AndroidHealthClinic

Weer raak in Antwerpen

Pommy zei:
Kom eens naar antwerpen (na 22u), ben er zeker van dat je je mening herziet.

Mss ben ik een angsthaas maar ik ga s'avonds nooit ongewapend buiten.

Maar dan nog is het laf dat ie een kind en twee vrouwen gekozen heeft.

zou zo naar antwerpen rijden om die gozer af te maken heb het niet op buitenlanders ben ik heel eerlijk in maar dit vind ik toch zo belachelijk

EricR zei:
Het meisje was overigens volgens berichtgevingen niet het dochtertje van die vrouw, was een blank meisje. Maar goed de huidskleur doet er niet toe, welke idioot vermoord verdomme een kind?
uberhaupt een mens?
het meisje was geloof ik ook 4?

Inderdaad een waarschuwing, laat die opmerking verder rusten. Sop is de kool niet waard.

SageFrancis zei:
ik snap niet dat zoiets getolereerd wordt op dit board? En dan krijgt hij een waarschuwing op z'n hoogst...

Met alle respect voor het "bestuur" van dit board maar ik heb zo ie zo het gevoel dat er vaak niets gebeurd met dit soort opmerkingen....

Socrates zei:
Met alle respect voor het "bestuur" van dit board maar ik heb zo ie zo het gevoel dat er vaak niets gebeurd met dit soort opmerkingen....

Omdat niemand de uitgedeelte punten ziet aan anderen, ga er maar vanuit dat er meer wordt uitgedeeld voor dat soort opmerkingen dan dat het wordt toegestaan.

EricR zei:
Omdat niemand de uitgedeelte punten ziet aan anderen, ga er maar vanuit dat er meer wordt uitgedeeld voor dat soort opmerkingen dan dat het wordt toegestaan.

Dat geloof ik ook best maar waar ik op doel is dat er geen duidelijke acties naar "buiten" worden gevoerd.. ofterwel.. de rest van de leden moeten jullie maar op jullie "mooie ogen" geloven dat er wat gebeurd.. (overigens geloof ik wel dat er wat gebeurd hoor daar niet van.. maar het gaat om het signaal dat er wordt afgegeven aan de rest van de leden.. dat zou naar mijn mening wat anders kunnen zijn)

Maargoed.. wil hier niet een hele discussie gaan opvoeren want dat is absoluut niet mijn bedoeling om het beleid van het "bestuur" van dit forum te gaan bekritiseren.. het is alléén een puntje waar ik laatste tijd over struikel.. that's all...

We kunnen weer on topic ;)

Pommy zei:
Voor mijn part had hij er 10 mogen omleggen

OMFG GORE K*************
********************************:splat:
Toen ik het las werd ik buiten mezelf van woede
Hoe HAAL je het in je hoofd om zoiets te zeggem
HALOOOOOOOOOOO we hebben het hier over een kind!!!
Deze mooie zonnige dag is gelijk verpest door deze zieke brute moord...

Dit is een gestoorde achterlijke mong**l ...

*mjn excuses.. Wat een belediging voor een mong**l
Een mong**l is meestal aardig en behulpzaam
Ik vraag me af hoe je iemand kunt irriteren of wat dan ook als je als je rustig een boek aan het lezen bent op een bankje???
Ow en voor pommy
Dit is wat er gebeurt als je iemand doodschiet met een zo een wapen
http://bakerstreet.ws/images/murder.jpg

Pommy is een gepasseerd station, over tot de orde van de dag. Alhoewel orde? Twee mensen dood en 1 gewond door een gestoorde, weinig orde op deze dag. Mad world.

Wat een debiel. Maar wat ik me afvraag wat is een riotgun, nog nooit van gehoord? Dacht eerst aan een luchtbuks, maar aangezien ze dood zijn, zal dat het wel niet zijn.

Wat een gedaan heeft slaat trouwens nergens op, ophangen zulke lui. Maarja het zal wel weer 5jaar cel worden, want wat krijg je tegenwoordig nog voor ene mooord:rolleyes:

bascross zei:
Wat een debiel. Maar wat ik me afvraag wat is een riotgun, nog nooit van gehoord? Dacht eerst aan een luchtbuks, maar aangezien ze dood zijn, zal dat het wel niet zijn.

Wat een gedaan heeft slaat trouwens nergens op, ophangen zulke lui. Maarja het zal wel weer 5jaar cel worden, want wat krijg je tegenwoordig nog voor ene mooord:rolleyes:

Gruwelijk moordwapen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een riotgun is een zwaar jachtgeweer, meestal met afgezaagde loop ook al is het geweer al kort van zichzelf. O.a. gebruikt door de bende van Nijvel tijdens hun overvallen in de jaren 80.

1 schot van een riotgun van dichtbij en je herkent vaak nog weinig van het slachtoffer. Grof geschut dus. Hoe triest kan je zijn als je dat gebruikt op ongewapende en weerloze burgers.

Wist ook niet wat voor wapen het was, maar via Google toch het wapen gevonden.

Echt niet normaal.

Jezus, dit gaat echt slecht daar. Mark my words; binnen een jaar breekt ook de pl**ris uit in belgie, zoals in Frankrijk.

Terug
Naar boven