AndroidHealthClinic

Weer iets kleins....

Ben benieuwd wat het je weer gaat brengen. Succes alvast.

dit is eigelijk wel erg interessant.
zal het zcker gaan volgen

zeer benieuwd, zal van jou ervaring afhangen of ik dit voorjaar ook zon soort korte kuur ga doen.
heb nog nooit korte sters gebruikt behalve die in sust:)
suc7

Hmmm, de test prop lager gaan doseren lijkt me geen goed idee. Behalve natuurlijk met die pijnlijke spuitplekken is het een heel ander verhaal.

Toch succes en laat eens weten hoe het verloopt he! ;)

Succes kerel!

Begrijp niet hoe het komt dat iedereen zo'n zeere spuitplekken heeft van die prop ik gebruik die van gs en heb nergens last van???

zelfvertrouwen zat blijkbaar?:p
vind korte kuur-logjes steeds interessant

Zijn ze ook ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou de test toch iets hoger zetten dan de trenbolone.

En als je geen last van prop wilt hebben kan je beter een UG lab skippen en voor de Virormones of Testovis gaan. HG dus. :)

Ja I know, maar je betaald er 3 keer zoveel voor. Ik weet nu hoe ik geen pijn meer kan krijgen. Dus het zit me nou wel gebakken ;)

En die Test iets hoger zetten wat iedereen roept... Redenering?

mg's zijn maar mg's ook als je ze gelijk zet heeft 100mg tren veel meer effect op het lichaam (en bind zich veel beter) dan die 100mg test.
Dus het zit mij wel gebakken zo :p

Ga 2 januari weer iets kleins beginnen:

DAG
1-15 ±115mg tren_ace eod (1,5ml)
1-15 100mg test prop eod
1-20 60mg winny ed

7-20 500iu hcg e3d
18-32 50mg clomid + 20mg nolvadex

Doel: Sta nu op 7%bf en wil naar de 6%. Verder wil ik nog ff ruim 1 kilotje winnen en dus zwaarder uitkomen als ik me volgende kuur begin (Dat is bij mij HEEEEL duidelijk te zien is!) Maargoed, zal waarsch wel iets meer worden.

Heb halverwegen Januari nog een boeking staan (fotoshoot), dus zal er heerlijk bij staan :D

5 weken nakuren voor een klein kuurtje? doel: 1 kilo winst?

Doel lijkt me aan de lage kant bro.

5 weken nakuren voor een klein kuurtje? doel: 1 kilo winst?

Doel lijkt me aan de lage kant bro.

ik nakuur niet 5 weken bro ;) ik nakuur 14 dagen!

Ik zet mijn doelen altijd expres lager! Dan valt het altijd mee. En het is 1 kilo winst nadat er 1 kilo vet af is ;)
Dus eigenlijk 2 kilo droge spiermassa, maar als het meezit red de 3 kilo ook wel!

ik nakuur niet 5 weken bro ;) ik nakuur 14 dagen!

Ik zet mijn doelen altijd expres lager! Dan valt het altijd mee. En het is 1 kilo winst nadat er 1 kilo vet af is ;)
Dus eigenlijk 2 kilo droge spiermassa, maar als het meezit red de 3 kilo ook wel!

owja haha, het zijn dagen (de nakuur) dacht ff in weken :D gewoonte.

Succes man. Voel je bij prop. esters ook echt daadwerkelijk dat het binnen 1/2 dagen inkicked? Of duurt het langer?

Stuk lager gedoseerd als vorige keer, denk dat je minder last zal hebben van koorts. Zou bij HCG 500iu pakken ED voor 10dagen, als je maar geen hele hoge doseringen gaat zitten in 1keer dan zullen je leydig cellen vrijwel gespaard blijven. En overigens blijft de hcg vermengd niet lang goed, daarom als je het zo doet gaat er ook nog is minder verloren.

waarom niet gewoon wat dieten?

Naar mijn inziens lijkt het me niet verstandig om de test lager te gaan doseren dan in de andere kuurtjes. De werking zal wat minder zijn omdat je meer gewoon bent. Ook voor herstel lijkt het me verstandig om toch wat meer test te nemen. Je kan het natuurlijk altijd eens proberen ;). En zeker voor jou met die pijnlijke spuitplekken lijkt het me de moeite waard..

Naar mijn inziens lijkt het me niet verstandig om de test lager te gaan doseren dan in de andere kuurtjes. De werking zal wat minder zijn omdat je meer gewoon bent. Ook voor herstel lijkt het me verstandig om toch wat meer test te nemen. Je kan het natuurlijk altijd eens proberen ;). En zeker voor jou met die pijnlijke spuitplekken lijkt het me de moeite waard..
Er zijn mensen die tren only overwegen en toen kwam het er op neer dat je sowieso "wat" test erbij moet zetten voor gezondheidsredenen. Iets wat ik je een jaar terug ook al kon vertellen. Daarom zit de test er ook bij op deze hoeveelheid. En ik ga het gewoon proberen, we zien wel wat er gebeurd! :D

Vind mezelf al groot zat, dus zoveel hoef ik niet aan te komen. Wil eigenlijk 2 kilo aankomen en GEEN terugval hebben. Maarja, 1kilotje terugval is onvermijdelijk want je houdt sowieso wel WAT vocht vast!
Maar dat is iig de motivatie achter dit kuurtje! Klein stappie vooruit. Niet grote stap vooruit, en dan weer een stapje achteruit (terugvalletje ;))
Ik wil gewoon kijken in hoevere dit te minimaliseren valt!

Terug
Naar boven