MuscleMeat

Weer raak in Antwerpen

Pommy zei:
Kom eens naar antwerpen (na 22u), ben er zeker van dat je je mening herziet.

Mss ben ik een angsthaas maar ik ga s'avonds nooit ongewapend buiten.
Angsthaas? Je bent juist een held :thumbs:

Kansloze actie van die moordenaar idd.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
waarom binnen een jaar?

@spiertje ,'k zei toch dat het niks uitmaakte?

sterkte aan de familieleden die hiermee moeten leven

ja maar ook in nederland hoor

toch verschrikkelijk dat er weer zoiets moet gebeuren :s

Ze moeten beide extreme groeperingen gewoon harder aanpakken. Zowel de radicale moslims als die Recht extremisten.

Ik ben misschien rechts kwa opvattingen, maar ik gun iedereen het licht in het ogen. Leg de schuld ook nooit bij een allochtoon neer (overheid is debet).

Dat een 18 jarige aan een riot gun kan komen is al schandalig. Wapenbezit is een boete van een paar mille en klaar. Zet er 5 jaar cel op en minder wapens aanwezig.
Nu weet ik dat er mensen zijn dat hogere straffen niks uithalen, maar zo'n gek die wordt gesnapt met een wapen is wel langer van de straat.

Pluspunt aan het hele verhaal: De dader wordt zelf neergeschoten door de politie.
Hier in Nederland wordt ie vriendelijk opgepakt en wordt hem zijn rechten gelzen en krijgt ie een advocaat.

RichardV zei:
Ze moeten beide extreme groeperingen gewoon harder aanpakken. Zowel de radicale moslims als die Recht extremisten.

Ik ben misschien rechts kwa opvattingen, maar ik gun iedereen het licht in het ogen. Leg de schuld ook nooit bij een allochtoon neer (overheid is debet).

Dat een 18 jarige aan een riot gun kan komen is al schandalig. Wapenbezit is een boete van een paar mille en klaar. Zet er 5 jaar cel op en minder wapens aanwezig.
Nu weet ik dat er mensen zijn dat hogere straffen niks uithalen, maar zo'n gek die wordt gesnapt met een wapen is wel langer van de straat.

Pluspunt aan het hele verhaal: De dader wordt zelf neergeschoten door de politie.
Hier in Nederland wordt ie vriendelijk opgepakt en wordt hem zijn rechten gelzen en krijgt ie een advocaat.
Volgens mij is ie net in zn linkerteen geschoten ofzo, hij ligt in het ziekenhuis... maar ze zeggen niet in kritieke toestand ofzo.

RichardV zei:
.....

Helemaal mee eens.

Verder vind ik het ook belangrijk dat er bij een moord op een allochtoon niet direct het predikaat "racistische aanslag" wordt geplakt. (in dit geval was dat natuurlijk overduidelijk wel het geval...)

Maar als je een moord of iets dergelijks direct als racistisch merkt, loop je het gevaar er meteen iets politieks van te maken....

Dat maakt zaken als integratie; kritiek op zowel allochtoon als autochtoon en echt racisme uiteindelijk alleen maar heel erg moeilijk bespreekbaar. Moord is moord.

Maar in dit geval was het overduidelijk racistisch, bot en laf!

bigtony zei:
Helemaal mee eens.

Verder vind ik het ook belangrijk dat er bij een moord op een allochtoon niet direct het predikaat "racistische aanslag" wordt geplakt. (in dit geval was dat natuurlijk overduidelijk wel het geval...)

Maar als je een moord of iets dergelijks direct als racistisch merkt, loop je het gevaar er meteen iets politieks van te maken....

Dat maakt zaken als integratie; kritiek op zowel allochtoon als autochtoon en echt racisme uiteindelijk alleen maar heel erg moeilijk bespreekbaar. Moord is moord.

Maar in dit geval was het overduidelijk racistisch, bot en laf!

Zelfde moet ook gelden voor een moord op een autochtoon
..vooral de media springen er dan op als muggen in de rimboe

spiertje16 zei:
Zelfde moet ook gelden voor een moord op een autochtoon
..vooral de media springen er dan op als muggen in de rimboe
Dude, heb jij een cursus spreekwoorden en gezegdes gevolgd ofzo? Wordt steeds gekker met die mocro, binnenkort overtref je de huidige nederlands bevolking nog en wordt het een feit dat de enderlandse bevolking niet is ingeburgerd :D:woot: :banana: :orly: :yarly: :nowai: :D

• Topic Starter Topic Starter
blijkt geen blotebasthakker te zijn, maar een gothic

Yep en hij gebruikte geen riot gun maar een jachtgeweer. Een jachtgeweer waarmee je twee schoten kan lossen alvorens te herladen kan je vrij kopen in België, een riot gun niet want die kan meer hagelpatronen bevatten.

Er schijnt een bericht gevonden te zijn dat hij zoveel mogelijk allochtonen wilde omleggen, blind is hij dus ook al. Gothic, skinhead, debiel, laffe hond of welke benaming dan ook. Het was gewoon een gestoorde, laten creperen dat sujet.

EricR zei:
Er schijnt een bericht gevonden te zijn dat hij zoveel mogelijk allochtonen wilde omleggen, blind is hij dus ook al. Gothic, skinhead, debiel, laffe hond of welke benaming dan ook. Het was gewoon een gestoorde, laten creperen dat sujet.
En een niet al te snuggere... als je zoveel mogelijk allochtonen wilt omleggen kun je het best naar een moskee gaan... (ik breng mensen niet op ideeen :P)

Ola, wat een reacties

Heb me inderdaad een beetje laten gaan

Trouwens, als ik het nieuws hier moet geloven is er helemaal geen kind doodgeschoten;
1 vrouw en 2 n*gers zijn neergeschoten = niet dood

Gelukkig maar, Pommy to the rescue. Genoeg n*gers en vrouwen in de wereld, toch?

Pommy welke bron heb je gebruikt, overal wordt gesproken over een donkere vrouw (dood), blank kind van 4 (dood), Turkse vrouw (kritiek). Je moet ook de tv aan zetten als je er naar wil kijken Pommy.

Terug
Naar boven