MuscleMeat

Weer raak in Antwerpen

roxxe

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
14
In Antwerpen zijn vanochtend een zwarte vrouw en haar tweejarige dochtertje met een riot-gun doodgeschoten. Iets eerder schoot de dader ook op een Turkse vrouw. De Turkse vrouw ligt op dit moment in het ziekenhuis en verkeert in levensgevaar.

De achttienjarige dader, een skinhead met een extreem rechtse achtergrond, is vervolgens door de Belgische politie neergeschoten. Hoe het met hem gaat, is niet bekend. De politie gaat vooralsnog uit van racistische motieven.

De precieze relatie tussen de gedode vrouw en het meisje is niet duidelijk. De Telegraaf spreekt van een moeder-dochterrelatie, maar het Algemeen Dagblad zegt dat de vrouw de au pair van het meisje was.

060511_272_daderbel.jpg

en ze werden met een raidgun beschoten :barf:
goed voor het vlaams behang daar, stelletje klootzakken

Gore t*ring leijers, Afslachten dat soort lui

Laatst bewerkt:
Hoop dat die skinhead de pijp uit gaat. Teringlijert...dat soort mensen maken de integratie tot een hel en de uitkomst daarvan...tja...is niet leuk.

Yzord zei:
Hoop dat die skinhead de pijp uit gaat. Teringlijert...dat soort mensen maken de integratie tot een hel en de uitkomst daarvan...tja...is niet leuk.
JUIIIIIIIIIIIIIIIISTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Veel "primitief denkende" allochtonen zullen zich hier weer achter schuilen. Het zal echt nooit ophouden.
Mensen zoals die skinhead moeten echt in therapie. En die primitief denkende allochtonen moeten zich nu hier niet achter gaan schuilen, laten we hopen dat dit niet escaleert!

Voor mijn part had hij er 10 mogen omleggen

• Topic Starter Topic Starter
ga alvast de 100 bellen "pompy"

zul je nodig hebben

word steeds gekker in deze wereld,

moord is niet goed,
moord zonder motief, of vanwege hun achtergrond/huidskleur/land van herkomst/ etc etc. --> ziekheid, zondig., je doel in deze wereld missen !!

maar zo zijn er talloze dingen die in deze nog onrechtvaardige wereld gebeuren.
dingen die ook niet dicht bij huis gebeuren, en niet op het groot nieuws komt !

gister o.a een crime documentaire gezien op discovery,
de gekste dingen gehoord, waaronder :

twee mannen winnen het vertrouwen van een knap 18jarige meisje, nemen haar mee naar de woestijn, verkrachten haar en vervolgens, willen ze haar niet zo laten ontkomen en brengen haar om het leven door o.a 27 steekwonden !!! waaronder een aantal in het hoofd,, vervolgens is ze verbrand.

levenslang kregen ze daar in amerika !!

hier moeten ze zulke mensen ook eigenlijk langere detentie opgeven !!
zodat ze nooit meer ten nimmer zoiets kunnen doen
wegkwijnen in cel denkend aan hun misdaad !

Kom eens naar antwerpen (na 22u), ben er zeker van dat je je mening herziet.

Mss ben ik een angsthaas maar ik ga s'avonds nooit ongewapend buiten.

Yzord zei:
Denk eens na voordat je wat typt man

je moet niet het onmogelijke van sommige mensen gaan verwachten... ik weet zeker dat deze held heel goed heeft nagedacht voordat hij dit stukje proza heeft neergezet.. maar helaas kwam hij niet verder dan dit... jammer... maar ach.. dit is internet... mooier medium om laf achter een toetsenbord dit soort uitspraken neer te knallen bestaat niet... maar als je in je echte leven niet serieus wordt genomen moet je toch wat hé...

On Topic.... tsja... weer een trieste daad waar helaas de mensheid toe in staat is... hoop dat ie het niet overleefd... zijn we in ieder geval verlost van een parasiet minder...

Pommy zei:

niet gebasseerd op feiten als ik het zo lees,

maargoed ook al is het waar dat is na 22 uur !!!!

o.a een twee jarig meisje is doodgeschoten met een riotgun......
een meisje dat een heel heel leven voor zich had !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

DENK TOCH IS NA MAN !!
MET JE MENING HERZIEN

Pommy zei:

pas je wel op met mes en vork jongen? :rolleyes:

Moord is nooit de oplossing...

Pommy zei:

Ja dan ben je een angsthaas, als jij een meisje tegenkomt van niet nederlandse afkomt en je krijgt een kind met haar en een een of andere k*tnazi schiet je vrouw en kind dood dan wil ik je nog wel eens horen zeggen ''hadden er van mij nog 10 mogen zijn''. Missch had ie beter jou kunnen raken met een ''ricochet''

• Topic Starter Topic Starter
en dat 2 jarig meisje was blank - alsof dat iets uitmaakt, echt zinloooos,

Pommy zei:

En wat heeft een 2 jarig meisje daar mee te maken?

Ik snap best dat je bang bent na 2200 uur, maar damn, wat had dat meisje en moeder ermee te maken? Enige wat dat meisje tot nu toe had gedaan in deze maatschappij was een stank afgeven met d'r poepluier, meer niet.

Skinheads zijn echt ****ed-up tussen hun oren :(
Ik heb er wel eens wat ontmoet op concerten dankzij mijn muzieksmaak.
Ze hebben 1 ding gemeen met rellende k*t-marokkanen, skinheads zijn ook niet in staat in te zien dat zijzelf verantwoordlijk zijn voor hun situatie. Ze zijn uiteraard wel heel goed alles & iedereen de schuld te geven van hun ellende. :rolleyes: Eiegnlijk horen die skinheads en k*t-marokkanen bij elkaar thuis in een praatgroep :D

edit: hebben we geen andere naam voor jongeren van buitenlandse afkomst die zich met geweld afzetten tegen de Nederlandse cultuur? K*t-marokkaantje vind ik zo slap. Spiertje16, dat noem je een k*t-Marokkaantje. Niet het tuig wat met herdenkingskransen voetbalt en juigt om de dood van een filmmaker met een grote bek.

Aaaaah! Geintje Spiermans! Als IJzeren Rita jou wil uitzetten dan geef ik haar de beurt waar ze zo te zien al jaren naar smacht. Puur om je te redden he!

j/k ;)

2 jaar oud :( Dat meisje heeft niet eens besef gehad in wat voor wereld ze leefde. Mag hopen dat die laffe hond veel pijn lijdt door die schotwond.

Het meisje was overigens volgens berichtgevingen niet het dochtertje van die vrouw, was een blank meisje. Maar goed de huidskleur doet er niet toe, welke idioot vermoord verdomme een kind?

Terug
Naar boven