Blackadder
aka Silentio
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
robocop zei:nou als het je troost ik heb zelf bijna 70 lessen nodig geha dom het te halen, maar iuk haalde het dan wel de tweede keer al..
ben 1,5 jaar geleden gestopt nadat ik de na de eerste x examen gezakt was. Ik had er toen iets van 35 lessen opzitten. Nu onlangs weer de draad opgepakt en bleek dat mijn vorige instructeur mij niet echt veel had bijgebracht waardoor ik nog aardig wat lessen nodig had. Ik had nu weer zo'n 20 lessen gehad. Stom natuurlijk van mij dat ik niet gelijk ben doorgaan maar ja, dat is achteraf praten.Dan ben jij een uitzondering op de regel. Vaak zie je bij mensen die er lang over hebben moeten doen, dat ze erna ook nog voor geen meter kunnen rijden. Maar aan de andere kant... ik had hem de 1e keer, maar ik vond dat ik ook niet echt zo geweldig reed. Na een jaartje zelf rijden kun je het echt al stukken beter.D. zei:Inderdaad klote. Heb hem zelf de vijfde keer gehaald. En het is echt niet dat ik nu niet kon rijden, ik beschouw me zelf nu zelfs als de beste coureur van de stad.
Maar goed, zonde van dat geld, cbs melkt mensen goed uit. Iemand bekend met die nieuwe rijbewijs concurrent enzo?
wat irriteer ik me aan luie mensen..benchMarc zei:Dan ben jij een uitzondering op de regel. Vaak zie je bij mensen die er lang over hebben moeten doen, dat ze erna ook nog voor geen meter kunnen rijden. Maar aan de andere kant... ik had hem de 1e keer, maar ik vond dat ik ook niet echt zo geweldig reed. Na een jaartje zelf rijden kun je het echt al stukken beter.

Alleen bij het inparkeren bij XXLFrenkpie zei: