XXL Nutrition

Weer iets kleins....

• Topic Starter Topic Starter
Nou eerste inject zit erin. Had ff 2ml trenbolone ace, en 1,5ml test prop gezet!
Maar 2ml trenbolone is echt veeel voor in 1 keer te zetten. Heb de 2e nacht flink wakker gelegen, heel onrustig geslapen, zenuwachtig opgedrongen gevoel etc! Dus m.a.w. werkt het spul ook dit keer weer goed :D:rolleyes:

hahaha heb ik ook al gemerkt dat tren enant dat effect heeft slaap ook slechter als normaal

Nou eerste inject zit erin. Had ff 2ml trenbolone ace, en 1,5ml test prop gezet!
Maar 2ml trenbolone is echt veeel voor in 1 keer te zetten. Heb de 2e nacht flink wakker gelegen, heel onrustig geslapen, zenuwachtig opgedrongen gevoel etc! Dus m.a.w. werkt het spul ook dit keer weer goed :D:rolleyes:

Heel veel succes man!!! Wist niet dat je alweer begonnen was. Ga je loggen of houd je ons hierzo geupdate??

Deze ga ik ook eens volgen!

Succes man and keep us posted!

Heel veel succes man!!! Wist niet dat je alweer begonnen was. Ga je loggen of houd je ons hierzo geupdate??

Mwa ik kan je nu ook wel alvast gaan vertellen wat er gaat gebeuren hoor ;)
Ga 3 kilo aankomen, me armen zullen weer 1cm groeien (en zo blijven)en zal 1% vet verliezen. Na me kuur zal ik nog een 1% vet verliezen....

Maar zal jullie hierzo wel up to date houden ;)

ps, eerste inject was een daverend succes! Had olie lekker voorverwarmd, zette de naald rustig om me billetje, drukte hem rustig naar binnen en zat te wachten totdat ik zou voelen dat ie me spierweefsel binnen drong, maar voelde maar niks! Kijk ik ff goed, zit ie al tot het eind erin :cool:
Haha 3,5ml gezet, niet ingemasseerd, lekker gaan slapen en heb nergens last van!!!!

Dit is dus iets wat ik zker ga volgen want er zijn niet veel gasten die het zo aan pakken.
miss iets voor mij in de toekomst
veel sccs nog (niet dat je nodig hebt!)

Ben met een soortgelijke kuur bezig sinds 2 januari, alleen dan voor 6 weken.

Veel succes kerel!!!

interessant om te lezen, good luck ! ;)

Zo we zijn inmiddels 5 dagen verder, me armen zijn inmiddels ±0,7 á 0,8cm gegroeid. Vandaag weer rug en bisceps trainen, dus waarsch ga ik morgen over de 1cm heen!

Heb nergens last van, injectie pijn is minimaal, heb niet echt hele erge last! Heb ff 2 dagen een dikke bil, maar dat trekt daarna al snel weg. Gister en eergister leek het er ff op dat ik ziek zou worden. Maar had voor het slapen ff 800mg ibuprofen genomen en voel me vandaag weer als herboren!

Kg's dat ik aangekomen ben weet ik niet, boeit me ook weinig en zegt sowieso niet zo heel erg veel! Als ik spiermassa afval zie ik het wel aan me bisceps die ik vaak meet. Verder lijk ik al een beetje wat droger te worden, dunner koppie en nog bizar meer defenitie. Dat had ik vorige keer ook al binnen een week, gaat blijkbaar erg snel bij mij.

Ben vandaag maar alvast begonnen met hcg, anders komt die namelijk toch niet op. Dus we gaan ff kijken of me ballen aan het eind van me kuur groter kunnen worden dan op het begin :D

Heb ook al een recordje verbroken op de gym. Schuin dumbbell press met 46kg (6 reps) en schouders met 40kg dumbbells. Gaat prima dus!

gaat dus weer goed met botje succes verder

tijd voor een update Botjebouwer

tijd voor een update Botjebouwer

Ow hehe, ik kloot nogsteeds wat aan ;)
Ben nu ergens op dag 18 ofzo (geen idee eerlijk gezegd) Injecteer wanneer ik zin heb, soms 2 dagen te laat ofzo. Maakt me allemaal niet zo veel uit. Ga denk ik maandag me laatste inject zetten die eigenlijk gister moest. Wacht nog ff omdat ik vanavond een leuk feestje heb en waarsch wel wat wil gaan drinken.

Me armen zijn inmiddels net ff ruim 1cm gegroeid, en alles is een stukje groter. Kwa kilos heb ik geen idee, weeg mezelf nooit. Zal wel iets van 3kilo winst zijn (droog, zonder vocht)

Alleen merk ik wel dat winstrol ver in de schaduw valt naast masteron! Met die masteron stond ik er eens stuk droger bij tijdens de kuur. En nu met die winstrol ipv masteron ben ik gewoon normaal. (had hiervoor hetzelfde kuurtje alleen dan met masteron ipv winstrol)

De reden dat het me niet zoveel boeit of ik nu een dag of 2 te laat injecteer of ff wacht omdat ik wat wil drinken tijdens een feestje is omdat ik mezelf wel groot zat inmiddels dus ik doe lekker rustig aan ;)

'mmm heb net een foto gepost in het "post je abs" topic: (http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/post-abs-93697/index5.html#post1679475)

Sta er nu ongeveer zoiets bij, ff voor de duidelijkheid ik wil geen echte bodybuilder worden ofzo hoor. Wil er gewoon goed uit zien zonder al te huge te zijn.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
En btw, hier sta ik op me normale bf%, als ik eronder ga zitten sta ik er nog stukke droger bij, maar dat kost moeite, en zou niet weten waarom ik dat nu zou moeten doen ;)

'mmm heb net een foto gepost in het "post je abs" topic: (http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/post-abs-93697/index5.html#post1679475)

Sta er nu ongeveer zoiets bij, ff voor de duidelijkheid ik wil geen echte bodybuilder worden ofzo hoor. Wil er gewoon goed uit zien zonder al te huge te zijn.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
En btw, hier sta ik op me normale bf%, als ik eronder ga zitten sta ik er nog stukke droger bij, maar dat kost moeite, en zou niet weten waarom ik dat nu zou moeten doen ;)

Goeie genen gozer, abs ok goed, wat meten je armen? En hoelang ben je?

Terug
Naar boven