XXL Nutrition

Weer een vriendje erbij :)

nu gaan we in herhaling vallen.
het gaat er om dat je onherkenbaar bent en niet hoelang je onherkenbaar bent.
om jou vergelijking maar nog een keer te gebruiken.
het gaat er om dat je ingebroken hebt en niet hoe lang je ingebroken hebt:p

Hallo, het gaat niet? Godsdienstvrijheid gaat niet boven de veiligheid in een land.

De dag dat er in België een boerka gedragen wordt, zal de dag zijn dat ik in de winter naar de winkel, naar m'n werk (als ik er heb), naar de bank, naar de voetbal ga met een bivakmuts. Lekker warm toch :)

je zegt dat een kind alleen joods word als de moeder joods is,dat is toch discriminatie en onderdrukking van de man als het kind niet joods word als de vader joods is.
iedereen heeft een keuze en als je er voor kiest om je niet aan de voorschriften van de islam te houden dan ben je geen moslim.

Nee slimmerik, dat is zo omdat alleen een vrouw een bloedlijn kan doorgeven. Jood zijn is niet alleen geloven, je wordt als Jood geboren.
Er zijn ook heel veel Joden die wel Joods zijn, maar niet praktiserend. Alleen van de moeder kun je 100% zeker weten dat het de moeder is :rolleyes:

Je moet religie en het volk uit elkaar halen. Er zijn ook hele stammen die helemaal niet Joods zijn, maar zich wel als zodanig profileren (Ashkenazi joden bijv )

Is waar, maar dan moet je toch inzien dat een helm ook ter bescherming van de fysieke veiligheid is, een boerka niet.

Hallo, het gaat niet? Godsdienstvrijheid gaat niet boven de veiligheid in een land.

De dag dat er in België een boerka gedragen wordt, zal de dag zijn dat ik in de winter naar de winkel, naar m'n werk (als ik er heb), naar de bank, naar de voetbal ga met een bivakmuts. Lekker warm toch :)

Toch wel: hoe denk je dat al die aanslagen in Irak gepleegd worden? Niet door mannen met motorhelmen?

jullie kunnen echt niet discussieren, jullie argumenten slaan op even weinig als die van black cobra, nogal logisch dat hij blijft denken dat hij gelijk heeft:rolleyes:
het enige wat je hier moest zeggen was:

nu gaan we in herhaling vallen.
het gaat er om dat je onherkenbaar bent en niet hoelang je onherkenbaar bent.
om jou vergelijking maar nog een keer te gebruiken.
het gaat er om dat je ingebroken hebt en niet hoe lang je ingebroken hebt:p
je bent NOOIT onherkenbaar, je mag immers niet over straat met een integraalhelm, je mag deze enkel op hebben wanneer je op een motor zit (en dan ben je herkenbaar a.d.h.v je nummerplaat)

Argument van niets dus:)

jullie kunnen echt niet discussieren, jullie argumenten slaan op even weinig als die van black cobra, nogal logisch dat hij blijft denken dat hij gelijk heeft:rolleyes:
het enige wat je hier moest zeggen was:

je bent NOOIT onherkenbaar, je mag immers niet over straat met een integraalhelm, je mag deze enkel op hebben wanneer je op een motor zit (en dan ben je herkenbaar a.d.h.v je nummerplaat)

Argument van niets dus:)

Damn, jouw intelligentie is ook ver afgezakt!!

Ik pak de moto van een vriend en dan ben IK herkenbaar?

Ajax supporters zijn ook joden.

Wat ben je toch een idioot, traceerbaar is gelijkwaardig aan herkenbaar.

yeah right. valt me weer tegen van je Angelus! Moet ik je dan alles voorkauwen?
Als ik morgen een moto steel of een vals nummerbord gebruik, is de moto traceerbaar, maar ik zelf niet, laat staan dat ik herkenbaar ben.

Weak dude, weak.

Beetje jammer Angelus. We hadden je hoger ingeschat.

Ik zie dat het denkniveau van beestje veel invloed heeft op jullie discussies :D

Verdomme wat een topic en eeuwige discussie :roflol:

Als ik morgen een moto steel of een vals nummerbord gebruik, is de moto traceerbaar, maar ik zelf niet, laat staan dat ik herkenbaar ben.

Weak dude, weak.

Beetje jammer Angelus. We hadden je hoger ingeschat.

