XXL Nutrition

Weer raak in Antwerpen

k'hou niet echt van de vreemdelingen (vooral van marokanen)

ik heb al meerdere keren op vlaams belang gestemt

maar dit vind ik echt niet kunnen, dit is zoals de moord op Joe...

ik bied natuurlijk mijn oprechte steun aan de familieleden, blank of zwart of marokaan...

Zeer triest weer. Heb te doen met de familie van de slachtoffers.
R.I.P. aan de slachtoffers.

Pommy zei:
Kom eens naar antwerpen (na 22u), ben er zeker van dat je je mening herziet.

Mss ben ik een angsthaas maar ik ga s'avonds nooit ongewapend buiten.
och jongetje toch kom nekeer naar molenbeek of anderlecht is nog erger hoor...

Triest wat er gebeurd is

OT
Tegenwoordig mag je gewoon je mening niet meer zeggen, want het minste wat je over Turken of Marokanen zegt ben je al een racist.
Ik keur Pommy zijn uitspraak helemaal niet goed, maar dat er plaatsen zijn
in Antwerpen waar je snel problemen hebt met buitenlanders klopt wel, vroeger toch
ik heb het 10 jaar geleden ook meegemaakt

Laatst bewerkt door een moderator:
Socrates zei:
Met alle respect voor het "bestuur" van dit board maar ik heb zo ie zo het gevoel dat er vaak niets gebeurd met dit soort opmerkingen....
Als jij de rapporteer post knop gebruikt dan krijgt elke opmerking als deze een waarschuwing met 2 pt er aan vast. Moderators kunnen niet elk berichtje van de +1200 per dag gaan nalezen, of missen het. Maar een gerapporteerde post wordt nooit gemist, en zeker niet als het over racistische uitspraken gaat.

O/T: laffe hond en weer maar eens zinloos geweld!

Big_T zei:
Als jij de rapporteer post knop gebruikt dan krijgt elke opmerking als deze een waarschuwing met 2 pt er aan vast. Moderators kunnen niet elk berichtje van de +1200 per dag gaan nalezen, of missen het. Maar een gerapporteerde post wordt nooit gemist, en zeker niet als het over racistische uitspraken gaat.

O/T: laffe hond en weer maar eens zinloos geweld!

Ik heb de rapporteer post knop al twee maal gebruikt.. maar ik ga ervanuit dat wanneer iemand een racistische opmerking maakt en er een moderator in dezelfde treat post dat ik die report post knop niet hoef te gebruiken omdat ik bang ben dat de post "over het hoofd" word gezien.. (heb het niet over deze treat overigens)

Vind het dan wel raar dat die moderator vrolijk mee loopt te discussieren.. that's my point.. maar verder hou ik erover op..

Corazon zei:
Het extreem-rechtse imago ??? vertel ons eens een paar politieke punten waar jij voorstander voor bent? Ik ben er wel benieuwd naar eigenlijk..

lol.. vroeg het me ook eigenlijk af maar toen bedacht ik me eigenlijk dat ik er helemaal niet zo benieuwd naar was....

Door (links of rechts) extremisten gaat de hele wereld naar de klote. Weg met die gasten.

Corazon zei:
Het extreem-rechtse imago ??? vertel ons eens een paar politieke punten waar jij voorstander voor bent? Ik ben er wel benieuwd naar eigenlijk..
Mag ik? mag ik? :D

Vlaanderen onafhankelijk.
Behoud van eigen cultuur.
Terugkeer politiek voeren (illegalen, criminelen).
Recht op zelfverdediging (gewapend) .
Recht op verdediging van bezittingen (gewapend).
Nul tolerantie op het gebied van criminaliteit.
Avondklok in probleem wijken.
Ervoor zorgen dat de vrouw terug zelf haar kinderen kan opvoeden.
Het gezin staat centraal (hoek van de samenleving).
Sterke scheiding van kerk (moskee) en staat.
Gelijkwaardigheid van man en vrouw.
Het nederlands altijd en overal.
Solidariteit met zieken en gehandicapten.

Kun je hier iets mee?

Greetzzzz.

Mag ik? mag ik?

Kun je hier iets mee?

Greetzzzz.

Okee geef al die Nederlands schilderijen die jullie in je bezit hebben maar terug.

iedereen een shotgun op zak ofzoiets als de skinhead had en dan iedereen afknallen die een beetje te agressief aankijkt.

Wat moeten we daarbij voorstellen op elke hoek van de straat een ME busje.

Wat moeten we daarbij voorstellen kerk en moskee worden gesloopt.

HMM was niet een paar maanden geleden dat een paar Belgische zogenaamde lonsdale jongeren een zwart jongentje in elkaar in z'n rolstoel.

dat er idiooten zijn die dit goed keuren, we leven niet meer in een nazi-tijdperk. schandalig om dit te zien, alleen vanwege hun huidskleur :(

R.I.P

roxxe zei:
060511_272_daderbel.jpg

en ze werden met een raidgun beschoten :barf:
goed voor het vlaams behang daar, stelletje klootzakken

Is dit nu niet exact hetzelfde als wat de Moslimextremisten al sinds mensenheugnis doen?

Ik ben fel tegen zinloos geweld maar ik bekijk de zaken wel zo objectief mogelijk.

Objectief? Levi je doet nu net alsof je het bekijkt vanuit een neutrale visie. Omdat moslim extremisten onschuldigen doden is dit objectief gezien hetzelfde? Soort van oog om oog, tand om tand?

Leviathan zei:
Is dit nu niet exact hetzelfde als wat de Moslimextremisten al sinds mensenheugnis doen?

