Leg uit aub
?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
?

Nou eerste inject zit erin. Had ff 2ml trenbolone ace, en 1,5ml test prop gezet!
Maar 2ml trenbolone is echt veeel voor in 1 keer te zetten. Heb de 2e nacht flink wakker gelegen, heel onrustig geslapen, zenuwachtig opgedrongen gevoel etc! Dus m.a.w. werkt het spul ook dit keer weer goed![]()
Heel veel succes man!!! Wist niet dat je alweer begonnen was. Ga je loggen of houd je ons hierzo geupdate??

omdat ik mezelf wel groot zat inmiddels dus ik doe lekker rustig aan![]()

'mmm heb net een foto gepost in het "post je abs" topic: (http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/post-abs-93697/index5.html#post1679475)
Sta er nu ongeveer zoiets bij, ff voor de duidelijkheid ik wil geen echte bodybuilder worden ofzo hoor. Wil er gewoon goed uit zien zonder al te huge te zijn.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
En btw, hier sta ik op me normale bf%, als ik eronder ga zitten sta ik er nog stukke droger bij, maar dat kost moeite, en zou niet weten waarom ik dat nu zou moeten doen![]()
Goeie genen gozer, abs ok goed, wat meten je armen? En hoelang ben je?
Het gaat namelijk om het plaatje, niet om de stats! Maar de meeste schatten ze rond de 40cm.
Wat me armen meten ga ik echt niet rond hangenHet gaat namelijk om het plaatje, niet om de stats! Maar de meeste schatten ze rond de 40cm.
![]()
Ik ben 1m83.