AndroidHealthClinic

Weer een vriendje erbij :)

ik wil alleen aantonen dat hier andersgelovigen ook anders worden behandeld net als in islamitische landen.ik probeer niet het dragen van een burka te verdedigen want persoonlijk vind het ook te extreem maar respecteer het als iemand er wel voor kiest om het te dragen.

Maar er is een duidelijke reden waarom het verboden wordt. Je hebt toch intellect genoeg om dat te zien?

---------- Post toegevoegd Sun 3 Mar 2013 om 01:09 ----------

ik beschuldigde moslims daar ook helemaal niet van:rolleyes:

prima, dan dont even go there:mad:

Maar er is een duidelijke reden waarom het verboden wordt. Je hebt toch intellect genoeg om dat te zien?

---------- Post toegevoegd Sun 3 Mar 2013 om 01:09 ----------

prima, dan dont even go there:mad:

waarom niet? wat we die beesten nu al aan doen is niet zoveel minder erg. Mijn voorstel zou ons tenminste een stuk minder hypocriet maken:)

maar je mag wel met een helm over straat???

Maar die maakt je doorgaans niet volledig onherkenbaar.

---------- Post toegevoegd Sun 3 Mar 2013 om 01:12 ----------

waarom niet? wat we die beesten nu al aan doen is niet zoveel minder erg. Mijn voorstel zou ons tenminste een stuk minder hypocriet maken:)

How?

Angelus, waarom kom jij altijd op de meest onmogelijke tijdstippen met zaken waar de meeste mensen op dat tijdstip t emoe voor zijn om uitgebreid over te denken...... :D

ik wil alleen aantonen dat hier andersgelovigen ook anders worden behandeld net als in islamitische landen.ik probeer niet het dragen van een burka te verdedigen want persoonlijk vind het ook te extreem maar respecteer het als iemand er wel voor kiest om het te dragen.

moslims worden in België even goed behandeld als alle andere

zoals Bryce zegt, als ik morgen ga winkelen ofzo met een bivakmuts op, dan word ik ook opgepakt

---------- Post toegevoegd Sun 3 Mar 2013 om 01:16 ----------

maar je mag wel met een helm over straat???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lover_burka.jpg

Je snapt het verschil wel?

onherkenbaar is onherkenbaar,of het nou een helm is of een boerka.
ik neem aan dat je met de moter over straat gaat?

Doe jij dan maar een boerka aan als je op je fiets rijd. Je ziet toch zelf wel in dat die helm een andere ''belangrijkere'' functie heeft dan die boerka..

**** waarom reageer ik hier eigenlijk op.. Jouw pa heeft wellicht wel al ingezien wat z'n grootste vergissing is van z'n leven

ach laat moslims toch gewoon doen wat ze willen, ik liep vandaag langs roosevelt in Antwerpen, liep een arabisch koppel voorbij, de man met zijn zoontje en 3 meter erachter zijn vrouw met een kinderwagen, als moslims dit normaal vinden is dat dolletjes en eerlijk kan het me ook geen ene **** schelen.

MAAR

zodra een moslim mij of een ander zijn achterlijke normen en waarden probeert op te leggen zijn dat imo gegronde redenen om opgehangen te worden, dead srs. Het leuke aan libertarisme is dat zelfs de idealen van een extremistische r*tard geaccepteerd kunnen worden, zolang hij deze niet predikt of opdringt bij anderen, in een utopisch-libertaristische maatschappij zouden alle religies, culturen en sekten en whatnot dan ook perfect in harmonie samen kunnen leven, zo lang iedereen zich met zijn eigen zaken bemoeit.

Nee, maar zodra ze op straat is, is ze wel altijd onherkenbaar.
Een motorrijder loopt niet de godganse dag met een helm over straat. In een winkel of op de markt doet ie die normaal af.

nu gaan we in herhaling vallen.
het gaat er om dat je onherkenbaar bent en niet hoelang je onherkenbaar bent.
om jou vergelijking maar nog een keer te gebruiken.
het gaat er om dat je ingebroken hebt en niet hoe lang je ingebroken hebt:p

Terug
Naar boven