straat met een integraalhelm, enkel rijdend mag je hem dragen omwille van tradeoff veiligheid".
Dat 'aanslagen worden niet gepleegd door mannen met motorhelmen op' is een retarded argument wat je zaak niet verder helpt. Integendeel, het zal mensen zoals black cobra verder van hun "gelijk" overtuigen;)

---------- Post toegevoegd Sun 3 Mar 2013 om 18:18 ----------

Nummerplaten voor boerkadragers. Probleem opgelost:)

geen tradeoff veiligheid dus zelfs met nummerborden zou boerkadragen verboden moeten zijn:trollface:

grappig dat je het grootste deel van je post wijdt aan dat gedoe van IQ weer:roflol:

Het raakt je blijkbaar.

En jullie argumenten sloegen ook op niets 'er worden geen aanslagen gepleegd door mannen met motorhelmen'. Die post was dus een objectieve constatering, helemaal niets denigrerends aan.

Lezen kun je blijkbaar niet echt. Ik heb niet gezegd dat mannen met motorhelmen geen aanslagen plegen.

"jullie kunnen echt niet discussieren" was dan ook bepaald geen objectieve vaststelling en zeker niet geheel vrij van een denigrerend toontje.

Het is en blijft een punt dat de enige 2 nodige argumenten hierbij waren: "je bent niet onherkenbaar door nummerplaat" en "je mag niet over straat met een integraalhelm, enkel rijdend mag je hem dragen omwille van tradeoff veiligheid".

Dat je niet onherkenbaar zou zijn door de nummerplaat, heb ik al weerlegd. Zoals gezegd, als je een motor gestolen hebt of een valse nummerplaat gebruikt, dan kan achteraf niet je ware identiteit vastgesteld worden, als je je op een deftige manier ontdoet van die motor, na het plegen van een misdaad.
Dat je enkel rijdend een helm mag dragen, tot die conclusie waren we allang voordat jij eraan kwam, gekomen.

Nee Angelus, je poging je eruit te redden faalt nogmaals.

:roflol:

Mis, Angelus, doorzichtig poginkje "hoe-red-ik-me-eruit :roflol:
Als we van jouw premisse moeten uitgaan, dan kunnen we ook een boerka toestaan, want mensen zijn verplicht een identiteitsbewijs op zak te hebben, en op die manier zijn boerka-dragers dus ook identificeerbaar - in ieder geval niet minder identificeerbaar dan de motorhelmdrager.

Helaas Angelus, leuke poging, maar jouw interventie levert toch aftrek van een aantal punten IQ op. :D

Dan doen wij het toch beter, he Swagger? :)
en hier ben ik trouwens nog niet eens op ingegaan...
hangen ze hun identiteitsbewijs rond hun nek ter ieders zicht? Zonee, weer ongeldige analogie:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sun 3 Mar 2013 om 18:36 ----------

Nee Angelus, je poging je eruit te redden faalt nogmaals.

:roflol:

zie net geposte post;)

hangen ze hun identiteitsbewijs rond hun nek ter ieders zicht? Zonee, weer ongeldige analogie:rolleyes:

Ik weet niet of Tbeest of Swagger het al aanhaalde, je zou mensen die per se in Boerka willen lopen een "nummerplaat" kunnen geven.

Je blijft pogingen doen om je eruit te redden en probeert daarom nu zijweggetjes.
Geef maar op. Je poging je eruit te redden heeft weer gefaald.

elke religieuze uiting die in strijd is met de wet is ook verboden. Zie jij moslims ongelovigen vermoorden met wetsbescherming? ik niet:trollface:

Ja maar je zei zelf dat traceerbaar gelijkwaardig is aan herkenbaar. Kunnen ze op die manier boerka's dan niet legaal maken? Ik vind van wel. Nu ja, dan heb je weer een heel ander debat.

Ik weet niet of Tbeest of Swagger het al aanhaalde, je zou mensen die per se in Boerka willen lopen een "nummerplaat" kunnen geven.

Je blijft pogingen doen om je eruit te redden en probeert daarom nu zijweggetjes.

jij bent echt een mong**l hé?:roflol:

Ik heb aangehaald: Het is en blijft een punt dat de enige 2 nodige argumenten hierbij waren: "je bent niet onherkenbaar door nummerplaat" EN "je mag niet over straat met een integraalhelm, enkel rijdend mag je hem dragen omwille van tradeoff veiligheid".

ps: je bent echt wel de slechtste boeddhist die ik ooit gezien heb:roflol:

Angelus stahp!

jij bent echt een mong**l hé?:roflol:

Ik heb aangehaald: Het is en blijft een punt dat de enige 2 nodige argumenten hierbij waren: "je bent niet onherkenbaar door nummerplaat" EN "je mag niet over straat met een integraalhelm, enkel rijdend mag je hem dragen omwille van tradeoff veiligheid".

Ik heb mijn argumenten al meer dan voldoende gegeven, ik ga ze niet voor de derde keer herhalen.
Gekken moet je gelijk geven, zeggen ze dan. Bij dezen, beste Angelus.

