MuscleMeat

weer gezakt :(

Zwaar ge****ed,bro...

Wat ging er mis?

• Topic Starter Topic Starter
ten eerste reed ik te nonchalant. Ik deed te weinig aan nacontrole bij het afslaan en de bochten nam ik soms te kort. Daarbij reed ik bijna een fietser van zijn sokken bij de rotonde. Weer zo'n bejaarde op zn fietsje die op de weg liep te slingeren.

Dus al met al weer terecht dat ik gezakt ben maar dat maakt het niet minder klote.

mooi k*t,wanneer mag je weer op?

Smoothmold zei:
ten eerste reed ik te nonchalant. Ik deed te weinig aan nacontrole bij het afslaan en de bochten nam ik soms te kort. Daarbij reed ik bijna een fietser van zijn sokken bij de rotonde. Weer zo'n bejaarde op zn fietsje die op de weg liep te slingeren.

Dus al met al weer terecht dat ik gezakt ben maar dat maakt het niet minder klote.

Klote,ouwe....

Volgende keer meer succes hoop ik.

moet nog een nieuwe datum prikken maar hopelijk binnen 1 maand.

Joh 3 maal is scheepsrecht toch..
volgende keer zal ik duimen voor je ;-)

Balen man, iig succes voor de volgende poging :thumbup:

Verdoet man, naja 3e keer moet het goed komen he!

Veel succes voor de volgende poging bro!

vervelend. Het kost ook bakken met geld. Succes de volgende keer. Houd de moed er in!

ramonovietsj zei:
vervelend. Het kost ook bakken met geld. Succes de volgende keer. Houd de moed er in!

dat is het ook. Ik ben al geloof ik meer dan 2000 euro kwijt en sta nog met lege handen:mad:

Voor die 2000 euro had je een mooie mountainbike kunnen kopen,ouwe...:D

Testo zei:
Voor die 2000 euro had je een mooie mountainbike kunnen kopen,ouwe...:D

hehe, inderdaad. Nu heb ik een fietsje waarbij ik met zweet in mijn bilnaad een helling afrij omdat ik bang ben dat mijn achterwiel eraf valt:D

Damn, dat is k*t voor je man.

Hoop datje 'm nu snel genoeg haald.

lindaislief zei:
Joh 3 maal is scheepsrecht toch..
volgende keer zal ik duimen voor je ;-)

Haha, dat dacht ik toen ook uiteindelijk toch gehaald.

1e keer: je kijkt te weinig in de spiegels :scratch: .
2e keer: je kijkt te veel in de spiegels :fu: .
3e keer: je bent geslaagd :D .

Als de examinator bij de 3e keer begon te zeiken over de spiegels, dan had ik hem gesloopt.

Volgende keer beter man.

Klote voor je man!
Het heeft me zelf ook meer dan 2000 euro gekost, maarja.
Hoop voor je dat je 'm net als mij de 3e keer wel haalt!

jongen, maak je nou geen zorgen he? meeste mensen slagen bij de 3e keer..ik ook:) ergens heb ik het idee dat het CBR gewoon een smak geld wil zien voordat ze wat uitkeren ..of je moet ZO goed rijden dat ze het niet kunnen maken:D
Succ6 bro;)

Terug
Naar boven