MuscleMeat

Aankondiging Weerwolfgame 28: American Honey [Liquor]

Bezoekers in dit topic

Shit, zou het beter niet doen want heb morgen een meeting voor mijn thesis, maar **** ben nu toch over de rollen aan het nadenken; weet de leugenaar wie de cultisten zijn en mogen ze samen PM'en?
Ja op beide.

Maar als organisator heb je dat natuurlijk zelf in de hand.
 
Ik heb maar net genoeg tijd om mee te spelen, organiseren wordt een chaos dan vrees ik

@Wauter, roadtrip klinkt leuk maar voor mijn knietjes is dat minder leuk

Ik zou zeggen, ik rijd maar we gaan niet ver geraken dan :D

---------- Toegevoegd om 18:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

maak maar vast een topic dan jorgen

Dit jorgyboy, is het handigste en de tijd die we gebruiken om de game vorm te geven kan gebruikt worden om eventueel spelers te zoeken.

---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

Ja op beide.

Maar als organisator heb je dat natuurlijk zelf in de hand.

goh, de cults zitten al in een zetel en de leugenaar is een vrij krachtige rol dus ik zou doen dat de leugenaar alleen de wolf kent maar niet de andere cults (en de cults de leugenaar ook niet).
 

e8c7869853ec3d26b9c76bfc29e9647bf9aed5e77322a618f08a4deb5cda7406.jpg
 
Ik ben zo stout.
 
Net zoals vorig potje zeker
 
Moeilijk volk toch, die Belgen.
 
Hoop zware jongens daar in limburg
 
Hoop zware jongens daar in limburg

hah, iksnap em
Waarom komen de Nederlanders niet naar België? Heb je eindelijk eens deftig gegeten :D.

---------- Toegevoegd om 21:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:04 ----------



Is dat een apart land dan?
ben al eens vaker voor meet naar belgie gegaan :)

limburg is apart land jwt
 
Topic komt waarschijnlijk vanavond. Heb nu geen tijd, straks belangrijke meeting voor thesis.
 
Goed bezig jorg
 
Back
Naar boven