- Waardering
- 14
Ervoor zorgen dat de vrouw terug zelf haar kinderen kan opvoeden.
vrouwen aan de haard en een verbod op buitenhuis de kost verdienen?
Nu word men verplicht om met twee te gaan werken en de kinderen weg te doen en te laten opvoeden door iemand anders, ik vind dat het mogelijk moet gemaakt worden dat vrouwen die hun kinderen zelf willen opvoeden de kans ertoe krijgen, zonder dat zij er financieel onderdoor gaan, vrouwen die voor een carriere gaan mogen dit natuurlijk ook, van een verbod op buitenhuis de kost te verdienen word nergens gesproken
moet ze maar 10 kinderen baren en kan ze leven vh kindergeld, dat heb je toch geleerd van vroegah en de allochtonen

Het nederlands altijd en overal. bij bediening in winkels en openbare instellingen ok, op straat en thuis heeft iedereen recht om zijn eigen taal te spreken. Iedereen heeft recht op een eigen mening, ik ben van mening dat men in vlaanderen vlaams of nederlands moet spreken, natuurlijk wat men binnenshuis doet kan men niet kontroleren, maar dan moet je er niet van versteld staan dat kinderen van allochtone ouders het minder doen op school door de taalachterstand, ik vind het bijzonder iriterend als ik turken zie die hier geboren zijn en nog steeds geen a.n. kunnnen.
dus ook geen dialect meer?

overal AN?

Dus blijf ik maar lekker neutraal.

.