XXL Nutrition

Weer raak in Antwerpen

• Topic Starter Topic Starter
Ervoor zorgen dat de vrouw terug zelf haar kinderen kan opvoeden.
vrouwen aan de haard en een verbod op buitenhuis de kost verdienen?
Nu word men verplicht om met twee te gaan werken en de kinderen weg te doen en te laten opvoeden door iemand anders, ik vind dat het mogelijk moet gemaakt worden dat vrouwen die hun kinderen zelf willen opvoeden de kans ertoe krijgen, zonder dat zij er financieel onderdoor gaan, vrouwen die voor een carriere gaan mogen dit natuurlijk ook, van een verbod op buitenhuis de kost te verdienen word nergens gesproken

moet ze maar 10 kinderen baren en kan ze leven vh kindergeld, dat heb je toch geleerd van vroegah en de allochtonen ;)

Het nederlands altijd en overal. bij bediening in winkels en openbare instellingen ok, op straat en thuis heeft iedereen recht om zijn eigen taal te spreken. Iedereen heeft recht op een eigen mening, ik ben van mening dat men in vlaanderen vlaams of nederlands moet spreken, natuurlijk wat men binnenshuis doet kan men niet kontroleren, maar dan moet je er niet van versteld staan dat kinderen van allochtone ouders het minder doen op school door de taalachterstand, ik vind het bijzonder iriterend als ik turken zie die hier geboren zijn en nog steeds geen a.n. kunnnen.

dus ook geen dialect meer? :(
overal AN?

spiertje16 zei:
:roflol:
Halleluja to that
Geef me 10 minuten met hem in een cel

idd, lol alsof ie wist wat pesten is, wacht maar jongen tot je in de cel zit voor de rest van je dagen, je zult zien wat echt pesten is

roxxe zei:
idd, lol alsof ie wist wat pesten is, wacht maar jongen tot je in de cel zit voor de rest van je dagen, je zult zien wat echt pesten is

Gebeurt toch niet
Dat soort inmates worden op een speciaal beveiligde afdeling gezet..
Helaas..
Anders hadden ze zijn kont uitgeploegd met een lepel en wil niet weten wat nog meer..

samen met dutroux :evil2:

twjunk zei:
De woordjes in het vet zijn de reacties van blackadder, hetgeen daarachter komt is mijn reactie daarop.

Greetzzzz.
Ah ok :D

Mjah kan niets anders zeggen dan dat ik het ermee eens ben... Behalve 2 puntjes, namelijk dat asielzoekers in hun eigen omgeving opgevangen moeten worden... Ik vind dan weer wel dat iedereen het recht heeft om overal ter wereld te kunnen wonen, mits je goed inburgerd.

Ik vind ook dat mensen hun eigen taal moeten kunnen behouden... Maar dan moet je idd ook goed Nederlands kunnen spreken, dit is een beetje tricky... WEet ook niet hoe het gefixed kan worden.
Ben ook vooral eens over zelfverdediging... Wapenbezit gaat me wat te ver, maar jezelf in je eigen huis kunnen verdedigen is het minste wat moet kunnen... Stel je voor dat er iemand inbreekt, wat moet je dan doen? Hem in elkaar schoppen mag niet, krijg je leuke celfstraf+strafblad voor... Gaat nergens over. Ik had trouwens wel gehoord van een vriendin van mij (rechten studente) dat je één keer mag schoppen en één keer mag slaan? Is dat echt zo?

Ik kan me trouwens meer inleven in het rechtse dan het linkse beleid... Alleen dan ben ik eigenlijk stiekem ook tegen mezelf als ik rechts kies :D
Stel je voor dat ik nog in Iran zou leven, veel mensen daar hebben een schijthekel aan Afghanen.. (laag opgeleid, doen geen shit, vrouwen irriteren etc...) Dan heb ik eigenlijk ook eerder de neiging om te zeggen fl**ker op met dat volk... Maargoed als ik dat hier zou doen, zou ik mezelf wegstemmen :P Dus blijf ik maar lekker neutraal.

Homer17:
jij bent dus een Iranier. Het lijkt mij stug dat jij een politieke vluchteling bent gezien jouw zeer gebrekkige kennis van de politiek.

zeekip zei:
Homer17:
jij bent dus een Iranier. Het lijkt mij stug dat jij een politieke vluchteling bent gezien jouw zeer gebrekkige kennis van de politiek.

Uhmm misschien is het wel zijn vader die gevlucht is?

homer, welkom jongen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:wave:

roxxe zei:
dus ook frans/duits?

QUOTE]

vlaams in Vlaanderen, Frans in Wallonië en in brussel: Engels, Frans en Nederlands. Wat men op straat tegen elkaar zegt heb ik geen affaire mee.

BTW kunnen we die Duitsers niet gewoon terug aan Duitsland geven, ik zie momenteel geen enkele toegevoegde waarde van deze gozers :D

en brussel-halle-vilvoorde dan? ;) :evil:

eerlijk gezegd kan die hele "Vlaamse" kwestie me geen reet schelen :D

Big_T zei:
En iedereen maar onmiddelijk roepen dat het om racisme en extreem rechts gaat...

Lijkt meer op iemand die zelfmoord wilde plegen en daarom maar racisme gebruikte om te doen wat hij heeft gedaan. Hij vroeg ook aan de agent om doodgeschoten te worden. Ik denk dus niet dat je dit geval als een opkomend probleem in de samenleving moet zien. Het is een aleenstaand geval en misschien was hij zelf niet eens racistisch, maar wilde gewoon neergeschoten worden als zelfmoordpoging. Je hoort nu de 'democratische' partijen direct roepen dit is het gevolg van Vlaams Belang die jaren in Antwerpen zogenaamd mensen heeft opgeroepen tot haat, persoonlijk vind ik dit net zo kort door de bocht als wanneer men de daders van de roofmoord op Joe Van Holsbeek onmiddelijk als Noord-Afrikanen zag. Men heeft blijkbaar nog steeds niet uit deze fouten geleerd, maar gebruikt wel elke gelegenheid om politieke 'vijanden' in slecht daglicht te brengen...

En toch lezen we weer :

VLD-voorzitter Bart Somers vindt dat het Vlaams Belang een "verpletterende verantwoordelijkheid" draagt voor het creëren van een vijandbeeld ten opzichte van de andere gemeenschap.
Dat zei hij vrijdagavond tijdens het programma Terzake dat aan de schietpartij in Antwerpen gewijd was. Johan Vande Lanotte (sp.a) stelde eveneens dat Vlaams Belang haat zaait, maar beklemtoonde de individuele verantwoordelijkheid.

"Als je jaar in jaar uit de allochtone gemeenschap stigmatiseert en tot zondebok maakt, dan creëer je een klimaat van haat in de samenleving waardoor een wij-zij-gevoel ontstaat en racisme wordt aangewakkerd", stelde Somers. Hij wil dat er een beleid wordt gevoerd dat het "groepsdenken" doorbreekt. "We moeten proberen te evolueren naar een samenleving die bestaat uit individuen. Anders blijven we naast elkaar leven".

Vande Lanotte stelde dat extreem-rechts haat zaait, maar dat het niet verantwoordelijk is voor een individueel geval van extreem geweld. "Er is ook zoiets als individuele verantwoordelijkheid", zei hij. Zijn collega-voorzitter van de CD&V, Jo Vandeurzen, zei Vande Lanotte eerder te volgen in die redenering.

Vandeurzen stelde ook dat meer moet worden geïnvesteerd in onder meer gezinsondersteuning en veiligheid op straat, terwijl voor Vande Lanotte de vraag "hoe we anno 2006 in een welvarende maatschappij van dat racisme afraken" overheerste. De sp.a-voorzitter riep Vlaams Belang ook op zijn voorstel om het voor handelaars mogelijk te maken zich gewapenderhand te verdedigen tegen gewapende criminelen, te begraven.

Vlaams Belang-voorzitter Frank Vanhecke zei dat zijn partij de strengste straf eist voor de feiten in Antwerpen. Hij stelde dat zijn partij de vreemdelingenproblematiek scherp aan de kaak stelt, maar geen elke vorm van raciaal geweld goedkeurt. Hij had het over het gedrag van een psychopaat waar weinig aan kan worden gedaan.

Bron GVA

Met als gevolg

Dat men de dotatie van het VB gaat afnemen , of proberen te .
Evengoed politiek misbruiken van een situatie vind ik .

mensen waarom nog moeite doen om hier een discussie over te hebben . je ziet toch duidelijk wie altijd zijn gelijk moet hebben :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

de turkse vrouw, dit 2jarige meisje en haar aupair zijn de enigste slachtoffers

/me kotst op het vb die zich altijd in haar slachtofferrol wentelt

Het Vlaams belang heeft niemand doodgeschoten, er zijn veel straffere dingen te vinden op het net dan het programma van het vlaams belang, en vooraleer men het Vlaams belang aanvalt moet men weten waarover men praat en waar de partij voor staat, en zich realiseren hoe het komt dat het zo'n grote partij is geworden.
Ik walg van mensen die principieel tegen alles zijn wat "rechts" klinkt of "rechts" is, en die te pas en te onpas racisme schreeuwen. een beetje aan struisvogel politiek doen en de boel een beetje liggen opfokken kan iedereen, het ergste is dat het dan ook nog mensen zijn die nog nooit een actualiteits programma hebben gevolgt en niet eens argumenten hebben om hun standpunten te verdedigen. Het enige wat zij doen is meningen die zij gehoord hebben de hunne maken omdat zij zelf te zwak zijn om een eigen mening te hebben.
Twee mensen uit m'n directe omgeving zijn in koele bloede vermoord door turken, een klein artikeltje in de krant en dat was het, geen reactie van ministers of tv toespraken, geen vlaggen die halfstok hingen, geen vingerwijzen naar links....en wat nog erger is...de vader van de vermoorde jongen heeft nog het verwijt gekregen dat ie racist is omdat ie het feit aanklaagde dat de moordenaar na korte tijd reeds op vrije voeten was wegens minderjarig. Wel meneer roxxe....hier kots ik van.

twjunk zei:
Het Vlaams belang heeft niemand doodgeschoten, er zijn veel straffere dingen te vinden op het net dan het programma van het vlaams belang, en vooraleer men het Vlaams belang aanvalt moet men weten waarover men praat en waar de partij voor staat, en zich realiseren hoe het komt dat het zo'n grote partij is geworden.
Ik walg van mensen die principieel tegen alles zijn wat "rechts" klinkt of "rechts" is, en die te pas en te onpas racisme schreeuwen. een beetje aan struisvogel politiek doen en de boel een beetje liggen opfokken kan iedereen, het ergste is dat het dan ook nog mensen zijn die nog nooit een actualiteits programma hebben gevolgt en niet eens argumenten hebben om hun standpunten te verdedigen. Het enige wat zij doen is meningen die zij gehoord hebben de hunne maken omdat zij zelf te zwak zijn om een eigen mening te hebben.
Twee mensen uit m'n directe omgeving zijn in koele bloede vermoord door turken, een klein artikeltje in de krant en dat was het, geen reactie van ministers of tv toespraken, geen vlaggen die halfstok hingen, geen vingerwijzen naar links....en wat nog erger is...de vader van de vermoorde jongen heeft nog het verwijt gekregen dat ie racist is omdat ie het feit aanklaagde dat de moordenaar na korte tijd reeds op vrije voeten was wegens minderjarig. Wel meneer roxxe....hier kots ik van.

AMEN !

twjunk zei:

Vriend van mij is pas neergestoken en heeft het alle geluk overleefd , andere vriend is enkele jaren terug doodgestoken net voor kerstmis door twee illegalen . Daders zijn in beide gevallen tot de dag van vandaag niet gevonden .

Als de politie controles gaat uitvoeren in bepaalde delen van dit land ontstaan er rellen :mad: .
Want dan voelen bepaalde groepen zich aangevallen en beledigt . Maar als wij vroeger op een pleintje zaten was het elke dag raak .

Iedereen mag hier zeggen en wijzen wat ze willen hé , maar er is een zwaar probleem en ik vrees dat de oplossing er nooit zal komen .
Vrijdagavond waren er in Antwerpen op bepaalde plaatsen groepjes jongeren waar je als blanke echt niet mee in contact wou komen . En dat weet ik van een allochtone vriend die zelf angst had van hetgeen hij zag en hoorde .

Dan zou er ineens moeten worden ingegrepen , maar nee dat kan niet hé , want dan komen er rellen ..... :mad:

Terug
Naar boven