XXL Nutrition

weer gezakt :(

troost je, bij mij was het ook maar vanaf de derde keer gelukt, dan laten ze je er ook makkelijker door door mùedelijden ;)

Klote bro en ik hoop je de volgende keer wel lukt.

Succes volgende keer.

geeft niet jongen ik heb hem ook pas de 3e keer gehaald :)

nou als het je troost ik heb zelf bijna 70 lessen nodig geha dom het te halen :P, maar iuk haalde het dan wel de tweede keer al..

robocop zei:
nou als het je troost ik heb zelf bijna 70 lessen nodig geha dom het te halen :P, maar iuk haalde het dan wel de tweede keer al..

70 lessen van hoelang? toch geen 1,5 uur he zowel dan ben je echt stom bezig geweest om zoveel te lessen

Bout.. is toch weer een bak geld he opnieuw examen doen..

• Topic Starter Topic Starter
ik heb er inmiddels al zo'n 55 opzitten. :( ben 1,5 jaar geleden gestopt nadat ik de na de eerste x examen gezakt was. Ik had er toen iets van 35 lessen opzitten. Nu onlangs weer de draad opgepakt en bleek dat mijn vorige instructeur mij niet echt veel had bijgebracht waardoor ik nog aardig wat lessen nodig had. Ik had nu weer zo'n 20 lessen gehad. Stom natuurlijk van mij dat ik niet gelijk ben doorgaan maar ja, dat is achteraf praten.

Ook de 3e keer pas gehaald

1e : Je rijd te veel op de linkerbaan
2e : Je bent te voorzichtig, had best wat vaker op de linkerbaan kunnen rijden
3e : Geslaagd (terwijl ik echt niet beter reed als de 1e of 2e keer)

Heb wel in totaal maar 20 lessen gehad..
Dus er is nog hoop voor je haha

Klote, volgende keer beter...

Inderdaad klote. Heb hem zelf de vijfde keer gehaald. En het is echt niet dat ik nu niet kon rijden, ik beschouw me zelf nu zelfs als de beste coureur van de stad.
Maar goed, zonde van dat geld, cbs melkt mensen goed uit. Iemand bekend met die nieuwe rijbewijs concurrent enzo?

D. zei:
Inderdaad klote. Heb hem zelf de vijfde keer gehaald. En het is echt niet dat ik nu niet kon rijden, ik beschouw me zelf nu zelfs als de beste coureur van de stad.
Maar goed, zonde van dat geld, cbs melkt mensen goed uit. Iemand bekend met die nieuwe rijbewijs concurrent enzo?
Dan ben jij een uitzondering op de regel. Vaak zie je bij mensen die er lang over hebben moeten doen, dat ze erna ook nog voor geen meter kunnen rijden. Maar aan de andere kant... ik had hem de 1e keer, maar ik vond dat ik ook niet echt zo geweldig reed. Na een jaartje zelf rijden kun je het echt al stukken beter.

Ach man ik ben ook 3x gezakt.. dus schijt eraan doorzetten....

De aanhouder wint ! je moet maar zo denken: als je blijft doorzetten haal ej het toch wel !! áls je het maar wilt !!

Ik wou dat m'n broertje ook die instelling heeft.. mijn ouders betalen voor hem z'n rijbewijs.. maar hij heeft echt de motivatie van een vistick.. al 2x gezakt en nu heeft ie geen zin meer.. geeft het op.. daar gaat weer 1500 euro van m'n ouders..

lamme k*t wannabee wigger dat t is.. :mad: wat irriteer ik me aan luie mensen..

benchMarc zei:
Dan ben jij een uitzondering op de regel. Vaak zie je bij mensen die er lang over hebben moeten doen, dat ze erna ook nog voor geen meter kunnen rijden. Maar aan de andere kant... ik had hem de 1e keer, maar ik vond dat ik ook niet echt zo geweldig reed. Na een jaartje zelf rijden kun je het echt al stukken beter.

moet ik me nu aangesproken voelen marc? :(

;)

ach misschien troost dit je een beetje :D
(bron: NU.nl)
Geslaagd!
Een jonge vrouw uit Luik is na 38 pogingen geslaagd voor haar theoretisch rijexamen. De doorzetter betaalde totaal 570 euro voor haar pogingen. De vrouw is een uitzondering voor België, waar verkeersles eenvoudiger is dan in Nederland. Bijna zes op de tien slaagt er in één keer voor de theorie. De praktijkles mag daarna grotendeels door familieleden worden gegeven

Terug
Naar boven