Menen jullie dit nu serieus?:roflol: binnen het wet systeem ben je traceerbaar. Is best vanzelfsprekend dat de premisse is dat je hiervoor geen andere wetten mag breken. Als jij een motor pikt of met fake nummerbord rijdt komen ze je immers zoeken.
Dat niveau van jullie:roflol:

Weak dude, weak.
Let op de nuance die Angelus aanbrengt met het woord 'gelijkwaardig'. Netto resultaat wordt hetzelfde; gepakt.

Menen jullie dit nu serieus?:roflol: binnen het wet systeem ben je traceerbaar. Is best vanzelfsprekend dat de premisse is dat je hiervoor geen andere wetten mag breken. Als jij een motor pikt of met fake nummerbord rijdt komen ze je immers zoeken.
Dat niveau van jullie:roflol:

Mis, Angelus, doorzichtig poginkje "hoe-red-ik-me-eruit :roflol:
Als we van jouw premisse moeten uitgaan, dan kunnen we ook een boerka toestaan, want mensen zijn verplicht een identiteitsbewijs op zak te hebben, en op die manier zijn boerka-dragers dus ook identificeerbaar - in ieder geval niet minder identificeerbaar dan de motorhelmdrager.

Helaas Angelus, leuke poging, maar jouw interventie levert toch aftrek van een aantal punten IQ op. :D

Dan doen wij het toch beter, he Swagger? :)

Mis, Angelus, doorzichtig poginkje "hoe-red-ik-me-eruit :roflol:
Als we van jouw premisse moeten uitgaan, dan kunnen we ook een boerka toestaan, want mensen zijn verplicht een identiteitsbewijs op zak te hebben, en op die manier zijn boerka-dragers dus ook identificeerbaar - in ieder geval niet minder identificeerbaar dan de motorhelmdrager.

Helaas Angelus, leuke poging, maar jouw interventie levert toch aftrek van een aantal punten IQ op. :D

Dan doen wij het toch beter, he Swagger? :)

Ben je nu echt zo dom of doe je gewoon zo? In principe mag je ook gewoon een boerka dragen wanneer je motorrijdt, net zoals je tijdens het motorrijden een bivakmuts mag dragen (onder die helm). Het komt erop neer dat ze al die hen onherkenbaar makende kledingstukken moeten afzetten wanneer ze van hun motor stappen:rolleyes:
Je blijft herkenbaar door dat nummerbord, True iets minder herkenbaar, maar veiligheid krijgt in dit geval prioriteit => foutieve analogie

Grappig overigens hoe je constant afgeeft op mijn IQ. Denk je soms dat ik daar belang aan hecht?:roflol:
In tegenstelling tot jou ben ik me bewust van mijn eigen capaciteiten, insecure much?:roflol:

Ben je nu echt zo dom of doe je gewoon zo? In principe mag je ook gewoon een boerka dragen wanneer je motorrijdt, net zoals je tijdens het motorrijden een bivakmuts mag dragen (onder die helm). Het komt erop neer dat ze al die hen onherkenbaar makende kledingstukken moeten afzetten wanneer ze van hun motor stappen:rolleyes:
Je blijft herkenbaar door dat nummerbord, True iets minder herkenbaar, maar veiligheid krijgt in dit geval prioriteit => foutieve analogie

Grappig overigens hoe je constant afgeeft op mijn IQ. Denk je soms dat ik daar belang aan hecht?:roflol:
In tegenstelling tot jou ben ik me bewust van mijn eigen capaciteiten, insecure much?:roflol:

Ik ben niet begonnen met af te geven op jouw IQ Angelus, al heb je een behoorlijk eigen dunk van jezelf, remember een ander topic waar je het over minder-begaafden had die je moet zien als "huisdiertjes" ??

Jij begon met je denigrerend te gedragen:

"jullie kunnen echt niet discussieren, jullie argumenten slaan op even weinig als die van black cobra, nogal logisch dat hij blijft denken dat hij gelijk heeft:rolleyes:
het enige wat je hier moest zeggen was:"

Vervolgens kwamen "wat ben je toch eeen idioot", "dat denkniveau van jullie" etc., dus kom nu niet de vermoorde onschuld uithangen.

Jouw laatse opmerking over de Boerka en de moterhelm voegt verder niets meer toe aan de discussie.
Ik ben niet "zo" dom, jij kan niet lezen. De discussie draaide er namelijk om waarom moslimvrouwen die een boerka willen dragen, dat niet mogen. Dat ze dat op een moto wel mogen, levert geen terzake doende argument op.

Terug
Naar boven