Ik ben fel tegen zinloos geweld maar ik bekijk de zaken wel zo objectief mogelijk.

Klopt.. ik heb ook een kleurtje.. mijn buurman hoopt dat ik de volgende ben... zal die moslimextremisten een lesje leren!!!

Hoe simpel kan iemans zijn man... ongeloofelijk..

EricR zei:
Objectief? Levi je doet nu net alsof je het bekijkt vanuit een neutrale visie. Omdat moslim extremisten onschuldigen doden is dit objectief gezien hetzelfde? Soort van oog om oog, tand om tand?

En AL zou je die instelling hebben (van oog om oog tand om tand) wat natuurlijk helemaal nergens op slaat komt nog bij dat het om een donkere vrouw gaat en dus niet meteen een moslim... maarja.. laat ook maar eigenlijk. denk dat ik hier even een break neem... heb geen zin om me te irriteren met simpelen van geest.. het is te warm buiten om me druk te maken met dit soort onzin... ga lekker van het zonnetje genieten.. voor een tijdje..

Socrates zei:
Klopt.. ik heb ook een kleurtje.. mijn buurman hoopt dat ik de volgende ben... zal die moslimextremisten een lesje leren!!!

Hoe simpel kan iemans zijn man... ongeloofelijk..

wat :eek: maar jij bent toch een lief menneke van ? griekse ? afkomst .

dat ze degne aanpakken die over de lijn gaan . niet wachten tot ie er ver over zit . maar over de marge en bruut behandelen .

beesten zijn het :mad:

twjunk zei:
Mag ik? mag ik? :D

Kun je hier iets mee?

Greetzzzz.

Ok ik kan hier wel wat mee, ik was gewoon benieuwd naar de standpunten. Ik ben het met veel punten niet eens, maar ik had wel wat extremers verwacht eigenlijk :).

Silva zei:
Okee geef al die Nederlands schilderijen die jullie in je bezit hebben maar terug.
Denk je nu echt dat dit hetgeen is wat ik bedoel als ik typ, behoud van eigen cultuur?

Silva zei:
iedereen een shotgun op zak ofzoiets als de skinhead had en dan iedereen afknallen die een beetje te agressief aankijkt.
Zoek eventjes op in het wetboek wanneer men spreekt van wettige zelfverdediging met betrekking tot wapens, daarna kunnen we verder praten.

Silva zei:
Wat moeten we daarbij voorstellen kerk en moskee worden gesloopt.
Weet je nu echt niet wat ik bedoel met scheiding tussen kerk en staat???
Silva zei:
HMM was niet een paar maanden geleden dat een paar Belgische zogenaamde lonsdale jongeren een zwart jongentje in elkaar in z'n rolstoel.
zie handtekening

k'hou niet echt van de vreemdelingen

Bedoel je hiermee alle "vreemdelingen" of alleen diegenen met een kleurtje. Naar mijn mening wordt de betekenis van het woord allochtoon of iets wat er nauw aan verwant is door veel mensen hier op het forum ( en ook daarbuiten) alleen gebruikt voor mensen die een getinte huidskleur en/ of zwart haar hebben. Daarom ff een reminder een allochtoon kan ook uit bv. een der Scandinavische landen komen. En deze personen zijn vaak blanker, hebben ook vaak blauwe ogen en blond haar ( brrr, brrr aan wiens belachelijke ideologie doet dit me dit toch denken?). Trouwens zet je dan uberhaupt wel eens een voet buiten Vlaanderen? Ik bedoel als je dat doet dan wordt je omringd door "vreemdelingen", o nee wacht .....dan ben JIJ de vreemdeling!

Zoals je wellicht uit mijn tekst kunt opmaken ben ik geen groot fan van racisme. En dan niet alleen van blank tegen gekleurd, maar ook andersom. Want onder "gekleurde" mensen komt het ook voor. ik hoop dat het ooit nog zal verdwijnen, maar ik ben bang dat dat een utopie zal zijn. De mensheid is daar gewoon helaas teveel mens voor. By the way El- Terrible mijn vraag aan jouw is niet bedoeld om je belachelijk te maken, ik wil puur een punt overbrengen en je ( en ook anderen die een lichte neiging hebben tot racisme) tot een ander inzicht doen komen.

Ff weer terug naar het topic: TE SCHANDALIG VOOR WOORDEN!
Ik hoorde net op het nieuws dat die jongen tot deze daden is gekomen door dingen die hij in het verleden heeft meegemaakt. Goed, dan is ie een keer/ meerdere keren onzacht in aanraking gekomen met jongens die een gekleurde huid hebben. Als je dan al vergelding wilt neem het dan op diegenen die jou in jouw ogen onrecht aangedaan hebben en niet op onschuldige mensen; En al helemaal niet op een kind van 2 jaar. Maar goed daar zal ie het lef wel niet voor gehad hebben.

En deze personen zijn vaak blanker, hebben ook vaak blauwe ogen en blond haar ( brrr, brrr aan wiens belachelijke ideologie doet dit me dit toch denken?)
nog zo iemand die in dat blond-was-superieur gedoe gelooft ....Jij gelooft ook zeker dat mensen zonder blond haar toen als inferieur werden beschouwd???? Bedenk dan eens dat de meeste Duitsers niet eens blond zijn/waren en dat bijna de hele nazitop op enkele uitzonderingen na geen blond haar had.
Jij gelooft ook nog zeker dat de nazi's blonde mensen cloonden en dat ze lampekappen van jodenhuid maakten :eek:
jeezes wanneer gaat die myhe eens de wereld buiten geholpen worden :rolleyes:

Terug
Naar boven