Ja maar je zei zelf dat traceerbaar gelijkwaardig is aan herkenbaar. Kunnen ze op die manier boerka's dan niet legaal maken? Ik vind van wel. Nu ja, dan heb je weer een heel ander debat.

gelijkwaardig ja, niet equivalent. Omdat er een goede reden (veiligheid) is kan men die wet op herkenbaarheid deels afzwakken (herkenbaarheid door nummerbord), bij boerka's heb je die goede reden niet.

gelijkwaardig ja, niet equivalent. Omdat er een goede reden (veiligheid) is kan men die wet op herkenbaarheid deels afzwakken (herkenbaarheid door nummerbord), bij boerka's heb je die goede reden niet.
tis ma wa je een goei reden noe;t he ma die discussie gaak ni voeren mett een engels toetsenbord,

Ik heb mijn argumenten al meer dan voldoende gegeven, ik ga ze niet voor de derde keer herhalen.
Gekken moet je gelijk geven, zeggen ze dan. Bij dezen, beste Angelus.
:orly:

jullie kunnen echt niet discussieren, jullie argumenten slaan op even weinig als die van black cobra, nogal logisch dat hij blijft denken dat hij gelijk heeft:rolleyes:
het enige wat je hier moest zeggen was:

je bent NOOIT onherkenbaar, je mag immers niet over straat met een integraalhelm, je mag deze enkel op hebben wanneer je op een motor zit (en dan ben je herkenbaar a.d.h.v je nummerplaat)

Argument van niets dus:)
hier had ik het je misschien moeten "voorkauwen" dat die reden 'veiligheid' is.

Bovendien was die post gericht op black cobra. Het bovenste was op jou gericht, en dat blijft geldig, je argumenten sloegen op niks, of wil je dit gaan ontkennen? Dus ook al zou ik het mis hebben (wat niet is door wat hieronder volgt), ben jij nog steeds een mong**l want je had het mis voordat ik het mis zou hebben gehad:roflol:)
Damn, jouw intelligentie is ook ver afgezakt!!

Ik pak de moto van een vriend en dan ben IK herkenbaar?

Wat ben je toch een idioot, traceerbaar is gelijkwaardig aan herkenbaar.
jouw punt onderuit gehaald.
yeah right. valt me weer tegen van je Angelus! Moet ik je dan alles voorkauwen?
Als ik morgen een moto steel of een vals nummerbord gebruik, is de moto traceerbaar, maar ik zelf niet, laat staan dat ik herkenbaar ben.

Weak dude, weak.

Menen jullie dit nu serieus?:roflol: binnen het wet systeem ben je traceerbaar. Is best vanzelfsprekend dat de premisse is dat je hiervoor geen andere wetten mag breken. Als jij een motor pikt of met fake nummerbord rijdt komen ze je immers zoeken.
Dat niveau van jullie:roflol:
jouw punt onderuit gehaald
Mis, Angelus, doorzichtig poginkje "hoe-red-ik-me-eruit :roflol:
Als we van jouw premisse moeten uitgaan, dan kunnen we ook een boerka toestaan, want mensen zijn verplicht een identiteitsbewijs op zak te hebben, en op die manier zijn boerka-dragers dus ook identificeerbaar - in ieder geval niet minder identificeerbaar dan de motorhelmdrager.

Helaas Angelus, leuke poging, maar jouw interventie levert toch aftrek van een aantal punten IQ op. :D

Dan doen wij het toch beter, he Swagger? :)

zie net geposte post;)

was al onderuit gehaald door wat impliciet in allereerste post stond, namelijk enige reden waarom motorrijders het mogen is 'veiligheid'

klungel:roflol:

Laatst bewerkt:

Van Dale: equivalent: gelijkwaardig

Ken je taal!

---------- Post toegevoegd Sun 3 Mar 2013 om 18:59 ----------

:orly:

hier had ik het je misschien moeten "voorkauwen" dat die reden 'veiligheid' is.

Bovendien was die post gericht op black cobra. Het bovenste was op jou gericht, en dat blijft geldig, je argumenten sloegen op niks, of wil je dit gaan ontkennen?

jouw punt onderuit gehaald

was al onderuit gehaald door wat impliciet in allereerste post stond, namelijk enige reden waarom motorrijders het mogen is 'veiligheid'

klungel:roflol:

Dat noemen ze damage control.... je bent goed in copiëren....leuk geprobeerd maar mislukt.

zie trouwens dit hele belangrijke deel geedit in die post bryce:

Bovendien was die post gericht op black cobra. Het bovenste was op jou gericht, en dat blijft geldig, je argumenten sloegen op niks, of wil je dit gaan ontkennen? Dus ook al zou ik het mis hebben (wat niet is door wat hieronder volgt), ben jij nog steeds een mong**l want je had het mis voordat ik het mis zou hebben gehad)

:trollface:

zie trouwens dit hele belangrijke deel geedit in die post bryce:

Bovendien was die post gericht op black cobra. Het bovenste was op jou gericht, en dat blijft geldig, je argumenten sloegen op niks, of wil je dit gaan ontkennen? Dus ook al zou ik het mis hebben (wat niet is door wat hieronder volgt), ben jij nog steeds een mong**l want je had het mis voordat ik het mis zou hebben gehad)

:trollface:

Als je je gelijk niet kan halen, dan begin je te gooien met woorden als "mong**l"?
Valt me tegen van je Angelus.
Maar ik ken je nog niet zo lang. Misschien is het normaal gedrag voor jou.

Epic topic

:popcorn:

sry voor offtopic te gaan xD

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven