el-terrible
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
och jongetje toch kom nekeer naar molenbeek of anderlecht is nog erger hoor...Pommy zei:Kom eens naar antwerpen (na 22u), ben er zeker van dat je je mening herziet.
Mss ben ik een angsthaas maar ik ga s'avonds nooit ongewapend buiten.
Als jij de rapporteer post knop gebruikt dan krijgt elke opmerking als deze een waarschuwing met 2 pt er aan vast. Moderators kunnen niet elk berichtje van de +1200 per dag gaan nalezen, of missen het. Maar een gerapporteerde post wordt nooit gemist, en zeker niet als het over racistische uitspraken gaat.Socrates zei:Met alle respect voor het "bestuur" van dit board maar ik heb zo ie zo het gevoel dat er vaak niets gebeurd met dit soort opmerkingen....
Big_T zei:Als jij de rapporteer post knop gebruikt dan krijgt elke opmerking als deze een waarschuwing met 2 pt er aan vast. Moderators kunnen niet elk berichtje van de +1200 per dag gaan nalezen, of missen het. Maar een gerapporteerde post wordt nooit gemist, en zeker niet als het over racistische uitspraken gaat.
O/T: laffe hond en weer maar eens zinloos geweld!
Corazon zei:Het extreem-rechtse imagovertel ons eens een paar politieke punten waar jij voorstander voor bent? Ik ben er wel benieuwd naar eigenlijk..
Mag ik? mag ik?Corazon zei:Het extreem-rechtse imagovertel ons eens een paar politieke punten waar jij voorstander voor bent? Ik ben er wel benieuwd naar eigenlijk..
Mag ik? mag ik?
Vlaanderen onafhankelijk.
Behoud van eigen cultuur.
Terugkeer politiek voeren (illegalen, criminelen).
Recht op zelfverdediging (gewapend) .
Recht op verdediging van bezittingen (gewapend).
Nul tolerantie op het gebied van criminaliteit.
Avondklok in probleem wijken.
Ervoor zorgen dat de vrouw terug zelf haar kinderen kan opvoeden.
Het gezin staat centraal (hoek van de samenleving).
Sterke scheiding van kerk (moskee) en staat.
Gelijkwaardigheid van man en vrouw.
Het nederlands altijd en overal.
Solidariteit met zieken en gehandicapten.
Kun je hier iets mee?
Greetzzzz.
roxxe zei:![]()
en ze werden met een raidgun beschoten![]()
goed voor het vlaams behang daar, stelletje klootzakken
Leviathan zei:Is dit nu niet exact hetzelfde als wat de Moslimextremisten al sinds mensenheugnis doen?
Ik ben fel tegen zinloos geweld maar ik bekijk de zaken wel zo objectief mogelijk.
EricR zei:Objectief? Levi je doet nu net alsof je het bekijkt vanuit een neutrale visie. Omdat moslim extremisten onschuldigen doden is dit objectief gezien hetzelfde? Soort van oog om oog, tand om tand?
Socrates zei:Klopt.. ik heb ook een kleurtje.. mijn buurman hoopt dat ik de volgende ben... zal die moslimextremisten een lesje leren!!!
Hoe simpel kan iemans zijn man... ongeloofelijk..
maar jij bent toch een lief menneke van ? griekse ? afkomst .
twjunk zei:Mag ik? mag ik?![]()
Vlaanderen onafhankelijk.
Behoud van eigen cultuur.
Terugkeer politiek voeren (illegalen, criminelen).
Recht op zelfverdediging (gewapend) .
Recht op verdediging van bezittingen (gewapend).
Nul tolerantie op het gebied van criminaliteit.
Avondklok in probleem wijken.
Ervoor zorgen dat de vrouw terug zelf haar kinderen kan opvoeden.
Het gezin staat centraal (hoek van de samenleving).
Sterke scheiding van kerk (moskee) en staat.
Gelijkwaardigheid van man en vrouw.
Het nederlands altijd en overal.
Solidariteit met zieken en gehandicapten.
Kun je hier iets mee?
Greetzzzz.
.Denk je nu echt dat dit hetgeen is wat ik bedoel als ik typ, behoud van eigen cultuur?Silva zei:Okee geef al die Nederlands schilderijen die jullie in je bezit hebben maar terug.
Zoek eventjes op in het wetboek wanneer men spreekt van wettige zelfverdediging met betrekking tot wapens, daarna kunnen we verder praten.Silva zei:iedereen een shotgun op zak ofzoiets als de skinhead had en dan iedereen afknallen die een beetje te agressief aankijkt.
Weet je nu echt niet wat ik bedoel met scheiding tussen kerk en staatSilva zei:Wat moeten we daarbij voorstellen kerk en moskee worden gesloopt.

zie handtekeningSilva zei:HMM was niet een paar maanden geleden dat een paar Belgische zogenaamde lonsdale jongeren een zwart jongentje in elkaar in z'n rolstoel.
? Bedenk dan eens dat de meeste Duitsers niet eens blond zijn/waren en dat bijna de hele nazitop op enkele uitzonderingen na geen blond haar had.